wtorek, 25 czerwca 2013

Kutens Bensin



Na wyspie siedzę już równo tydzień. Ten czas zleciał mi bardzo dobrze i szybko. Bynajmniej codziennie mam co robić jak nie shopping, to zawsze co innego. Przy okazji zdjęcia moich tygodniowych zakuposków pojawią się w następnym poście :)

Kilka dni temu odwiedziłam naleśnikarnię, ale nie jakąś zwykłą naleśnikarnię :D. Cała ona jak i podwórko jest "udekorowane" na pseudo złomowisko. Jej wystrój jest fenomenalny czuć ten old school :D Może i same naleśniki nie były jakieś świetne, ale ten klimat wszystko mi rewanżuje Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Co myślicie o tym miejscu? :)






Już od jakiś czas temu zakupiłam sobie tę bransoletkę, lecz nie napisałam o niej na blogu. Teraz jest na to czas :) Pochodzi ona z tej stronki <LINK>. Część ze sprzedaży biżuterii z Pajacykiem wspomaga program Pajacyk. Dlatego myślałam, że warto o tym wspomnieć, gdyż to bardzo ciekawa akcja..., więc może i Ty zdecydujesz się na Pajacyka dla siebie :)



49 komentarze:

  1. Ślicznie tam,chćetnie bym się tam wybraławygląda jak złomowisko ale widać ten nastrój

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia:)

    aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu... Jakie cudowne klimaty!!!
    xoxo
    lolencia

    OdpowiedzUsuń
  4. To zdjęcie na samochodzie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna naleśnikarnia, sama z chęcią bym do niej poszła!

    Zapraszam do mnie, może jak ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie klimat niesamowity. A akcja z pajacykiem całkiem fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne zdjecia, bardzo klimatyczne :3 Fajna bransoletka :)

    http://www.dandfblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ijee... ja też chcę do takiej naleśnikarni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej:*
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim konkursie:)
    Szczegóły na blogu!;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, cudny gif ^^
    Rzeczywiście klimat niesamowity ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia!!! Bardzo pomysłowy gif!!! Super blog!!! :)

    www.karciakmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje się być fajnym miejscem!
    ciekawie i pomysłowo to zrobili.

    Dzięki za komentarz, ja również obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny gif i ładne fotki :*
    może wspólna obserwacja ??
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę że mogłabym w zasadzie tam nawet nie wejść ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładne zdjęcia, ten (gif?) jest świetny! ;33

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem, mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej. W każdym bądź razie dziękuję za komentarz : )
    Świetne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, ale tam jest świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny wygląd tej "restauracji" + śliczna jesteś
    Obserwuję+liczę na to samo

    hurt-others.blogspot.com
    Jeśli masz słabe nerwy to nie wchodź

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow na pierwszy rzut oka zanim przeczytałam zastanawiałam
    się co to za zdjęcia :D Naprawdę fajnie urządzone :)
    +Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  21. O rety, jaka cudowna naleśnikarnia! Chciałabym się znaleźć w takim miejscu! Wyszły tam naprawdę cudowne zdjęcia, a aż się czuje ten klimat :D Ciekawe czy jest coś podobnego w Polsce...
    Bransoletka jest cudowna i jak tylko otrzymam pieniądze kupię sobie bransoletkę, bo cel szczytny, a i bransoletki niebrzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  22. O matko jak tam ślicznie :3 Cudowne fotki i świetny gif!! :?
    Mam pytanko.. Mogłabym dostać pocztówkę??? BLAGAM BLAGAM BLAGAM
    jesli tak to tutaj juz podam adres..
    Sylwia Barańska
    05-500 Piaseczno
    ul. Sękocińska 18a

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam miesjsca z dobrym klimatem. kocham ten samochód^^

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudowny klimat *.*
    wow, zazdroszcze na maxa <33
    super miejsce na zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawe miejsce ... sesja zdjęciowa mega by tam wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jej, ale śweirne miejsce ;o

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie, że podoba Ci się tak na wyspie!:)
    Śliczna bransoletka;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo ła:D jestem pod wrażeniem scenerii:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Faktycznie piękne miejsce ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Boskie zdjęcia :) takie klimatyczne :)
    Zapraszam serdecznie na konkurs u mnie na blogu :) organizowany z butikiem LOLA ;)

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  31. może żel garniera to nie rewelacja, ale umyć się da, a że tani... a sole do kąpieli.. taaaaak. świetnie pachną

    haha.. rzeczywiście złomowisko
    nie jestem w temacie - co to za wyspa?
    a naleśnik... mmm... palce lizać

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że milutko spędzasz wakacje ;)
    Ale świetne miejsce ! Jeszcze nie spotkałam się z czymś takim ;D Pewnie fajny klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. o rety, zazdroszczę wycieczki XD zapraszam do mnie na słodką biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne miejsce z klimatem.
    Jakie dobre naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudownie klimatycznie :D zazdroszczę Ci:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajne miejsce!
    Super zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie ;) Również obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję :) Fantastyczne zdjęcia :) i piękny zegarek

    Zapraszam Cię na konkurs!
    Do wygrania okulary przeciwsłoneczne lub korekcyjne! Wystarczy tylko wybrać model!
    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis