wtorek, 7 stycznia 2014

PAZNOKCIOWE NOWOŚCI

Od pewnego czasu do mojej kolekcji trafia coraz więcej lakierów. Powoli wypadają mi już z mojego pudełka, ale gdy na innych blogach podpatrzyłam kilka nowości, które pojawiły się w sklepach nie mogłam przejść obok tego obojętnie. No bo jak...
Przy okazji zakupów świątecznych, w H&M znalazłam ten mały zestaw, w sumie kupiłam go wyłącznie
dla złotego brokatu, ale ten beżowy kolor będzie bardzo dobry do szkoły i uwaga kupiłam
go za całe 2 zł z 14.90 :)
No i oczywiście futerko z Wibo, od kiedy tylko widziałam film The Oleski na yt z futrem z MUA, czekałam aż coś podobnego pojawi się na polskim rynku i mam! A razem z lakierem z Rimmel'a, był to idealny prezent, który dostałam od kolegi na Wigilię klasową. Jeszcze raz dzięki Kacper, podejrzewam, że to czytasz :)
Uwielbiam te lakiery, mają świetny pędzelek i szybko schną, dlatego do ich "kolekcji", która myślę, że będzie coraz większa dokupiłam jeszcze fiolet. A cena to niecałe 10 zł, czego chcieć więcej?
A tu kolejna nowinka, czyli kawior, bynajmniej ja to tak nazywam, też od niedawna zamieszkuje Rossmanny. Do tego jeszcze szybkoschnący top coat, którego zawsze u mnie mało, a dodatkowo nie lubię czekać godzinami, aż wyschnie mi lakier :)
To już ostatnia nowość u mnie, 2 pliczki naklejek na paznokcie z H&M też z wyprzedaży, a co ciekawe są od dołu pokryte olejkiem kanforowym (?), dzięki czemu nie przesuszymy naszych paznokci. Czekam tylko na ferie, gdy będę mogła je sobie wypróbować.

Tymczasem zmykam do ortodonty, miłego popołudnia!

37 komentarze:

  1. Piękne lakiery ^^ no ten kawior w Rossmannie już zawitał,ile płaciłaś za niego :) ? Co to jest to futerko z WIBO?Widziałam je też w Rossmannie,ale nie mam pojęcia do czego służy :) Wytłumaczysz mi :* ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja posiadałam kawior, ale jakoś nie działał. ;c

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no świetne :)) to ten zestaw lakierów z H&M się naprawdę opłacił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ile swietnych lakierow i jakie lade zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spooro tego! Cudeńka! =) obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myślałam, że lakiery są z h&m bo mam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te perełki są urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kolorki lakierów ! Też mam ten"kawior" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy kawioru, ale bardzo mnie intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten brokatowy złoty mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dostałam na święta ten kawiorek z Wibo i bardzo mi się spodobał! A jeśli chodzi o wysuszacz, polecam fenomenalny Insta-Dri z Sally Hansen, może jest trochę droższy od Miss Sporty, ale dla mnie niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham lakiery do paznokci :D Bez lakieru czuję się jak bez ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurde masz tego trochę;D Wszystkie są śliczne, jestem ciekawa tego futerka z Wibo, pokaż kiedyś pazurki na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tych naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te kolory muszę sobie kupić ten z Rimel fioletowy : )

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kolorki :)
    a te naklejki super świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako tako nie maluję paznokci bo nie bardzo umiem :P Jedynie bezbarwny.
    Fajnie, że na takie promocje trafiłaś bo bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle lakierów... ja się w to akurat nie bawię. Tylko bezbarwnego używam :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam identyczny lakier z rimmela, ten który otrzymałaś w prezencie :) ma sliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kupować ten lakier nude z rimmel'a, ale jakoś mi nie wyszło :p Chociaż już od jakiegoś czasu czaję się na te lakiery. To "futerko" mnie nie przekonuje, kiedy nie było go jeszcze w Rossmanie to bardzo go chciałam, ale gdy wszedł to mi przeszło, a naklejek na paznokcie nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. prezentują się wspaniale :D

    OdpowiedzUsuń
  22. czekam na zdjęcie w tych naklejkach na paznokcie :)
    http://alutkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post i cały blog! :D

    Zapraszam do komentowania, obserwowania za obserwacje i lajkowania mojego fotograficznego bloga
    http://ugphoto.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/UndergroundPhotography1

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała kolekcja! <3 Oczywiście również obserwuję.;* Też bym nie przeszła obojętnie obok okazji z H&M.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne nowości, do mojej kolekcji też trafia coraz więcej lakierów dlatego muszę się pohamować ;D
    Lakiery Rimmel 60 sec u mnie się nie sprawdza, odpryskuje już tego samego dnia ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. cudne kolorki!<3 a te naklejki są świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. oo, tez mam te "kuleczki", dosyc czasochlonne ale efekt swietny!

    OdpowiedzUsuń
  28. nie wiem czy moj komentarz sie dodal.... / tez mam ten lakier z "kuleczkami", troche pracochłonne to, ale efekt jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne jest to futerko z wibo? bo jestem bardzo ciekawa, chętnie bym sobie je kupiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne lakiery ale te kule świecące są jeszcze lepsze, bardzo oryginalne, podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne lakiery :) masz ich sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Też bardzo lubię lakiery ale nigdy nie uda mi się ich zużyć do końca ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne lakiery i aplikacje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne lakiery :):)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam lakiery do paznokci :) Ciągle kuszę się na coś nowego :)

    Super blog - będę zaglądać częściej :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis