czwartek, 2 maja 2013

Fryzura: kokardka z włosów.

Witam Was w poście, który miał pojawić się już dawno temu, bardzo...
Ale jest teraz, lepiej późno niż wcale. Fryzurka wydaje się pozornie trudna, ale w wykonaniu jest banalna, jedynie osoby z krótkimi lub pocieniowanymi włosami mogą mieć problemy z jej wykonaniem ;)

1. Zaczynamy, jakbyśmy chciały zrobić kitka, ale na ostatnim "przełożeniu" nie dociągamy włosów do końca.

2. Dzielimy naszego a'la koczka na dwie części.

3. Włosami, które nam zostały "zasłaniamy" przestrzeń między uszkami kokardki.  

4. Wszystko mocujemy spinkami i utrwalamy lakierem.

Zawsze wyjdzie inaczej, ta niżej wygląda jak wygląda, ponieważ została "stworzona", na ledwo umytych włosach. :)
 
 A tu inna:




 Mam nadzieję, że spróbujecie wykonać je same, a może już kiedyś próbowałyście? :)

58 komentarze:

  1. Śliczne, spróbuję zaraz *.*

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah banalne ! Ja myślałam, że to takie trudne xd

    Zapraszam :
    http://vampires-victoria.blogspot.com/
    i
    love-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny efekt ^^
    Muszę czegoś takiego spróbować ;*
    Bardzo inspirujący post <3

    http://lily-vegas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zbyt ciężkie włosy i u mnie się nie trzyma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze ja mam swoje jeszcze mam krotkie by to zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś często chodziłam z taką kokardką na głowie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć taką kokardkę, ale ciągle mi nie wychodziła ;c
    Ale u Ciebie ślicznie wyszła ;3
    Może kiedyś jeszcze raz spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. robię tak samo kokardę ; )

    zapraszam - kolorowe-ciuchy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna! robię ją od czasami, ale raczej nie mam na to czasu, kiedy trzeba na 7 do szkoły wstawać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda! Muszę spróbować!
    by-owocova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fryzura jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie to wygląda, tylko ja mam strasznie nierówne włosy i obawiam się że strasznie mi będą wychodzić :(

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi sie przyda twoja instrukcja bo zawsze chciałam zrobic sobie taką kokardke ale mi nie wychodziła :D

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie sie prezentuje..:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie umiem jej robić ale moja przyjaciółka stworzyła mi takie cudo na głowie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kokardka ;*
    Jutro chyba wypróbuje <3
    sandi-sandii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno spróbuję ;3
    xagathax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te koczki!sama takie ostatnio robiłam koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe i faktycznie proste :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi moja koleżanka na kolonii zrobiła taką kokardę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysł ! Wygląda bardzo efektownie - muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow - super pomysł! aż wypróbuje sama! :)

    dziękuje :* :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładnie, ale mi się nie udaje, niestety, bo mam kręcone i pocieniowane włosy :)
    Tobie super pasuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. sama nie umiem, ale poprosze kuzynkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow to jest siwetne musze to sprobowacu mnie na wlosach bo uwielbiam kokardki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa fryzurka, ale z moich włosów na pewno by nie wyszła :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobre to *,* Muszę dzisiaj spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Może uda Ci się je wylosować? :)
    A kokardkę kiedyś próbowałam zrobić, jak jeszcze miałam długie włoski. ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. *Fryzura- w tytule ; D
    Super notka. Muszę spróbować.
    Bardzo fajny blog, obserwuję.
    Pzdr ;x

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna kokardka ^^
    Kiedyś próbowałam zrobić, ale mi nie wyszła ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam mocno wycieniowane włosy, więc u mnie to ciężkie w wykonaniu, ale u Ciebie wygląda świetnie! :)
    Obserwuję ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna jest taka fryzura, niestety mam falowane włosy i ciężko ją zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że wygląda dobrze tylko na prostych włosach. :(

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna, ja mam chyba trochę za długie włosy, bo zawsze nie mam już gdzie owijać tych końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. swietny blog, obserwuje !

    OdpowiedzUsuń
  36. Super to wygląda! Ja niestety mam za gęste i za ciężkie włosy do jakichkolwiek wymyślnych fryzur. Nawet zwykły kok sprawia mi trudność.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś otagowana , inforamcja u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. robiłam nie raz i bardzo polubiłam tą fryzure ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję Ci za komentarze na moim blogu i za cierpliwość co do dodawania zdjęć przeze mnie. Uzupełniłam już wszystkie braki i obiecuję poprawę na przyszłość ;) http://creatingmyownwoderland.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  40. What a great idea!! Your hairstyle is really gorgeous! I think my hairs are a little bit too short for it:( but I will try it! Inspiring!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  41. wow. muszę spróbować tak zrobić

    OdpowiedzUsuń
  42. Ohh.. Już próbowałam, i mam za grube i ciężkie włosy... Ktoś coś może na to poradzić??

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis