piątek, 17 stycznia 2014

🎿Chillout🎿


Aaaa no i pomorskie ma ferie! Już nie mogłam się doczekać. Cały tydzień był bardzo luźny i na lekcjach nie robiliśmy praktycznie nic. Dzisiaj w szkole odbyły się "zawody" z siatkówki i moja klasa zajęła zaszczytne drugie miejsce wraz z dwoma innymi klasami :D. Dopiero wracając do domu dotarło do mnie, że nadchodzi właśnie 16 dni wolnego. Nie mam na nie żadnych specjalnych planów. Na pewno wybiorę się nie raz na lodowisko, zatruje życie siostrze i pojadę na narty. Kilka dni temu pojawił się śnieg i co jakiś czas przybywa go więcej, więc jest idealnie :) Chciałaym też narobić moje filmowe zaległości i obejrzeć najlepsze filmy z 2013.
Może polecicie mi jakieś nowsze filmy? Jakie są Wasze plany na ferie?

68 komentarze:

  1. Właśnie pisałam w notce na blogu o filmie Out of the Furnace- w mojej opinii świetnym :). Polecam obejrzeć. A jak masz ferie, to może weź się za jakiś serial, tych jest kilka naprawdę świetnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych ferii życzę :) Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądałaś metro ? ;)
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci ferii ♥ Piękne zdjecia!

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze ci tych ferii
    wypoczywaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam juz ferie:) A więc udanych ferii:D Chill out<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych ferii życzę :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych ferii ! :D
    Polecam "Cudownie tu i teraz" i "Listy do Julii" . Świetne filmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ferie,ale planów brak.!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥ kliknęłabyś w baner sheinside na moim blogu?<3 pozdrawiam ♪

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeej! Śląskie też ma ferie! :D Udanych! :3 U mnie niestety śniegu nie ma. + też muszę nadrobić filmowe zaległości. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz długie włosy ;o
    cudowny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeszów też ma ferie. *.*

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubelskie też <3 ale śniegu nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. tez poszukuje jakkis filmów z 2013 roku.Heheh.OJ jak masz fajnie.Ja ferie mam dopiero za miesiąc

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta poduszka jest genialna :) Udanych ferii życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjecia :)

    Zapraszam do siebie na nowy post -----> http://sialalala96.blogspot.com/2014/01/something-new-better.html
    Bardzo proszę o poklikanie w linki lub banery po prawej stronie bloga.
    Będę niezmiernie wdzięczna :) Daj znać to się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też już mam ferie! Fajna poduuucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero ferie będę miała 17 lutego :) .
    Takich nowszych filmów to za bardzo nie kojarzę,ale polecam ''Siedem dusz'', ''I,że Cię nie opuszczę''
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. znam ten ból...
    o Mel B non stop słyszę i muszę spróbować ;) na razie ćwiczę z Chodakowską.
    o bieganiu też myślę.
    miałąm napisać, ze jest ciepło, ale doczytałam, ze u Ciebie spadł śnieg....


    ja nie mogę trzymać laptopa na łóżku. jakoś źle mi się wtedy pisze, siedzi....
    drugie zdjęcie jest super!
    oglądnij np. "Oz Wielki i Potężny", "Hobbit", "Jeszcze większe dzieci". nie mogę sobie więcej przypomnieć z 2013 xD

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze Ci :> Ja muszę jeszcze dwa tygodnie czekać i też będę miała :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. lubelskie też <3 ale u mnie śniegu nie ma ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna podusia :D
    Ja dopiero mam ferie za dwa tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jiee :) jaka ta poduszka fajna :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę ci dobrej zabawy na feriach i byś odpoczęła od szkoły : )
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcie, slodka podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrząc na te zdjęcia zwróciłam uwagę na prześliczną poduszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem, czy "Noc oczysczenia" jest z 2013, ale gorąco polecam, jeśli lubisz horrory. :)
    Dodaję do obserwowanych, zapraszam http://littleroseflowers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluje 2 miejsca , ja też mam już feriee :))
    obs. od dawna
    http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pozazdrościć! Mnie czeka jeszcze... sesja ;< Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia, piękne włosy i piękna poduszka ♥ Wszystko idealne!
    Udanych ferii! Ja zaczynam 3 lutego...
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia. :) Ja też właśnie zaczęłam ferie. ;)
    Życzę żeby były udane! ;3

    Zapraszam: patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam ferie od 17 lutego ;c

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz piękną poduszkę? Z Ikea? Ale Ci dobrze, u nas w mazowieckim ferie dopiero w połowie lutego :( Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również rozpoczęłam już ferie z czego strasznie się cieszę. Świetne zdjęcia! U mnie niestety ten tydzień nie wyglądał tak kolorowo. Ciągle sprawdziany, kartkówki i pytania, dlatego teraz wreszcie mogę odpocząć. Ogółem to nie mam zbyt wielkich planów na spędzenie ferii. Przede wszystkim chcę odpocząć i poświęcić się w pełni swoim pasjom. Co do filmów, nie wiem, jakie konkretnie lubisz i które widziałaś, ale polecam "Dary Anioła: Miasto kości", "Iron Man 3", "Iluzja", "Elizjum", "World War Z", "In time", "1000 lat po ziemi" i "Intruz".
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wypoczywania
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne fotki. Życzę udanych ferii. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Aa ja też chcę ferie! ♥
    A co do filmu to obejrzyj "Igrzyska Śmierci" obie części. Jest Mega!
    http://patyyska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja też teraz rozpoczęłam ferie i jakiś 100% planów nie mam :D
    fajnie, że u Ciebie pada śnieg i jest go coraz więcej :) u mnie w tym roku nawet na chwilkę nie padał śnieg :( a ferie z tego co widziałam to zapowiadają się deszczowe :(
    udanych ferii życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne zdjęcia :)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mam teraz ferie. :) Śniegu jest u mnie dużo. Jakie plany? Jadę na kilka dni do Zakopanego. ♥
    Obserwuję.

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. mimo ,że na luzie to i tak ślicznie wyglądasz :)
    no to masz dużo luzu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super zdjęcia :)

    Jeśli chodzi o nowe filmy to zapraszam do mnie :)
    www.dokultury.blogspot.com
    Będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  42. Polecam Ci na feriową nudę świetny film pt. "Przeczucie" z Sandrą Bullock i kapitalną muzyką :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  43. Zazdroszczę, że masz śnieg :D Ja niestety nie mam, choć był przez 2/3 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ty szczesciaro, ja juz zapomnialam co to ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne włosy masz! Też mam ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja jeszcze nie mam konkretnych planów na ferie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia, ja tez mam ferie :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. ale zazdroszczę ferii ! :c ja jeszcze dwa tygodnie...
    dołączam się do pytanka jakie filmy polecacie ? (komedie,horrory)
    ja polecam : "Millerowie" , "Spring Breakers" , "Poradnik pozytywnego myślenia" , "Szybcy i wściekli 6"
    "Mama" , "Bez litości 2" , "Obecność" :)

    OdpowiedzUsuń
  49. kurcze wszyscy mają śnieg tylko ja nie :D
    udanych ferii ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też mam już ferie! Co do filmów, to nie polecę, bo osobiście wolę oglądać starsze.
    ☯ blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega włosy *ͺ* a polecam Ci "Trzy metry nad niebem" <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja ferie zaczynam 17 stycznia. Jakie masz długie włosy! Piękne! *.* Miłych ferii. Co do filmów, to z ubiegłego roku polecam Dary anioła miasto kości i igrzyska śmierci. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Udanych ferii, śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę, ja mam ferie jako ostatnia. :( Jedyny film, który przychodzi mi teraz do głowy to "Daje nam rok" ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. moje ferie dopiero w lutym ,w sumie to nie mam co do nich planów.
    bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis