sobota, 28 grudnia 2013

PIECZEMY PIERNIOKI

Hejka!
 Na pewno ostatnio przygotowywaliście pełno słodkości, no jak co roku na Święta. Moja siostra od dobrych 3 lat spełnia się jako domowy cukiernik i ja jako jej wspólnik, razem z nią okupuję kuchnię. Najbardziej z wszystkigo lubię pierniki, a w tym roku było ich nadzwyczaj dużo, ponieważ cześć byłą na Wigilię klasową. Ozdabianie ich trwało z 2-3 godziny, ale myślę że było warto. Dzięki temu każdy jest taki niepowtarzalny, heh, ale pomógł nam też tata, więc było ciekawiej. Jednak z czasem zaczęło się to nużyć, bo kto lubi siedzieć o 23 w kuchni malując pierniki :D








Tak, to naprawdę staryy post ale żal było mi zostawić te zdjęcia bez publikacji. c:

Do napisania!

72 komentarze:

  1. Mmmm... uwielbiam pierniczki :)
    Są na prawdę ślicznie ozdobione!

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, fajnie ozdobione ciasteczka na tym ostatnim zdjęciu :)

    http://cos-dzisiejszego.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, faktycznie widać,że każdy wyjątkowy! Mniam, mniam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Widać, że pieczone bardzo profesjonalne. Mnóstwo dodatków i... takie kolorowe. Moje co roku są bardziej "piernikowate" niż kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w tym roku nie robilam pierników, bo mój "domowy cukiernik" - też siostra, nie mogła przyjechać :( Ale pysznie wygląda :)

    śliczna torebka :)

    PS. Zapraszam do mnie na ROZDANIE , do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne PIERNIOKI ;) <3 <3 <3
    My również bawiłyśmy się w zdobienie i faktycznie po kilkudziesięciu minutach człowiek zaczyna być znużony :))
    Można się zaziewać na amen :) Ale jednak efekt cieszy oko ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi narobiłaś smaka na pierniczki :P

    its-okey-baby.blogspot.com proszę klikniesz w baner Oasap? to bardzo ważne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju! Ale pięknie Wam wyszły ♥
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądają ślicznie , tak ładnie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierniczki wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww *.* Wyglądają ślicznie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piernioki ? ktoś ze Śląska widzę ;) Piernioki doprawdy urocze, ją nie miałabym cierpliwości :)
    alesinsane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh nie, tak po prostu mi sie napisalo, ja znad morza :)

      Usuń
  13. Też co roku piekę pierniczki! Wyglądają piknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale smakowite :) Kiedy ja upiekłam pierniczki rozpłynęły się w 2 dni :))

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze pierniczki i jakie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pojadłabym takich pierniczków, wyglądają przepysznie, jeszcze sama ich nigdy nie piekłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mniam :3
    Miałam robić w tym roku, ale cóż - nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam pierniczki te kolorowe posypki *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. marzy mi się taka masa ozdóbek do ciasteczek :)
    dokładnie, chodzi o pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post :} mniam..
    http://gusiatrzyzywioly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. oh ale mi narobials ochote na takie pierniki!

    Kochana zapraszam Cie na prosty konkurs na moim blogu. Do wygania 100$ w sklepie Sheinside.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mmmm uwielbiam pierniki *.*
    Dziękuję teraz nabralam na nie ochoty ;)
    ♡ www.cukiereek33.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  23. Normalnie już mam dość pierników :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciasteczka wyglądają Smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć. Robię na blogu konkurs w którym jest do wygrania wymarzony design bloga: http://kierunkowy48.blogspot.com/ Polecam wzięcie udziału. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piernioki?? Też piekłam pierniczki ;) Tylko że ja ozdobiłam je tylko lukrem z cukru pudru i posybką - najzwyklejsza. Tutaj widzę, że napracowaliście się. Musiały być pyszne, co??
    Też tak mam, że dodaję starsze i "nieświeże" zdjęcia, któe gdzieś miałam na pulpicie lub w szkicu zapisane. Np. jestem już kilka postó do przodu, ale nie mam kiedy tego opublikować ;p
    http://the-vogue-girl.blogspot.com/
    ps. fajnie że wzięłaś udział w mini giveaway - WYGRAŁAŚ 15 KOMENTARZY i REKLAMĘ BLOGA
    gratuluję c; !!

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam pierniczki, piekę je obowiązkowo co roku na święta :) Ślicznie je udekorowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądają smakowicie, aczkolwiek ja muszę zacząć się odchudzać po tych świętach ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ommmmniam ! Ale mi smaka narobiłaś ! ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super blog. Obserwuję. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyszły, klasa na pewno zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja w tym roku niczego nie pieklam na swieta
    nie mialam czasu wiec trzeba bylo sie zadowolic kupnymi slodkosciami

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierniczki świetnie wyglądają i na pewno wyśmienicie smakowały :)
    Dziękuję za komentarz :)
    Jeżeli chcesz nam pomóc przy współpracy z pierwszą firmą, prosimy o kliknięcie w banner w menu u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam bawić się w ozdabianie pierniczków :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. MMM..! pierniki *.*
    pyszności!:)).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. uhuhu,naprawdę sporo Wam ich wyszło! :) a ozdobione są bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. cudnie ozdobione pierniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog, bardzo mi się spodobał
    Będę wpadać częściej ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    P.S obserwuję i liczę na rewanż ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. mniam <3


    www.diamantesoblack.blogspot.com
    + obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiekne wypieki, aż ślinka cieknie! :)

    dziękuję za odwiedziny - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam pierniczki, a swoje już dawno zjadłam :((
    u mnie też dość długo zeszło z ich przyozdabianiem a ile one schnęły ;/
    kolorowe i pewnie pyszne wyszły ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. A kto powiedziałam, że pierniki tylko na świeta po świetach tez można, cudne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepysznie wyglądają! Chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jeju jak swietnie wygladaja<3
    buziak:*
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świąteczne pierniki <3
    świetny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Też robiłam pierniczki ale mi takie śliczne nie wyszły :/
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Omniom pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  48. mniam <33
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam ♫

    OdpowiedzUsuń
  49. mmm pierniczki wyglądają przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne i słodkie ;*
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis