niedziela, 19 stycznia 2014

DIY: Pomysła na kartkę urodzinową.

Hej!
Dziś przychodzę do Was z postem z pomysłem na kartkę. Pamiętam, że zawsze w podstawówce, na każde imieniny, czy urodziny robiłam je wszystkim :) Teraz jest na to o wiele mniej czasu, ale poza tym o wiele łatwiej iść do sklepu i kupić gotowca. Jednak tym razem coś mnie wzięło i na urodziny mojej siostry, sto lat Aga :*, zrobiłam coś takiego. Oprócz tego wielkimi krokami zbliża się Dzień Babci i z tej okazji też coś chciałabym zrobić, rezultaty tego zobaczycie we wtorek :)


Najpierw wycięłam z kolorowych gazet (chciałam, by było to po prostu kolorowsze) kwadraty 7*7 cm, potem poskładałam z nich koperty i przy pomocy pistoletu z klejem przykleiłam je do kartki.
A teraz wystarczy już tylko do każdej koperty powkładać po małej karteczce z jakimś życzeniem. To na pewno o wiele ciekawszy sposób ich składania, jak i otrzymywania :D

Co o niej myślicie?
Lubicie dostawać ręcznie wykonane kartki?

78 komentarze:

  1. ale świetny pomysł :) bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurde :o Ale super pomysł *.* Ja lubię dostawać robione własnoręcznie kartki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego pomysłu jeszcze nie widziałam :) Fajne.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie prezenty są najlepsze !:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł!
    Zapraszam : http://patyyska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej , genialne! :) Chętnie dostałabym taką karteczkę - sprawiłoby mi to o wiele więcej przyjemności niz taki zwykły prezent :) Chyba zacznę takie robić zamiast kupować gotowce! :) Pozdrawiam gorąco ;)

    http://loveilivesiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. musze sie wybrac po pistolet z klejem;:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba taka kartka ! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej na prawdę świetny pomysł i nie aż taki trudny :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł! Na pewno kiedyś zrobię coś takiego!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, prowadzę bloga z rysunkami zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeej super wygląda ta kartka urodzinowa! Bardzo mi się spodobała, na pewno wykorzystam ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej! Dopiero zobaczyłam, że dodałam komentarz z konta mojego chłopaka :) Także ten dodany jako Sebastian to pisałam ja :D

    OdpowiedzUsuń

  14. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz spotkałam się z takim pomysłem. Świetny jest! *.*
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł, na pewno go wykorzystam :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sprawa :) nigdy nie pomyślałam o zrobieniu takiej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kartka :) koniecznie kiedyś muszę taką zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny pomysł :) Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny pomysł, skorzystam przy najbliższej okazji! serio super :D

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł zrobię taką chłopakowi ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale świetny pomysł ! Akurat moja przyjaciółka za około miesiąc ma urodziny to to wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialny pomysł ;) z pewnością wykorzystam ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie osobiście nic nie cieszy tak jak własnoręczne prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  25. Uważam, że jest to bajeczny pomysł i mozliwe, ze go wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, genialny pomysł! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Super jest :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł na najbliższe urodziny przyjaciółce zrobię właśnie taką ciekawą kartkę <3
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pomysł, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne Ci to wyszło :) chyba skopiuję twój pomysł i wykorzystam go na walentynki :P

    OdpowiedzUsuń
  31. tylko teraz mnie zastanawia jak zrobiłaś te koperty :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł. Fajne. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pomysłowe i oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne !! Muszę spróbować ;)) Wg to super blog :))
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowite. Jak na to wpadłaś????? Ja nie mam takiego talentu jak ty niestety!!! :))

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. genialny pomysł! :D
    nigdzie jeszcze nie widziałam takiego pomysłu z takim malutkimi kopertkami :D

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę wypróbować ten sposób! nigdy bym na coś takiego nie wpadła,a na pewno daje wiele radości! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kartki to ja robiłam tylko i wyłącznie jak byłam mała. Jak można się było domyślić, wyroby małego dziecka nie były zbyt ładne i profesjonalne. Dlatego też wolę kupić kartę gotową, przynajmniej wiem,że mi wyjdzie :D
    Sam pomysł z kopertami mi się podoba. Może kiedyś odejdę od zwyczaju i taką zrobię na jakąś okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny pomysł!!
    bardzo ucieszyłabym się z takiej kartki :))

    OdpowiedzUsuń
  40. teraz czekam na czyjeś urodziny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. pomysł genialny, szkoda, że tak pózno Cię odwiedziłam (ponieważ byłby to wspaniały prezent na Dzień Babci i Dziadka !)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !

    OdpowiedzUsuń
  42. ale czad *-* pierwszy raz cos takiego widzę ;d

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny pomysł ;) moja najlepsza psióła wykonuje własnoręcznie kartki ;) ja jakoś nigdy nie miałam do tego talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudna kartka!
    Sama chętnie dostałabym taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny pomysł! Może go kiedyś wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczny pomysł, na pewno wypróbuję ;D

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysł na kartkę urodzinową. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Wooooooooooow! Świetny pomysł i nawet nie jest trudny;D

    OdpowiedzUsuń
  49. uwielbiam własnoręcznie robione kartki, takie chyba najbardziej cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny pomysł! Chyba zrobię taką dla przyjaciółki <3


    ZAPRASZAM DO MNIE!

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    http://my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. super :)))
    skorzystam z pomysłu <3

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo fajny i oryginalny pomysł! :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Na prawdę genialny pomysł !:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis