niedziela, 5 stycznia 2014

ORŁOWO


Od urodzenia mieszkam nad morzem i nie wyobrażam sobie innego, lepszego miejsca. Nie ma to jak wsiąść w samochód i po 15 minutach znaleźć się już nad samym brzegiem Bałtyku. Tak było kilka dni temu kiedy wraz z rodzinką wybraliśmy się do Orłowa na godzinny spacerek. Pierwszym moim odruchem, gdy o tym się dowiedziałam było chwycenie za aparat. No właśnie mieszkam niedaleko, a nie mam tam żadnych zdjęć! Z mola jest idealny widok na klif, zresztą zobaczycie na zdjęciach. :)



Miłej niedzieli! :*


bezxpomyslu.blogspot.com
sycaaaaaa.blogspot.com
http://worldfullofhope.blogspot.com/
xxtinaaaxx.blogspot.com
http://jusinx.blogspot.com/

WSZYSTKIE KOMENTARZE PRZYPADKOWO MI SIĘ USUNĘŁY -.-

3 komentarze:

  1. Byłam tam we wrześniu! Jest tam na prawdę świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia, dawno nie byłam nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne molo, super zdjęcia :)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis