wtorek, 10 grudnia 2013

Świąteczne DIY #1

Hej c:|
Nie ma to jak wrócić do domu przed 13, chociaż szczerze to wolałaby mieć pełne lekcje, niż pisać te okropne testy, dziś była część humanistyczna. Nie ma to jak polec na najłatwiejszych zadaniach, no ale tak już mam, zazwyczaj bywa, że te trudniejsze wychodzą mi lepiej. Jutro częśc przyrodnicza i matma, tej pierwszej boję się najbardziej, później to będzie już z górki :)
.
A dziś czas na coś świątecznego, myślę, że opisy są zbędne, więc zapraszam do oglądania. :)








46 komentarze:

  1. pomysł z reniferem bardzo mi się podoba :) nie ma to jak własnoręcznie zrobione ozdoby.
    Powodzenia na kolejnych testach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo pomysłowe! Naprawdę mi się podoba :)
    Powodzenia na jutrzejszych testach!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne ;)
    Zapraszam na konkurs! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, ten bałwanek pomysłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wyszedł efekt końcowy Twoich prac. :-)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł, niestety brak mi ramek, ale zdecydowanie jestem za : )



    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jakie śliczne DIY! Szkoda, że tego reniferka bardziej nie ozdobiłaś; choineczka i bałwanek najlepsze c; Też dziś pisałam testy... który ci łatwiej poszedł ?Z polskiego czy historii?
    xo xo

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, ale ja nie robię ozdób. :)

    http://dianaanddominika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam trzecią gimnazjum. Sama również do tej klasy chodzę i naprawdę nikomu nie polecam. :c My w prawdzie jeszcze testów próbnych ni mieliśmy, ale jakoś mi się do nich nie spieszy. Tak czy siak, powodzenia Ci życzę i trzymam mocno kciuki!! :*
    szukajacromea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne obrazki:)

    bezimienny-szymon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. łoa, fajnie wygląda efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten bałwanek jest genialnialny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny jest ten bałwanek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne diy <3 Fajny pomysł na wykorzystanie kapsli :D
    zapraszam : agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja piszę testy na szczęście dopiero za rok :)
    Też chyba wykonam jakieś ozdoby. Twoje są bardzo ładne ;)
    Również obserwuję :)

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki żeby testy poszły dobrze:)



    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie to wygląda ! jesteś strasznie kreatywna !:)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie fajne na pewno takie zrobię <3
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny pomysł na świąteczne ozdoby *.* Szkoda, że mi zwykle brakuje motywacji do robienia takich ślicznych rzeczy i nie bardzo mam do tego smykałkę :C A jeśli chodzi o próbne to będzie dobrze , zresztą to tylko próbne :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Testy z pewnością poszły Ci dobrze ;)
    Bardzo pomysłowe te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie śliczności:) Pomysł na bałwanka chyba nawet odgapię - świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, z tym reniferem to identyczny był na "Design your life" Ta choinka z guzikami jest urocza. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomysłowe i na dodatek świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zadroszczę talentu i cierpliwości :P
    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie. Do wygrania dowolna rzecz do 20$ w sklepie Rosegal. Naprawdę warto:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też tak mam, że pisze najtrudniejsze, a w tych łatwych robię masę błędów :)
    Świetne DIY :o

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetny pomysł na dekorację pokoju ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis