poniedziałek, 18 listopada 2013

Wrócić tam.








Zdjęcia z wakacji. Od razu może poprawić się humor, gdy w szkole jest tyle roboty, że już powoli nie wyrabiam. Nawet ten weekend spędziłam nad książkami, a to mi się w sumie nigdy nie zdarza. Gdy zdałam sobie sprawę, że próbne testy są już za niecały miesiąc to zrobiło mi się słabo. To na pewno będzie najbardziej pracowity rok. ups :c

Brak słońca, wiatr, ciemność o 16.. piękna jesień, jak jej tu nie kochać :c

Mam nadzieję, że chociaż Wy macie lepszy humor ode mnie c:
Jak tam poniedziałek?

14 komentarze:

  1. Jak ja bym się cofnęła do wakacji, aahhh...;

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety też mam dużo nauki... : (
    Chciałabym wakacje ;3
    Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie <3 a do wakacji taki kawal czasu...
    chociaż zimę też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również nauki nie zabrakło :( Piękne widoki :) Poniedziałek jak poniedziałek. przeżyłam :))
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjecia :3 i wakacje ♥ teskni mi sie za nimi :3
    ojej, nie doluj ze te probne :c boje sie jak cholera :c

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne miejsce ♥,♥

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oh, wspomnienie lata ;) to robienie się ciemno się o 16 mnie dobija;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne miejsce, piękne zdjęcia ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis