środa, 3 kwietnia 2013

fukitol


Hej wszystkim, jak tam pierwszy dzień w szkole po Wielkanocy? Ciężko było wstać? Bo mi bardzooo..., ale to nie o tym dziś chcę Wam pokazać stylizację. może nie do końca odzwierciedla ona mój styl zważywszy ma czapkę, ale tak to jest robić zdjęcia z siostrą zawsze doda coś od siebie albo pozmienia
mi całą koncepcję...
Wygląd czapy jest według mnie koszmarny, ale napis z "ukrytym przesłaniem" to jest to!



 

 

czapka- allegro(własność siostry) ;)
a'la parka- Tommy Hilfiger
koszulka- nn
spodnie- Zara
buty-  Bershka
bransoletki- allegro
 ________________________________________________________________________________
 Piszę to dosyć późno, ale powodzenia na jutrzejszym teście szóstych klas!!!!! Trzymam kciuki! :)

71 komentarze:

  1. omg, ale fenomenalna stylizacja *_*
    oddawaj mi czapę i buty i wgl wszystko !!! <3

    http://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! ;-))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :). Ładnie wyglądasz!
    lavender-hearts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna stylizacja. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega ta czapka <3


    http://truskawkowapatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny outfit. ;]
    Zapraszam do mnie na rozdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ; ) Prześliczna czapeczka ; )
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo spodobał mi się outfit! przede wszystkim czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. malujesz się do szkoły? też się tam tak ubierasz? i jakim aparatem robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie.
      2. No to jest na dworze, więc... :D ale na zdjęciach wyglądam jak na co dzień.
      3. Te akurat są robione Nikonem D3100

      Usuń
  10. Aaaaaaaa, chcę tę czapkę i kurtkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ej a mi się zestaw bardzo podoba, świetnie do Ciebie pasuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie to wygląda,ja tez nie mogłam wstać oczy to miałam poprostu posklejane

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna stylizacja =) .
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna chusta, czapka i branzoletka! Zapraszam do mnie!
    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję ;*

    czapka jest ok, ale też bym ją zmieniła.
    może czapka z daszkiem? czarna bądź właśnie czerwona, ale z ćwiekami. o! to byłoby coś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka wlasnie ejst mega! Pozytywne zdjecia :) pozytywnie wygladasz ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bluzka i czapka fajne! swietny set!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetnie to wygląda :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna jesteś ;*
    wbijaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. czapka świetna :D ale gdybyś nie napisała, że jest z ukrytym przesłaniem to bym się chyba nigdy nie zorientowała :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie Ci w tym zestawie ! chociaż pasujesz mi bardziej do stylizacji bardziej dziewczęcej :).

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za komentarz! ładnie wyglądasz w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale słłodkie :d fajna czapaa!

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz, masz ładny uśmiech ;)
    buty są megaaa.!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna jesteś ;D
    super czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. według mnie czapka siostry jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuje i bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw *.* Naprawdę do ciebie pasuje ;D Szczególnie podoba mi się kurtka i czapka. Ich wyrazisty kolor jakoś tak ładnie podkreśla twoją urodę ^^

    Zapraszam również do siebie http://nightingalessfairytales.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :>
    Dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. całość wygląda świetnei ;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna jest ta czapka ;) Nawet mam taką samą bluzkę jak ty. Najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
  32. ale słodziak z Ciebie :)
    uwielbiam takie dziewczyny :)
    wyglądasz meeega uroczo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne butki :) A ile śniegu! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi się czapka podoba ^^! Świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ty tu ładnie wyglądasz... Stylowy outfit. Z chęcią zapraszam do siebie na nowy post - haul zakupowy!
    http://iamisabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne zdjęcia, bardzo fajny, zestaw na co dzień ;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne są te czapki :) super koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna czapka!Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie gadaj... świetna stylka i czapaaa *-* :)

    zapraszam!
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. W pierwszy dzień po Wielkanocy nawet nie było mi tak źle wstać, ale dużo gorzej przesiedzieć w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  41. czapka jest boska! kolor piekny ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. UWAGA: O tagowałam Cię do I ♥ spring tag , wejdź do mnie na bloga
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna czapka *o*
    Pięknie ci w niej c:

    OdpowiedzUsuń
  44. przed ostatnie zdjęcie śliczne jak się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna ta czapka!
    Jestem tu pierwszy raz, ale zostawiam obserwację bo jest chyba warto.
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wyglądasz mega! ;)
    dzastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna czapka, super wyglądasz!
    swietna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis