niedziela, 10 marca 2013

Z dnia kobiet.


Hola! ^^
 Na moim blogu nie pojawiła się żadna wzmianka o dniu kobiet, a więc... Jeżeli o niego chodzi to przyznam, że nasi chłopcy się postarali, jedynie mam wątpliwości do prezentu "gdakającej kaczki", no ale przecież ważne, że w ogóle coś przygotowali, a od taty dostałam bukiet tulipanów. Od razu po lekcjach pojechałam z koleżanką do centrum. Wtedy pogoda była znacznie lepsza niż teraz. Szwędałyśmy się po głównych ulicach, a później weszłyśmy do Batorego, House, Reserved te sprawy, pomimo tego iż nie lubię takich sklepów jak Cropp to dzięki namowie Weroniki zostałyśmy tam na dłużej, naprawdę dłuższe dłużej...
Nie ma to jak robić zakupy z niezdecydowaną koleżanką ^^
Koszulki// po 29.99
Naszyjnik// 14.99 z 29.99 ^^


Pierwszy raz już od dawna nie kupiłam niczego w ciemnym kolorze, a zamiast tego śliczną neonową koszulkę (tak wiem, zdjęcie słabo oddaje kolor).
Razem z nią sprawiłyśmy sobie miłą niespodziankę, to chyba był mój najbardziej udany dzień kobiet.

A wy co ostatnio sobie kupiłyście? ;)

51 komentarze:

  1. Ja nic, ale niedługo jadę na zakupy :). Ładne rzeczy! Pozdrawiam i zapraszam: lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki był ostatnim moim zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hah, na moim blogu również nic nie mówiłam o dniu kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio ja zwykle wydaje pieniądze na kosmetyki. Zapraszam
    http://ka-booom-please.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik boki:)
    Dziękuje za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bluzeczki tak samo jak naszyjnik! Ja wczoraj kupiłam sobie też bluzkę, taką kremową!:)

    Obserwuję i zapraszam do siebie!:)
    http://alicja-aliszja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne rzeczy . ;)
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny naszyjnik!
    i biała koszulka :D
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie cudne rzeczy *.* szczególnie naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  10. wow naszyjnik jest genialny ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie Dzień Kobiet w szkole nie wypadł najlepiej.. Chłopcy z mojej i tak nudnej klasy nic nam nie kupili. Dostałyśmy prezenty kupione przez mamę Klaudii :c Ja się zawsze składam na ich święto, a oni.. ehh, szkoda gadać.. Za to od tatusia dostałam wymarzony notes, od braciszka laurkę i kwiatuszka, od dziadka piękne kwiaty i 50 złotych, a od drugiego dziadka Tofifiee (czy jak to się tam pisze ;p)
    Śliczny ten naszyjnik! Może nie w moim stylu, ale jakbym miała co do niego nosić, to z chęcią bym go sobie kupiła! :D

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnoi chyba kupiłam sobie takie spodnie z ćwiekami jakby ale nie pamietam dokładnie czy mam cos nowsego

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten naszyjnik jest cudeńko ale ci sie okazja trafiła , swietny jest nie moge sie napattrzeć :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio kupiłam sobie trampki, koszulkę Black Icon, 2 pary rurek (ciemnych), koszulę z ćwiekami i sweterek.. <3 :3
    Super rzeczy :D
    ____________________________
    x-it-never-ends-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super naszyjnik :) Jasne,możemy zaobserwować :) Ja już dodałam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jutro ide wypatrzyć buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te topy i naszyjnik. Oplacalny. Informuje, że zmieniłam adres bloga z 'myworldoffashionandstyle' na iamisabell'. Dziękuję i zapraszam do sb =]

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik jest przeuroczy .
    Dziękuję za komentarz , może poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam sklepy typu cropp : D


    Obserwujemy?
    fuckingeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny naszyjnik :) obserwuje i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszyjnik bardzo ładny. : )

    OdpowiedzUsuń
  22. ale uroczy naszyjnik ;)
    a ja ostatnio robiłam zakupy wyłącznie internetowe, bo chora byłam ;) jutro dopiero wybieram się na miasto pobuszować po sklepach ;)
    pozdrawiam,
    AlabastrowaPanna

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio nie pamiętam co kupiłam, ale bukiet kwiatow przeróznych na szczescie jest w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez dostalam od taty tulipany..:)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog *.*
    obserwuję !
    viliann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. No no,same fajne rzeczy;)
    Ładne zdjęcia,ciekawy blog. Ja rzeczy które ostatnio kupiłam to spodenki i koszula:)
    pozdrawiam!

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Naszyjnik jest cudnyyy! Ja ostatnio w New Yorkerze upolowałam w końcu koszulę w biało-błękitną kratkę, była droga bo prawie 80zł, na szczęście spodobała się mojemu narzeczonemu i dołożył się do niej xD.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny pomysł na bloga. Życzę wytrwałości w prowadzeniu. pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Biały tulipan? Cudowny ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  30. lovely post :)
    what about following each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  31. białe tulipany są piękne <3 fajne te koszulki ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny naszyjnik,my od chłopaków dostałyśmy lizaki serduszka,ale mnie nie było więc nie dostałam haha xd

    OdpowiedzUsuń
  33. czemu niezdecydowaną? :< tyle tam było iuchów a tak mało kasy zostało

    OdpowiedzUsuń
  34. cudowny naszyjnik xd
    its-olivia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cropp to świetna sieciówka :)
    My dostałyśmy skromne prezenty od naszych chłopaków ;p

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis