wtorek, 2 lipca 2013

Wczorajszy spacer nad morzem OOTD + nowości w mojej szafie.


Już wtorek, na Gotlandzie siedzę równo 2 tygodnie, a jeszcze półtora miesiąca. Ma to swoje plusy jak minusy, z jednej strony bardzo tęsknię za niektórymi osobami, poza tym codziennie wstaję o 6, ale z drugiej strony mój dzień nie polega na chodzeniu spać o 5 i wstawaniu o 14 i szlajaniu się po mieście, bynajmniej jakoś wykorzystuję te dni :) Teraz jest już ok, przecież w razie nudy zawsze zostaje mi blog i obmyślanie fajnego miejsca do zdjęć :D Chcę w końcu raz sobie obiecać, że w tym miesiącu posty będą regularnie, myślę co dwa dni i tego się będę trzymać! To na pewno nie będą wakacje w połowie spędzone w łóżku!








ja+siostra fotograf  :)






koszulka-reserved/ chinosy, pasek- h&m/ bransoletka-lindex/ torebka- primark/ buty-converse/ okulary- rayban/ zegarek- clas ohlson

Już 2-3 tygodnie temu na wyspie zaczęły się wyprzedaże, takie że nie wychodzi się z przymierzalni. Oto moje zakuposki z całego pobytu za wyspie, większość jest z H&Mu, ale też Lindex, Vero Moda i Cubus. Wszystkie rzeczy pokażę bliżej w kolejnych postach :)

H&M
converse- pink floyd edition
 No i przyszła też kolej na moje pierwsze converse. Buty te zawsze mi się podobały, ale nie miałam jakiegoś parcia na markę, ale... Przechodząc po sklepie zauważyłam je, w pierwszym momencie nie skumałam się, że to converse, widziałam tylko tę słodką świnkę przy pięcie <3. Ale później 39, mój rozmiar, przymierzam, kupiłam bez zastanawiania się. Bardzo mi się podobają, a poza tym nie są one jakieś zwykłe, jednolite, w tym całym szale na converse będę chociaż trochę "orginalna", jeżeli mogę tak to ująć. :D

Do napisania! ^^

52 komentarze:

  1. świetny strój. ślicznie wyglądasz.
    tą torebkę pokochałam po prostu :D

    http://life-and-daydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty ślicznie wyglądasz! Czekam aż pokażesz rzeczy dokładniej :). Ja też nie chcę spędzić wakacji w łóżku :)
    Pozdrawiam
    Zwariovana (zwariovana.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze lepsze są aktywne wakacje niż takie spędzone cały czas przy komputerze. ;)

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super torebka ;)!!
    ładniewygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia :*
    A conversy ^^ zajebiste :*
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjecia:-)

    Zapraszam do mnie. Odnawiam bloga. Wracam do bloggowania i potrzebna mi zachęta. Miło byłoby, gdybyś zostawiła ślad po sobie na moim blogu ! :-)
    http://n0thiingg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze sie z twoich blogowych postanowien :) swietne zdjecia ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia.
    Zapraszam do mnie.
    xoxo
    lolencia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, oczywiście obserwuję *O* Zapraszam do mnie, może się odwdzięczysz? :3
    juulka-juulka.blogspot.com | Proszę kliknij w banner Sheinside, to bardzo ważne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit i ładne zdjęcia :) udanych wakacji !
    zyraiontko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. NIgdy nie byłam na Gotlandzie, ale może kiedyś go odwiedzę. widzę, że zkaupy udane:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dobrze ze bedziesz pisać częście,zazdroszcze ci pobytu nad morzem :D


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja Ci zazdroszczę. *.*
    Bardzo ładny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ahh zazdroszcze, tez chce nad morze *.* fajne conversy. tez mam w planach kupic 1 pare :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, ale ci zazdroszczę <33
    Cudne zdj *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. very pretty pics, I like the bag :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tego typu stylizacje:D obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze mówiąc nie podobają mi się twoje spodnie...
    Ale ogólnie wszystko pięknie, ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zdjęcia :D Fajne conversy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki.

    ciekawe postanowienie.
    a dlaczego wstajesz o 6?
    1,2, 4 i 11 - best ♥
    converse- pink floyd edition -- wow. kup mi, kup mi, kup mi! albo oddaj - też mam numer 39 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na bliższe spotkanie z zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna torebka, bardzo podoba mi się jej kolor(: no i w ogóle zdjęcia ładnie wyszły, fajne światło. Obserwuje oczywiście bo spodobał mi się bardzo Twój blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz bardzo ładnie, zwłaszcza zegarek przykuł moją uwagę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. zarówno torebka ze zdjęć jak i ta z HM genialna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozazdroscic tylko takiego pobytu :D Swietnie wygladasz!!1

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny blog:)
    Zapraszamy na konkurs z marką Femi, może się skusisz Kochana?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nowe łupy są świetne, nie mogę się doczekać postów z nimi!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć.
    Serdecznie zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/p/konkurs-wygraj-kolczyki-czesc.html
    Do wygrania 3 pary kolczyków, są bardzo duże szanse.
    Pozdrawiam. : ))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne zdjęcia *---*
    Śliczna torebka :D
    obserwuje , http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna jest ta pierwsza torebka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczne rzeczy!:) no tęskni to się zawsze,ale dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne conversy ;*
    Uwielbiam pink floyd, a tak w ogóle to ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna bluzka ;) Lubię takie^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Pięknie wyszłaś na zdjęciach =)
    fajny wzór na conversach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. swietnie zdjeciaa! ze tak zapytam, skad jestes? a ogólnie świetny blog!:) wpadnij do mnie w wolnej chwili i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna stylizacja ! taka prosta a jednak ma coś w sobie :)
    obserwuję Cię

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie ma to jak nowe łupy ;).

    Bardzo klimatyczne zdjęcia, ja chcę nad morze!

    OdpowiedzUsuń
  38. O rany! Kupiłyśmy takie same szorty! Chodzi mi o te printowe z H&M. Mam identyczne, dziewczyno!!!

    tu jest link do posta, gdzie je wstawiłam -> http://my-creative-wardrobe.blogspot.com/search/label/Haul

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne trampeczki ;) jak na razie ja nie znalazłam moich wymarzonych conversów, tak więc aktualnie chodzę w najzwyklejszych trampkach, ale może kiedyś się skuszę. Chociaż ostatnio bardziej chodzi mi po głowie wyszukanie fajnych vansów ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis