sobota, 11 stycznia 2014

♥ JUST SMILE AND BE HAPPY ♥

Hejka. Jak tam mija Wam sobotnie popołudnie? Ja od rana walczyłam z aparatem, bo nie wierzę, że moja mama jest, aż tak złym "fotografem", by z ponad 500 zdjęć tylko te wyszły dobrze -.-
Już nie mogłam doczekać się soboty, ten tydzień to była totalna katastrofa, tyle niefortunnych zdarzeń i stwarzania sobie bez potrzeby dodatkowej roboty. Dobrze, że już wszystkie oceny są wystawione, nie są złe, ale w przyszłym półroczu na 100% będą lepsze. Został już tylko tydzień do ferii i coraz bardziej denerwuje mnie brak śniegu, a deszcz, chętnie pośmigałabym sobie na nartach :c

A jutro WOŚP, robi ktoś z Was coś konkretnego w tym kierunku? :)

57 komentarze:

  1. Ja też często denerwuje się na mamę jak ma mi zrobić zdjęcia :D
    Ślicznie wyglądasz,ja jutro nic nie robię na WOŚP bo wczoraj prowadziłam licytację w szkolę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska bluzka! Można wiedzieć skąd?
    Ja też tak miałam jak koleżanka mi robiła zdjęcia.... 200 zdjęć a tylko 2 dobre... :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! :* ja jutro z koleżanką idę na WOŚP :)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello Oliwia, I am a follower of your blog but like many other foreign fans I have difficulties to understand Polish posts in your blog. Can you please also add an English translation of your posts for non-Polish followers? This way, you can even reach more followers all around the world.

    Thank you for your consideration.

    One of your beloved fan.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz cudną tą bluzeczkę *.* Jejć . Piękna jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. haha z moją mamą jest tak samo. xD
    Bluzeczka ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi tam zdjęcia bardzo się podobają, świetna bluzka! :)
    Ja nie robię nic wielkiego oprócz oczywiście wrzucenia do skrzyneczki :))

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ;)

    http://paznokcie-mojehobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie! Na nartach to sama bym z chęcią pośmigała... :)
    Gratuluję udanego zakończenia semestru - oby kolejny faktycznie był jeszcze lepszy :)
    A no WOŚP gram z orkiestrą ;-D


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ;)
    Ja akurat nie udzielam się w WOŚP.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie ^^

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama akurat robi bardzo dobre zdjęcia:) !! Podoba mi się twój outfit. Szczególnie ta bluzka

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama tez niestety robi fatalne zdjęcia,ale za to tata ma ten dar.Haha
    Ale masz cudną bluzkę :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :)
    Huehuehue tydzień temu wróciłam z nart :D
    Tak jakoś przypomniałam sb o twoim blogu i weszłam... Ślicznie wyglądasz. Tak jakoś ostatnio mam wrażenie, że wszyscy dookoła się zmieniają oprócz mnie. Musimy się wreszcie spotkać, może w tym roku też pojadę latem na kaszuby. Latem miną cztery lata od czasu jak wyjechałam z Gdyni. Czasami bardzo za wami wszystkimi tęsknie, za całą Gdynią ze swoim spokojem i ogólnie za tym wszystkim. Pamiętasz jak chodziłyśmy w piątki po chórze na spacery na fikakowo? Blog bardzo mi się podoba
    Marianek

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wolontariuszką ^^na WOŚP. Fajnie że o tym wspomniałaś ;)
    Bluzka jest meegaa ;D Chce taką

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tymi zdjęciami to tak czasem bywa ;-) Też zdecydowanie bardziej lubię śnieg niż deszcz...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz! Bluzka świetna!
    Pozdrawiam

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, cudowna bluzka i spodnie też :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! :D Świetna bluzka <3
    zapraszam do mnie, może zaobserwujemy siebie?
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na wosp wybieram się do szkoły mojej siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokojnie, słyszałam że śnieg dopiero spadnie ;))
    śliczną masz bluzkę wiesz?
    Co do wośpu jestem wolontariuszę i będę dziś stać z puszeczka ;D
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny outfit :)

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super bluzka! Ja nic nie robię, na Litwie mamy coś takiego, ale niezbyt głośno się o tym mówi, więc nawet nie wiem jak bym mogła siędo tego przyczynić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam ferie jak ostatnia :( Super bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz pięknie ;-*
    nie robię nic konkretnego wtym roku. w zeszłe lata byłam wolontariuszką, w tym roku wrzuciłam pieniążki. ale dobre i to ;-)
    buziaki

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kiedyś nie lubiłam żeby ktoś mi robił fotki, ale odkąd prowadzę bloga, to bardzo to polubiłam. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna koszulka. Te zdjęcia wwyszły bardzo ładnie <3
    Bardzo by mi było miło jakbyś zajrzała na mojego bloga
    cosmeticsbeautyandfashon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. sliczne masz wlosy :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie, brak śniegu, zaczynam się zastanawiać czy w tym roku w ogóle pojeżdżę na desce ;/ Miejmy nadzieję ;*

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluzka <3 uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak moj tata robil zdjecia w swieta to nakazdym jednym widac jego palec bo trzymal go albo w obiektywie albo w lampie blyskowej :P

    OdpowiedzUsuń
  32. cudne włosy *,*
    ja na WOŚP w tym roku nic niestety nie robiłam, wrzuciłam tylko troszkę pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  33. ładne zdjęcia :)
    Ale ci dobrze ja jestem jeszcze przed egzaminami :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie że już tak blisko Ci do ferii :) ja na WOŚP zawsze wrzucam do skrzynki, nigdy nie byłam wolontariuszem ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bluzka :) Ja też mam za tydzień ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie. U mnie też został tylko tydzień do ferii. Mimo ocen, które już mamy wystawione na I semestr i można byłoby tutaj liczyć na chwilę odpoczynku - to niestety, ale już od zeszłego tygodnia pół ocen powędrowało na drugie półrocze, a w tym tygodniu jeszcze wiele mnie czeka kartkówek i sprawdzianów...
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis