poniedziałek, 16 grudnia 2013

Braki we wszystkimm.




Nadszedł poniedziałek. Jeszcze tylko 3 dni szkoły, Wigilia klasowa i... Święta! 
Nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale wcale nie czuję tej atmosfery, ale na to jeszcze czas. Wiem tylko, że gdy się skończą nadejdzie bieganie od jednego nauczyciela do drugiego. Znów poprawy wszystkiego, czy inne super "nowości" w postaci testów itp. Dopiero po egzaminach próbnych zdałam sobie sprawę- jak ja mało wiem (ale to głupio brzmi). Z tego co sobie obliczyłam, jak i czuję to najlepiej poszły mi z matematyki, angielskiego i w sumie z polskiego. Może dlatego, że nie potrzeba do nich większego przygotowania, a wszystko jest poprostu w głowie? No, nie ważne. Każdy ma przecież tyle samo czasu, a ja nie potrafię za niczym nadążyć. Nim się obejrzę mija mi cały dzień, a ciemność za oknem już koło godziny 16 wcale mnie nie motywuje... Podejrzewam, że średnia na to półrocze nie będzie najgorsza, no już na pewno w drugim podciągnę na pasek. Znów zaczną się te tabeleczki i rozpiski całego planu dnia. Codzienne ćwiczenia, czytanie książek, magazynów, ogladanie filmów, systematyczna nauka, domowe obowiązki, czy DIY, poszły w niepamięć. Czas zacisnąć poślady i wziąć się w garść hehe No dobra zaczynam od dziś, będzie to niezła próba, bo wraz z nowym rokiem moje życie MUSI wrócić do użyteczności. Może nawet ta stronka ujrzy dawny, jak dla mnie, blask "świetności", a ja znów zacznę pisać częściej niż 1-2 razy w tygodniu.


A ten śnieg był i się zmył, dosłownie :c

37 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Powodzenia w realizacji postanowień! I w poprawkach :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, ja już etap szkoły i studiów mam za sobą, każdy musi to przejść . powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nie czuję niestety tej atmosfery ;c Ladne zdjęcia!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiscie równiez rozmyslam nad takimi sprawami, jakie opisałas.
    Trzeba sie wziasc, ale najwaznejszy krok zawsze jest ten ostatni.
    Wiec nie wazne, jak idzie nam na poczatku, ale to z jakim wynikiem wyjdziemy.
    Pozdrawiam.
    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jakie śliczne zdjęcia :) i ile śniegu, a u mnie ani kszty...

    Fajnyy look ;) podobają mi się spodnie mam 3 pary ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. super fotki, niech ten tydzień szybko minie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz ciężki czas jest nikt nie ma na nic czasu i sił jakby mniej przez tą ciemnotę za oknem :)
    A to pierwsze zdjęcie to myślałam, że na tle fototapety :) Piękny widok <3 <3 <3

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. Póki co też nie czuję jeszcze tej świątecznej atmosfery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie czuję świątecznej atmosfery... Ty chociaż masz śnieg, a ja nie;p W ogóle gdzie mieszkasz, że masz takie piękne widoki? ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcie u mnie też śnieg się zmył ;33

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przynajmniej chwilę był u Ciebie ten śnieg :) u mnie w tym roku jeszcze ani razu nie sypał śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne widoki a w tym wszystkim,piękna TY :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja juz od dzisiaj mam wolne ;) ale niestety przez chorobe.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia jejku ile śniegu miałaś !
    a ja jak nie miałam tak nie mam -.-

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne fotki ;)
    też nie czuje jeszcze tej atmosfery ...ale sądze że to się zmieni po ubraniu choinki ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz na zdjęciach :)
    No cóż, ja jakoś też nie czuję tej świątecznej atmosfery, nie wiem w sumie od czego to zależy. Nawet nie mam ochoty ubierać chpinki, ale na święta chce się zmotywować i od nowego roku chcę zrobić użytek z życia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny widok :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie było go tak dużo. :(
    Już się boję tego latania i poprawiania. -.-

    OdpowiedzUsuń
  19. mi akurat brak śniegu nie przeszkadza, świetna koszula ;)
    p.s postaram się w przerwie świątecznej częściej je dodawać :):*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem czy wiesz, ale usunięto obserwatorów GFC ;( U mnie na blogu jest informacja o tym... Chciałabym abyśmy pozostali w kontakcie, dlatego zapraszam do obserwacji w Google + i Bloglovin' ;** Odwdzięczę się :))

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne fotki :D
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Snieg sie w prawdzie zmyl ale masz fajne foty. U nas nawet milimetra sniegu nie bylo

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne śnieżne zdjęcia szkoda, że już nie ma śniegu. Czas szybko biegnie, wszystko poprawisz a nowy semestr przyjdzie wcześniej niż myślisz. Może dlatego warto poczuć atmosferę świąt i spróbować od tego wszystkiego odpocząć. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale sliczne zdjecia :) closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne te zdjęcia:) u mnie w Londynie śniegu brak, i bardzo się cieszę :P

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie widoki ;o nie mow ze tak masz z okna, balkonu :D?

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Też chciałabym, żeby wraz z nowym rokiem wrócić do użyteczności :)
    ❅ blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne zdjęcia, no właśnie! Gdzie jest śnieg ?! :C

    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie z angielskiego najlepiej poszło, a z matmy poległam ;c A co do twoich postanowień - mam podbnie ;) Także nie jesteś sama.
    xo xo Isabelle

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis