wtorek, 30 kwietnia 2013





skutki moich super, hiper blogowych inspirejszyn <3

hejhejhej!
Nawet nie wiecie jak stęskniłam się za częstszym pisaniem do Was. Ta moja przerwa była znów długa, ale na głowie miałam sporo innych rzeczy i innych, ale teraz już jest wszystko w normie, a poza tym będę miała więcej czasu, no cóż majóweczka nadeszła, 5 dni zupełnego luzu i spania do 10, minimum do 10. Praktycznie cały czas mam już zaplanowany, oprócz tego należałoby nadrobić filmy, ale przed tym jeszcze odwirusować kompuer... Może polecicie mi jakieś? Bo ostatnio jestem w tej sprawie niedoinformowana ;/
A no i jutro mam kolejne bieganko i kolejny pościk oczywiście! :D

A jakie Wy macie plany na te dni? ;)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis