piątek, 12 kwietnia 2013

Trampkowe DIY

    Cześć!
       Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszym takim postem, czyli DIY. Niedługo na blogu pojawi się więcej takich notek, a konkretniej z koszulkami, tylko dopiero wtedy, gdy uzbiera mi się trochę kasy. :D
Do "ozdobienia" trampków użyłam małych ćwieków, na każdy but koło 20. Myślę, że ciekawie będą wyglądały do wiosennych i letnich strojów. Zawsze to coś innego niż zwykłe jednokolorowe trampki.






A czy wy zamierzacie "odpicować" jakieś swoje ubrania? Co sądzicie o trampkach?

60 komentarze:

  1. Wyglądają naprawdę ślicznie!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze, jakie fajne. Na takir DIY jeszcze nie upadłam. Ćwieki kupione w necie, czy gdzieś w sklepie? Bo też się szykuję do zakupienia takich cudeniek.

    littleamyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep internetowy ostre ćwieki, ale można je kupić na allegro :)

      Usuń
  3. Fajny blogasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ćwieki :) Pomysłowo to zrobiłaś, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jak fajnie ;D ja zamierzam 'odpicować ' moja koszule xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie teraz wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też się lubię bawić ćwiekami, pewnie wezmę się ozdabianie jak będę miała czas :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, masz talent. C:
    http://zielonookaszatynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sama wciąż coś przerabiam ;d mój ostatni post to przeróbka koszuli ;)
    zawsze ciekawiej takie trampki wyglądają niż zwykłe ;d bardzo lubię ćwieki

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne i ten kolor, och ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja współlokatorka też tak ostatnio zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne :) I cudowny kolor trampeczek !

    OdpowiedzUsuń
  13. O dłuższego czasu przymierzam się żeby wyćwiekować kołnierz mojej koszuli ;)
    Na trampkach też super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł *.*
    Tylko ja bym się obawiała że jak się odczepi kolec w środku buta to się będzie mi krew lecieć ( coś w tym stylu ; D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się tego z początku obawiałam, ale wszystko zacisnęłam tak, że na pewno nic się nie stanie :)

      Usuń
  15. Świetna przeróbka ;) Ja też bym chętnie poprzerabiała ale najpierw się muszę zebrać, żeby kupić ćwieki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł! Rownież czasem się bawie w cwiekowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie przerobione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie zamierzam ;P
    PS Musisz częściej karmić rybki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny efekt, sama zamierzam odpicować moje trampki, bo mam już zapas ćwieków ;)
    Sama często coś przerabiam, nawet w moim ostatnim poście jest kołnierzyk z ćwiekami :)
    Fajny blog, obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. ze nawet ci wyszly :D
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie Ci to wyszło. Ja nie mam czasu na zabawę w DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz wyglądają rewelacyjnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądają po doczepieniu ćwieków. Ja na razie dodałam ćwieki do kamizelki z jeansu,a w wakacje planuje robić jakieś rysunki na koszulkach:D

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądaja,ja zamierzam do koszuli jeansowej dodac gdzies ćwieki

    OdpowiedzUsuń
  25. kurde świetnie ci one wyszły !!!!!! Jestem pod wrażeniem :)
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie teraz wyglądają te trampki ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie wyszły, tez chyba spróbuję C;

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądają. *-*

    anni-vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O jejuśku,ale teraz pięknie wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne diy! :))) rewelacyjnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog ! Obserwuję i liczę na to samo : )
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu : )

    Haha " I ♥ ostre ćwieki " ♥ ; D

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne !! Tez mam zamiar odpicowac moje trampki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam ćwieki! ale świetne diy!
    lubię takie rzeczy!:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. jaki genialny pomysł! ;)
    Na pewno z niego skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja musze pomyslec do odpicować :D.
    jak na razie tez mam trampki z ćwiekami z tym ze niskie i czarne :D.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zwykle nie podobają mi się rzeczy z ćwiekami, ale te trampki wyglądają całkiem świetnie... może dlatego, że są kolorowe i te ćwieczki (jest jakieś zdrobnienie od ćwieków???)są fajnie rozmieszczone

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis