sobota, 13 kwietnia 2013

Let's go.

Hej!
Jak na pewno wiecie lato coraz bliżej, choć pogoda czasami mówi co innego. Jako, że te wakacje spędzę najbardziej aktywnie jak dotychczas, w sensie, że nie będę codziennie siedzieć w domu i gapić się w komputer, to chciałabym nabrać formy i wyrzeźbić brzuch. No cóż to wakacje, chodzimy w cieńszych i krótszych ubraniach i każdy chciałby wyglądać dobrze. Dziś zaczęłam biegać, chciałabym to robić narazie chociaż 1-2 razy w tygodniu, po 1,5 tygodniowej przerwie znów wracam do brzuszków i innych ćwiczeń. 
Zwłaszcza teraz, gdy będzie dużo wolnego, będę miała na to czas. :)




Jeżeli chodzi o jedzenie to przed świętami przez jakieś 3 tygodnie nie tknęłam nic słodkiego, chipsów, później sobie odpuściłam no bo przecież jak można oprzeć się świątecznym słodkościom, a teraz wielki powrót :D W dodatku, gdy je się zdrowo nie ma się problemów z włosami, paznokciami, czy cerą, więc dodatkowy plus.




Mam motywację !!!
A Wy robicie coś w tym kierunku? :)

67 komentarze:

  1. Świetnie prowadzisz bloga ;3
    Zapraszam do komentowania nowego posta :)
    brzuszki świetna rzecz <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię brzuszki, ale robi się ciepło i mam zamiar robić coś jeszcze :).
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne inspiracje. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dopuszczalna jest tylko absolutnie zdrowa dieta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w dążeniu do celu :) Również zauważam, że nie jedząc słodyczy mam mniejsze problemy z cerą.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja ostatnio zaczęłam biegać z przyjaciółką, mam nadzieję,że uda nam się w tym wytrwać :) Ale słodkości i tak sobie nie odmówię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegać nie lubię, ale ćwiczę . Ale i tak nie mogę się powstrzymać, żeby nie jeść niezdrowych rzeczy :d

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre rady i postanowienia:) Moze tez cos zaczne robic :)

    zapraszam do siebie na handmade: jak uszyc kopertowke krok po kroku!

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jem w sumie to co zwykle ale ćwiczę wtedy o wiele więcej bo nie umiem powstrzymać się od jedzenia więc wolę ćwiczyś 5 razy więcej heh

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ćwiczę i staram się zdrowiej odżywiać, chociaż to drugie nie zawsze mi wychodzi :) Jakoś nie umiem oprzeć się słodkościom :< Zapraszam dziś na tinychat szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam za słabą wolę nie wytrzymałabym. c;
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wczoraj babcia kupiła mi czipsy i zjadłam pół paczki :c a co do słodyczy to nie da rady, muszę je jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też zamierzam robić coś w kierunku zrzucenia paru kg ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. o to fajnie :) ja nic z tym nie robię,bo ile bym nie jadła to i tak jestem chudua, nawet chciałabym trochę przytyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm ja szczerze ostatnio strasznie dużo słodkiego jem...; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to nie potrafię żyć bez słodyczy <3 jednakże ćwiczyć też uwielbiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. musisz mieć bardzo silną wolę. też mam zamiar od dzisiaj biegać. zobaczymy co z tego wyjdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też niedługo zaczynam biegać, poza tym codziennie ćwicze, nie jem zbyt dużo np. nie jem mięsa i ograniczam słodycze, zaczynam jeździć na rowerze i rolkach, ale to wszystko wyłącznie po to by zachować figurę , nie muszę chudnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja biegam,rb brzuszki,kręcę hula-hop,skakam na skakance i nie jem słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja się przerzuciłam na zdrowe jedzonko, przed szkołą owsianka, do szkoły waza itp. Staram się codziennie robić brzuszki, motywuje mnie to że pomału są efekty :)
    Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram się codziennie ćwiczyć, ale nie odmawiam sobie przyjemności:) Zbyt bardzo kocham jeść:) Pozdrawiam Cie i życzę wytrwałości


    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ogólnie jestem szczupła, ale też chciałabym do czerwca troszkę brzuch wyrzeźbić, albo przynajmniej jakieś ćwiczenia żeby był płaski bo po zimie wiadomo trzeba trzymać formę i sylwetke :)
    Obserwuje :3
    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ćwiczę z Mel B :)
    Zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym chciał trchę wyrzeźbić brzuszek ;P Ale nie ma motywacji :C

    + Chciałabym się spytać, czy bym mogła jakieś twoje zdjęcie użyć do mojego przyszłego małego konkursu ? :)
    Odp. na moim blogu

    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmm ja się odchudzam od tygodnia- nie jem słodyczy, fast-foodów, unikam piecoznych i smażonych potraw, piję dużo wody i uprawiam sporty godzinę dziennie ;p a co wyjdzie z tego odchudzania to nie wiem ;D Tobie życze powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. ja od świąt nie tnełam chipców a od lutego fast food
    tez zamierzam wyrzezbic sobie brzuch mi wystarczy 100 brzuszków dziennie

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak bardzo muszę, a tak ciężko zacząć :cc

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja do tego wszystkie zabieram się z dobry miesiąc xd Zapraszam
    http://ka-booom-please.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ja od dwóch tygodni ćwiczę a6w i przyznam że pomaga schudnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też w końcu muszę zabrać się za swój brzuch ;) Zrobiłam małą przerwę i czas to nadrobić ;>
    Zapraszam na dzisiejszy post! =D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja od dawna staram się zabrać za siebie.. ale mi to wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja zabieram się od roku i coś się zabrać nie mogę!
    ale już od dzisiaj postanawiam w końcu zacząć rzeźbić mięśnie hehe!:D:D
    powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  33. życzę wytrwałości ;*
    ja ćwiczę praktycznie co dziennie brzuszki i kręcę hulahopem(szczerze polecam!). Raz w tygodniu chodzę na aquaerobik i czasami dodatkowo coś ćwiczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. oo ja też postanowiłam biegać co prawdę nie po to by schudnąć ale po to by mieć kondycje

    OdpowiedzUsuń
  35. zaczęłam lepiej się odżywiać więcej chodzić na spacery i robię 30 brzuszków dziennie :-)
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem coraz bliżej, żeby zacząć coś robić ! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ja zaczynam robic 6 weidera :D
    również obserwuję, swietny blog :3

    OdpowiedzUsuń
  38. zacna motywacja ;)
    obserwuję i czekam na rewanż<3

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja póki co jestem zbyt leniwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja od miesiąca robię brzuszki i inne ćwiczenia, a od dzisiaj zaczęłam biegać, bo zrobiło się cieplej na dworze :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne rady! :)
    Ja wezmę się chyba za a6w, kiedyś to robiłam, ale nie miałam czasu i przerwałam ;/

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. ja już od jakiegoś czasu do mojej diety włączyłam zdrowe jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo. Ja też ostatnio ćwiczyłam, ale jakoś przestałam. Chyba zacznę od początku. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  44. Teraz każdy ćwiczy! :) Ja nie ćwicze, bo jestem jak patyk xd

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja mam zamiar powrócić do rolek ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja caly czas staram się jeść zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. zrobiła się ciepło, więc też muszę o tym pomyśleć :)
    Pozdrawiam - Rosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Łał, powodzenia ;) mi się nie chce, jak na razie ... niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  49. ja się staram, robię ćwiczenia z Ewą Chodakowską i w miarę zdrowo się odżywiam, wiesz jak to czasem jest, haha:D ale Twoja notka dodatkowo mnie zmotywowała!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja tam póki co jestem zbyt leniwa aczkolwiek muszę przyznać,że zmotywowałaś mnie tym postem do ćwiczeń-głównie brzuszków!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Życzę wytrwałości w ćwiczeniach:)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja ostatnio biegam po parku z Przyjaciółką ; )

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja tam schudłam w 3 miesiące równe 10 kg;) przez dietę;)

    OdpowiedzUsuń
  54. U mnie też mega motywacja! :> Siłownia, zdrowe jedzonko i masa inspiracji! :>
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis