czwartek, 23 stycznia 2014

Dzień doberek!

Mój kilkudniowy wypad do siostry dobiega końca, nie dotrzymałam się w tym czasie mojego postanowienia i post z wtorku po prostu przepadł :c Mam nadzieję, że do końca miesiąca już nic nie wybije mnie z rytmu. Ten czas tak leci, leci, już czwarteczek i coś czuję, że te ferie prysną nadzwyczaj szybko. Lecz jak na razie nie doznałam zaszczytu służszego wylegiwania się w łóżku, a dzisiejszy ranek spędzam na opiekowaniu się moją siostrzenicą, a później czas pokaże hhehe
Kto ma ferie, ten się cieszy. 

61 komentarze:

  1. ale smaka na kanapeczki narobiłaś! :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ale pysznosci :D
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. B.ładnie wyszłaś na zdjęciach.
    Korzystaj z wolnego, a ja zmykam do szkoły :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ferie i mimo że już prawie połowa czuję jakby wczoraj się zaczęły i jutro kończyły :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz na tych fotkach. Smaczne śniadanko. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego dnia :)
    No tak ferie prysną wyjątkowo szybko :(
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten czas biegnie, i biegnie i nie chce przestać!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie pyszne kanapki! Narobiłaś mi ochoty :)
    Ja ferie zaczynam za tydzień...
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. mm, smakowicie wygląd. xd

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne foty ;)
    zazwyczaj wolne mija bardzo szybko ..

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm pychota :) Jeny no te ferie są błyskawiczne .. :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia.Ale bym sobie takie śniadanko zjadła ;) Ja dopiero ferie od 17 lutego i się cieszę niezmiernie,że mam ostatnia ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Monte <3
    Ja ferie rozpoczynam 3 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz :p mam pytanie. Jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam ferie w tym tygodniu ładna jesteś :3

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi też lecą za szybko! Ja chce znowu poniedziałek pierwszego tygodnia ferii.;P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia! Ach, te dni mijają zbyt szybko...
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie zazdroszczę Ci tych ferii !
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś śliczna! Też mam ferie ;D

    http://nattssworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Opiekowanie się siostrzenicą to bardziej przyjemność niż obowiązek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. zrobiłas mi smaka tymi kanapkami a nie moge juz jeść bo jest noc ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. Pyszne and zdrowe śniadanko, LUBIM TO :>

    OdpowiedzUsuń
  23. masz fajny sweterek i wgl jesteś baardzo ładna ;)

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Smacznie wyglądają te kapaneczki ;3
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mmmm! aż chciałoby się zjeść te zdjęcia,haha ;) mniam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ładne kanapki ja jak chce sfotografować jedzenie nigdy mi nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia....jak popatrzyłam na te śniadanko to aż się głodna zrobiłam xd
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojejjjjjj ja chce takie śniadanie ! mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń
  29. masz takie piękne włosy :)
    przez Ciebie mam ochotę na jedzenie!
    a ferie dzisiaj mi się zaczęły <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłaś mi smaka na pyszności, Śliczna :). Lubię tu wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle fenomenalny post! Jesteś mistrzynią! :*
    Widać, że kochasz to co robisz! Dzięki za podzielenie się tym ze mną :-*
    A kanapeczki to sama bym zjadła! :-D

    U mnie 20 pomysłów na DIY fryzury – może i Ty znajdziesz coś dla siebie? :-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  32. też mam ferie, i aż nie chce mi się myśleć, że zaraz się skończą :(
    ładne zdjęcia, a śniadanko wygląda smakowicie ; p

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam teraz ferie. :) Zjadłabym takie pyszne kanapki! ♥
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. omomomom *.*

    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także mam ferie, ale za szybko mijaja! :c

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi bardzo szybko ferie lecą ;c

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja się dzisiaj dzisiaj opiekowałam siostrzenicą XD Eh... Ferie mijają, a szkoła coraz bliżej :C


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja niestety ferie mam w drugiej połowie lutego, i jak na razie planów na nie nie mam.Życzę udanych ferii ;-*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja niestety jeszcze nie mam Ferii ;/
    Jakie smakołyki :D
    Może wspólna obserwacja ? Czekam na odpowiedź :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądasz :) i jakie apetyczne ładne śniadanko. Właśnie uświadomiłaś mi, że mam ogórka w lodówce o którym całkiem zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jeszcze nie mam ferii :) Mmm pyszne śniadanko widzę :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jakie smakowite kanapeczki.
    Czasami mimo wolnego ciężko znaleść czas :P
    Ja niby mam wolne od zajęć, ale chyba bardziej po to by się uczyć :/

    OdpowiedzUsuń
  43. jaka śliczna! :) obserwuję, bo fajny blog♥

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja cię już mam w obserwowanych! ♥ Prześliczna jesteś < 3 Mniam śniadanko : )
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny blog <3
    ładne zdjęcia :)
    Ja jeszcze nie mam ferii dopiero za tydzień będę mogła się nimi cieszyć,

    OdpowiedzUsuń
  46. mniam mniam ♥
    ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Monte :):):) Uwielbiam, nie wiem, co te desery mają w sobie, ale białą warstwę mogłabym wyjadać na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja od tygodnia mam ferie, a dopiero dzisiaj mogłam dłużej pospać.
    Mmmm pyszności <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis