czwartek, 21 marca 2013

Wiosno, chyba się spóźniłaś?


Witem Was w ten pierwszy dzień "wiosny", dzień wagarowicza.
Jednak ja  byłam w szkole, łącznie było nas 11, a w grupie na angielskim aż czwórka (!). To i tak  nieźle bo w innej klasie były cztery osoby. Całe szczęście miałam dzisiaj tylko 6 lekcji, bo nie wytrzymałabym tego bezczynnego siedzenia w ławce, bo nasi kochani nauczyciele zrobili sb "wolne".  :) 
No, ale dzięki temu jutro mamy też tylko 6.
Poza tym samorząd ustalił, że jeżeli ubierzemy się za zielono to nie będziemy pytani itp., 
w wyniku czego 3 osóbki tak właśnie się ubrały. Ogólnie dzień był bardzo na luzie, ale strasznie nudny. :D
A tutaj trochę wiosny  :)






 

Pa pa :)

98 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz! Ja też dziś byłam w szkole :). Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również byłam powiedzmy , że w szkole , wszystko u mnie na blogu :) Fajowe zdjęcia :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd masz tą koszulkę ; )
    JEST GENIALNA ! :D
    ZAPRASZAM DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszulka i te neonowe kolory, bardzo modne tej wiosny! I bardzo podoba mi się tło, to pewnie Twój pokój? Ślicznie urządzony jest na pewno, patrząc na ten kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też w szkole luzy były. ;)
    śliczna stylizacja. ;)
    +obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną mamy zimę tej wiosny... a stylizacja świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też dziś byłam w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ta bluzka mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie jutro mamy sie ubrac na kolorowo no i jak ktos sie ubierze to nie jest pytany

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w szkole ni byłam, gdyż choroba trzyma mnie od piątku :c
    świetne wiosenne fotki!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna bluzka i piekne zdjecia..:)
    + obserwuje..:D

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia ogólnie jestes piekna

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna bluzka! Gdzie ją kupiłaś? ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pokój, koszulka także :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczna koszulka ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, ładna stylizacja, bardzo młodzieżowa i sportowa. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny wygląd bloga ^^
    I ładne zdjecia ^^


    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie wyglądasz :)
    u nas w szkole tez nie pytali :D

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna stylizacja :*
    świetna jest ta bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też nie ma jeszcze wiosny ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. W którym to pokoju ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś moim znajomym- podpisz się...

      Usuń
  23. Fajne ostatnie zdjęcie ;)

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale masz fajnie w pokoju ;o ,. no u mnie wiosny nei ma :/

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne zdjęcia *.*
    i śliczna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale fotkii! Ekstra, zamurowało - seriooo!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny zestaw, już wiosenny;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze napisane- ,,wiosny'' Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. święte słowa! :D ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  30. też ostatnio zrobiłam gif :) bardzo fajną masz koszulkę

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszulka ma piekne kolory! ;)

    Zapraszam do mnie nowy post i konkurs ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/kwietniowy-konkurs.html

    Buziaki Pola ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna bluzka! i śliczne zdjęcia ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Boziu... genialna koszulka! <3 ściana z tyły to Twój pokój? również piękna :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna koszulka i kolczyki ;) Ja mam manię na punkcie kolczyków z piórkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczny gif, piekna koszulka *____________*.
    W wolnej chwili zapraszam do siebie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. ale musisz mieć ślicznie w pokoju! :)) bardzo ładna ta bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też byłam w szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się Twoja ściana :D super gif!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznaa *__________*
    Zapraszam do mnie ;D
    +obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  40. Jej mi przykuło uwagę tło za tobą , ta ściana , półka , dodatki - cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  41. ślicznie wyglądasz, aż chce się patrzeć na takie kolorowe ubrania, twarz wtedy wygląda duuużo lepiej! :) chociaż swoimi strojami możemy przypomina innym, że mamy już wiosne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia ! No i bluzkę masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Great outfit! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładny zestaw :) koszulka świetna :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna bluzeczka, bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. oj tak, chyba się spóźnia i to bardzo...
    pięknie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna bluzka <3 Każdy jest dobry w czymś innym, ja akurat w polskim ;) U mnie w klasie w dzień wagarowicza było podobno 7 osób xd

    OdpowiedzUsuń
  48. O tak wiosna chyba gdzieś zabalowała i zapomniała o nas:) Bluzeczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ohh cuudownie wyglądasz ;)
    U mnie dziń wagarowiczna hmm ?? - nie udana ucieczka z religii całą klasa ;/
    Noo ale nie bylo az tak zle ..
    Obserwuje i zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna bluzeczka! :)
    Bardzo podobają mi się zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  51. dziękuję!pozdrawiam;):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jej ! Jakie Śliczne Zdjęcia ; ) A ta bluzka mega Fajna ! ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. fajny pomysł z tym ubiorem na zielono :) śliczny masz tshirt

    OdpowiedzUsuń
  54. strasznie podoba mi sie twoj pokoj..:)
    pokaz go calego..! :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna bluzka fajnie wygląda w połączeniu z tymi spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  56. ten napis za Tobą LOVE jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  57. super foty i bardzo fajna bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne fotki! Masz fajny pokój.

    OdpowiedzUsuń
  59. Bluzeczka przypadła mi do gustu! :)
    Zdjęcia cudowne! ^^
    Jakiego aparatu używasz? :)

    Serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia były robione Nikonem D3100 :)

      Usuń
  60. Odpowiedzi
    1. obawiam się jednak, że szybko on się nie pojawi, z powodu chwilowego braku "sprzętu" :x

      Usuń
  61. mogę wiedzieć gdzie kupiłaś te lampki-kwiaty? (nie wiem jak to nawet nazwać :) ). jest przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  62. piękny pokój gdzie kupiłaś te lampki z kwiatami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis