wtorek, 28 stycznia 2014

Friendship!


Blog jest też dla mnie formą pamiętnika, zbiorem miłych wydarzeń, a przecież zakuposki się do tego zaliczają. Nie mogę uwierzyć, że tak długo nie widziałam się z moją przyjaciółką, a na spędzenie zimowego dnia najlepszym wyjściem tym razem była galeria, trochę to pusto brzmi. Początkowym założeniem było hasło "Nie chcę nic wydawać, ja oszczędzam", ale koszulka powyżej tak mi się spodobała, a to rzadko się zdarza... Wyszukałam ją w New Yorkerze za 39.95 :) Po 5 godzinach padam. Kocham te ferie!

48 komentarze:

  1. zazdroszczę spotkania z przyjaciółką :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszulka *ͺ* kocham spędzać czas z przyjaciółką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie nie ma galerii w mieście, bo też z chęcią wybrałabym się tam z przyjaciółką. :P Bluzka świetna. : )
    BLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam zakupy z przyjaciółką! Koszulka śliczna :))

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna koszulka ;) Warto było kupić za tą cenę ;)
    Zdjęcia super !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię Ci się, że ją kupiłaś, bo jest naprawdę fajna.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nadruk :D i słodkie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka!!! Bardzo mi się podoba! Ja ferie zaczynam za 3 dni... :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja, może to i dziwne, ale nie lubię zakupów :D Więc po 5 godzinach bym była nie do życia.

    OdpowiedzUsuń
  10. hahaha, widać że jesteście zżyte. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobne do siebie jestescie ;-) ladna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde wcześniej wydawało mi się, że masz ciemniejsze włosy;pp Fajna ta koszulka;DD

    OdpowiedzUsuń
  13. Super koszulka. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka. :)
    Fajne macie czapki. xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Narobiłaś mi jeszcze większej ochoty na wyprawę na zakupy z przyjaciółką :D
    Ładna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa! :)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie spędziłyście czas : ) . Fajna koszulka = ) .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. zajebista jest ta koszulka *o*

    OdpowiedzUsuń
  19. nono widać, że super spędzasz ferie
    przyjaciel to największy skarb

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaka śliczna jest.Ważne,że dzień się udał ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta bluzeczka na pierwszym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. koszulka genialna! :D
    również obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna koszulka. *.* Też bym pewnie ją kupiła, bo jest świetna.
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  24. a siostra ma może bloga? dobre rady, ciekawostki itp zawsze się przydadzą ;)



    musiała być świetna zabawa. aż muszę umówić się i iść gdzieś z koleżankami. oczywiście nie o tej porze ;)
    ale koszulka świetna!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne zdjecia :) smiechowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. No koszulka bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka - mistrzostwo. Muszę wybrać się na polowanie po sklepach żeby ją znaleźć.

    http://markotek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. blog to naprawdę cudowne miejsce :) wchodzisz na niego,szukasz danej daty i widzisz co robiłaś danego dnia,niesamowita sprawa :) a koszulka naprawdę piękna! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis