środa, 27 lutego 2013

Good days!

 Hejka, hej!

Szczerze, to myślałam, że ten tydzień będzie straszny, lecz nim się obejrzałam minęły mi środowe zajęcia.
Nie ma to jak przez 3 lekcje oglądać w szkole filmy ^^. Szkoda, że takie dni zdarzają się tylko raz na kilka miesięcy. No cóż, oprócz tego iż przyszły tydzień będzie szkolną makabrą, to mamy wyjście do kina.
Zawsze coś.
Podsumowując to pierwsze dni pobudki były srtaszniee ciężkie, a dzisiaj nawet biegłam do szkoły.
Teraz muszę na nowo wpaść w tę rutynę, z chodzeniem spać, wstawianiem i odkładaniem czasu na odrabianie prac domowych. ;/







Jak na razie dni są bardzo udane, ocenki jak najbardziej na tak, a wiosna powoli się zbliża. :)

P.S: Nie, to nie jest mój pokój :)
Scenografia- mieszkanie fotografa :D

72 komentarze:

  1. wow piękne zdjęcia, musisz mieć dobry aparat :) Jak chcesz to wpadnij do mnie możesz zadać mi pytanie na pierwszego vloga. No bo wiesz... początki bywają różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Genialne uczesanie! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosno, przyjdź >.< ! U mnie na religii przeważnie oglądamy bajki, "Wilk i Zając :D"

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz i masz świetny pokój (no dobra, widzę tylko kawałek, ale ten kawałek mnie urzekł *.*) . Powiem Ci, że tak mnie zachęciłaś poprzednim postem, że zamówiłam sobie takie same naszyjniki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia:)))) i ta fryzurka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz. ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz fajne to na czym możesz siedziec i mieć ksiązki ;d
    ja również Cię obserwuję XD

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz :) spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Co oglądaliście? xD A zdjęcia fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny pokój. Pewnie było Ci wygodnie. Świetna, pomysłowa fryzura. Ja bym takie za Chiny nie zrobiła.
    xoxo
    lolencia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś śliczna, i fajny masz pokój.:)
    Ps. Fajny GIF :D
    zapraszam do mnie: http://szpartyna097.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne ubrania, pokój, fryzura, uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem pewna, ale chyba oglądaliśmy ostatnio ten film w szkole ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne spodnie i fajna fryzura ;) Jak obejrzysz to koniecznie napisz mi jak wrażenia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się ;) a który najbardziej ? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia. Spodnie,33 MOM, PLEASE! Chciałabym Ci podziękować ,za to ,że regularnie odwiedzasz mojego bloga i dodajesz komentarze.Jesteś jedną z moich kilku wiernych czytelniczek.Muszę znajdować trochę więcej czasu ,bym mogła spokojnie przyjść do cb i napisać komentarz.Bo ,aż mam wyrzuty sumienie ,kiedy Ci się nie odwdzięczę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. akurat ta jest niemiecka, ale z tego co wiem w Polsce była w lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia :) ah ta szkoła ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie sploty we włosach są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny blog i zdjecia,z checia obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pokoj :D
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A chcesz mi jakiś polecić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. no to ładny pokój ma ten fotograf :) lubię takie jasne kolorki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. super pokój ma ten twój fotograf ;)
    i super wyszły te zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pokój ! No i oczywiście świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne ciuchy i fryzurka ;)
    o taaak, wiosna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ogólnie fajne tło :D
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wow zdjeica sa przecudne,ja juz chce wiosne no niestety cza wstawac rano

    OdpowiedzUsuń
  29. budda powala! xd
    świetny klimat masz w tym pomieszczeniu, to Twój pokój?

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam problem po feriach z przyzwyczajeniem się do szkolnej rutyny :( a w szkole roboty straaaaasznie dużo... nawet na wyjście do kina nie mamy co liczyć, fajnie macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. swietnie wygladasz!
    Zapraszam na KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny pokój i zdjęcia! :D

    Zapraszam na mojego bloga! Prowadzę go razem z koleżanką, dopiero zaczynamy, więc prosimy o pomoc i wsparcie:
    http://www.emikus-martyn.blogspot.com/
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia ;))
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam mieszkania urządzone w takim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna fryzurka:) Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej jakie piękne zdjęcia ! <3
    *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. twój gif wymiata ! :D przypomniał mi taką śmieszną sytuację z mojego życia ;p bardzo spodobała mi sie twoja fryzurka :)

    Zapraszam do komentowania :)
    http://pomyslowy-kaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ładne zdjęcia. Śliczna jesteś. *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. ale ty masz sliczny pokoj..! :)
    ranne wstawanie, to moja najwieksza zmora..-_-

    OdpowiedzUsuń
  40. Szkoda, że nie Twój pokój, wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Oh, these photos of you are really sweet :) I like the colour of your trousers!
    Kisses, Feli <3

    OdpowiedzUsuń
  42. warkocz jest uroczy :)

    dodałam do obserwowanych
    www.classicorcool.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. fajne zdj :) super zegarek :D
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog.;p
    Zapraszam na mojego bloga :http://wanka-wana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. O jaki fajny, przytulny kącik do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śwetne zdjęcia i stylizacja:) Dziękuję za pozostawiony komentarz na blogu. Chetnie zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Podobają mi się strasznie te zdjęcia :D + fotograf ma bardzo ładne mieszkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. podoba mi sie wszystko ;p

    zapraszam do siebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  49. fajna fryzura :3 ciekawe jak coś takiego zrobić xdd

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zdjęcia, ostatni gif super;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zakochałam sie w tych zdjęciach *.*
    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis