środa, 18 grudnia 2013

☆Pomysł na zimowe/ mroźne paznokcie☆

Pomimo, że jak na razie na dworze nie ma za wiele śniegu to jest na paznokciach. Coraz bardziej podoba mi się ich "takie" malowanie. Rzadko są jednokolorowe, przy czym lakierów jest coraz więcej. Powoli staję się ich prawdziwą maniaczką, a do świątecznych potrzeba sporo kolorów. Wiecie co mam na myśli? :)




Mam dla Wad zadanie: Kto odgadnie gdzie/na/w czym było robione zdjęcie lakierów, zostanie zalinkowany w kolejnym poście! "Wygrywają" pierwsze 3 osoby :) Łatwizna!

44 komentarze:

  1. Jakie śliczne paznokcie <3
    Hmm będe szczelać jest to część jakiejś altanki

    Zapraszam do mnie : http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, paznokcie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pazurki Ci ślicznie wyszły!!! Ja ostatnio kupiłam parę lakierów żeby na święta sobie zrobić... :D Mogę wiedzieć czym malowałaś te gwiazdki i bałwanka?
    A co do tego zdjęcia... Maybe śnieg?
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie było robione na śniegu? :)
    chudabaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia i śliczny wzór;-)
    Mi to przypomina karmnik dla ptaków, bo coś podobnego mam na podwórku, haha pewnie się myle:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama tak slicznie je pomalowałaś? :D
    Na budce dla ptaków? hehe;d

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie, ale masz talent i cierpliwość :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W budce dla ptaków? XD
    Ładny wzorek ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i bardzo ładne wykonanie :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku.Szczerze powiem że przypomina mi to śnieg,ale nwm haha xd
    Jesteś mega śliczna i masz cudowne duże usta *.*
    Zapraszam na mojego nowego bloga dia-ary.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne, aczkolwiek ja nie mam cierpliwości do robienia takich paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne cudowne boskie! Zakochałam się w tym mani<3

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely post.

    I have an ongoing blog giveaway. I hope you can drop by my blog and join.

    http://chasingculprit.blogspot.com/2013/12/win-amazing-dresses-worth-200-from.html

    xx
    ellie
    chasingculprit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paznokcie! Ja je zrobiłaś?? Ja do szkoły nie mogę malować... Śliczna szminka!
    http://the-vogue-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. myślę że to w karmniku dla ptaków
    pięknie zrobiłaś te swoje pazurki, u mnie brak cierpliwości na takie szaleństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ozdoba świąteczna przygotowana przez ciebie na parapecie? ;) obserwujemy? http://patyskaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wyszło, ja niestety nie mam cierpliwości do wzorków na paznokciach itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gdzie Ty taki śnieg dorwałaś? ; o
    a mani cudowny! też muszę sobie zrobić świąteczny wzorek niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczne!
    Jeżeli chcesz wpadnij do mnie
    http://mojezapuszczaniewlosow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale piekne <3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny efekt otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mam, bladego pojęcia gdzie jest to zdj zrobione, może w jakimś oknie. Ale paznokcie są po prostu boskie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale śliczne paznokcie, co prawda sama nie lubię malować paznokci ale u innych mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne ;) czuć magię świąt ;)
    a lakiery wydaje mi się, że są w karmniku dla ptaków, ułożone na puchu śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie cudeńka! *.* Ja w tym roku poszłam na łatwiznę - brak czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ślicznie Ci to wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudowne te paznokcie! Sama lubię od czasu do czasu coś pokombinować z paznokciami, jednak ostatnio ledwo co mam czas, żeby pomalować je chociaż na jeden kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Karmnik :-* Najlepszego kochana! Wesolutkich :-* Zdrówka i szczęścia na ten Nowy Rok! :-* Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (bloglovin + GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  31. Ojoj jakie ślicznie pazurki :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis