wtorek, 9 lipca 2013

Wyspa Fårö


Gotland jest połączony z jeszcze inną wyspą- Fårö.
 Leży ona w północno-zachodniej części wyspy. Stanowi rezerwat przyrody, którego atrakcjami są skaliste plaże i wystające z morza na wiele metrów formy skalne, wyrzeźbione przez naturę. Wiele się na niej nie znajduje, a słynie ona ze swoich "księżycowych krajobrazów", wybrzeży, latarni i  owieczek :). Jest ich tam naprawdę pełno. Przed przyjazdem tu myślałam, że będę dużo czasu spędzać nad morzem na piasku, nie kamieniach...  Tu nawet nie można pomarzyć o spacerowaniu po plaży na boso. Podsumowując cała ta wyspa, jak i Gotland to jedna wielka skała, nieważne gdzie pojedziemy wszędzie skały, no cóż czas zacząć się przyzwyczajać :D.



 Niektóre skały są bardzo duże i ostre, udało mi się o tym kilka razy przekonać, ale trzeba przyznać, że widoki zapadają w pamięć, a te skaliste "słupki" robią wrażenie. :)


plaża O.o
i tradycyjnie zostawiam Was z gifem :D
Chcielibyście wybrać się na taką plażę, czy jednak wolicie naszą nad Bałtykiem? Jak bez wahania wybrałabym naszą, chociaż choć raz znaleźć się na takiej, czemu nie?

106 komentarze:

  1. JEZU *.* JAkie piekne miejsce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Plaża fajna, a dla chcącego nic trudnego żeby chodzić po niej boso :D
    A jak tam temperatura morza??

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie,chciałabym wybrac sie na taką blaże i to bardzo,chociaz raz wlasnie.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne krajobrazy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to... ciekawa plaża, jednak wolę piaszczyste :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wspaniałe zdjęcia. :)
    xoxo
    lolencia

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładnie tam .:)
    http://akuarelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesli chodze o plaze wole naszą, ale ładnie tam ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. Owieczki <3 dla takich krajobrazów to można by i zostawić piasek

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie! już cię lubię i obserwuję, mam nadzieję że ty też ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam jest śłicznie ♥
    Ślicznie ukształtowany krajobraz ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta wyspa jest cudowna :) Chciałabym się tam wybrać ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Widoki mi się baaardzo podobają :) Zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie tam jest. :D Szkoda, że jest tam tyle skał, ale to nic nie szkodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooOooOooO !
    JA TAM CHCĘ <3
    Milo mi będzie jak zaobserwujesz ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne miejsce! chętnie bym się tam wybrała, aczkolwiek Bałtyk też mnie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skaliste wybrzeza (i wgl miejsca) sa taaakie klimatyczne! !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pojechałabym! może już niedługo w końcu to moje najdłuższe wakacje życia c:
    rób duuużo zdjęć bo są dobre

    OdpowiedzUsuń
  19. very nice look! love the loaction and the pictures! you look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! I te widoki..... - super!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie po dawkę srebra z pomarańczem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne widoki i rewelacyjne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie świetne zdjęcia! dla takich widoków warto się 'pomęczyć' chodząc po tych kamieniach;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejne cudowne miejsce!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. krajobrazy są śliczne a plaża, która zamiast piasku ma kamienie też robi wrażenie, ale wątpię, że można było by się na niej poopalać :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Też wolę Polskie plaże, ale takie też są spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak, robią wrażenie! I to jeszcze jakie!! Mega widoczki!!!
    Wiesz, ja w 4 klasie (podstawówki) byłam w Irlandii i większość plaż, na jakich byłam były właśnie skały, a czasem nawet towarzyszył im wodorosty, małże i kraby, które zostały wypchnięte na powierzchnie przez fale... Zapraszam do siebie. http://mycreativeinterior.blogspot.com

    xo xo Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bym chętnie uderzyła na taką plażę i nad Bałtyk :) uwielbiam morze! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne miejsce ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne miejsce:D jesteś prześliczna <3

    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. słomiany zapał? też to mam. ale postaram się mu sprostać.

    odwiedzić można. ale do opalania lepsza nad Bałtykiem. już nie wspomnę nad Adriatykiem czy Śródziemnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great outfit! I love it:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna sukienka i bardzo przyjemne miejsce <3.

    OdpowiedzUsuń
  33. no na takiej plaży to raczej nie jest wygodnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. hi hun, great post..wanna follow each other, just tell me when u follow me than i'll follow u back immediately.
    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześlicznie wyglądasz, a plener jest wprost cudowny!

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudowne widoki :) oo i kamienista plaża coś dla mnie bo strasznie nie lubię piasku ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Trochę kamienista plaża, ale za to widoki nieziemskie <3 Ja tam chcę !! <3
    Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  38. ale piekne widoki ! Super sukienka :3

    OdpowiedzUsuń
  39. No i masz rację, trzeba zmieniać otoczenie! :-) Zazdroszczę widoków.

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki za komentarz ;) super zazdroszczę, mega zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale cudowne zdjęcia i ślicznie Ci w tej sukience - tak mega dziewczęco i trochę sweetaśnie :)
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  42. Super zdjęcia i ślicznie jest Ci w tej sukience.
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiękne miejsce ;)
    ja to najchętniej znalazłabym się na plaży, ale najlepiej, gdzieś na południu Europy, gdzie temperatury są wyższe, bo jak na razie, to jestem załamana tą wakacyjną pogodą ;(
    a widzę, że u Ciebie wietrznie, ale przynajmniej słonko świeci ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. JEZU! Ale świetne zdjęcia! I ta wyspa ładna!

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, wyjazd udany :) fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  46. Zazdroszczę Ci, strasznie chciałabym tam polecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mimo tych skał jest niesamowicie ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia:) Bardzo ładne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Codziennie wchodzę na bloga a tu nic nowego od dłuższego czasu.
    Zgaduje że coś się musiało stać i jesteś albo zła albo smutna.
    Mam nadzieje że niedługo humor ci się poprawi i znowu coś wstawisz :*
    Myszolek :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Jezu... Jakie ładne miejsce *_*
    Zazdroszczę Ci :)
    Ja wolę nasze (piaszczyste) plaże :D
    Zapraszam:

    http://jak-moja-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. O ale śliczne zdjęcia *__*
    kamienista plaża mnie irytuje , bo jest mega twardo... haha
    muszę dodać link bo inaczej nie dasz rady wejść na bloga :D - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne zdj,ale chyba wolę BAŁTYK :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Taka surowa, monumentalna i piękna jednocześnie natura :)

    Mimo wszystko na plaży bardziej pasuje mi piasek;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetne zdjęcia i pomysłowy gif, zazdroszczę wycieczki! :)
    http://www.tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ej! Czemu ciebie tak nie ma i niema? Brakuje mi twoich postów!

    Wybacz, że sprawiam kłopot. Informuję, że zmieniłam adres i nazwę bloga.

    http://theuniqueblonde.blogspot.com/

    x x x Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  56. super zdjęcia, a skałki są świetne ;p
    + zapraszam do mnie, jeśli podoba ci się mój blog zaobserwuj i napisz a ja zrobię to samo ;) wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow :D Super zdjęcia :)
    Widać, że miło spędziłaś czas i będziesz to wspominać wiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. jak pięknie *.*
    Pozdrawiam, Dominika♥

    OdpowiedzUsuń
  59. ale cudne widoki.
    fajne zdjecia ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. jakaś ty ładna *...*

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Hej?? Czemu ciebie tak nie ma i nie ma na tym blogu? No brakuje mi twoich outfitów i zdjęć!!! Odezwij się w końcu, no. Wakacje są ;) I nie długo się kończą...

    ariety-me.blogspot.com/

    xxx Is

    ps. to mój nowy blog.

    OdpowiedzUsuń
  62. Jaka kamienista plaża ;o Piękne miejsce ;)
    Pozdrawiam - Rosa

    OdpowiedzUsuń
  63. zazdroszcze !



    pozdrawiam
    http://dontt-worry-be-happy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Jak Ty prowadzisz tego bloga? Wpisu od ponad msc nie było.... Szkoda, lubiłam tu zaglądać, ale szkoda chyba czasu.
    Mimo wszystko powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  65. super zdjęcia :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. hej, bardzo mi miło, że jesteś moim obserwatorem na blogspocie:)
    ale w związku z tym, że zmieniłam adres na http://inspirujsie.blogspot.com/
    w bloggerowym newsfeeedzie nie wyświetlają się moje posty:(
    jeżeli chcesz nadal śledzić moje wpisy to najlepszym rozwiązaniem jest od-obserwować blog i zaobserwować ponownie, wtedy wszystko powinno działać jak wcześniej:)
    Pozdrawiam ciepło
    Krushyna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis