sobota, 25 stycznia 2014

Zimowooo

Hej! Witam Was w ten sobotni ranek. Dużo osób wyczekiwało pierwszych płatków śniegu i ta dammm, na dworze panuje taki mróz, że najchętniej wcale nie wychodziłabym z domu. Tylko zaszyć się pod kocykiem z jakimś dobrym filmem. Dzisiejsze zdjęcia są dla mnie trochę dziwne i to nie dlatego, że są robione bez kurtki ;) Uległam modzie na "te czapki", dobrze, że tylko bez żadnego YOLO, a może SWAGu, tego bym
nigdy nie ubrała... Ważne, by było ciepło, a do tego mam taką samą czapę
tylko z różowymi wstawkami i pomponem.
Dobra zmykam na jedzeniowe zakupy, chcę dziś zrobić "inną" pizze, o tego efektach dowiecie się najprawdopodobniej w poniedziałek. Całusy :*
ahhh ten aparacik :)
Od razu mówię, że to nie mój psiak! :D

62 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz,to twój piesek? :)
    U mnie właśnie pada od 4 dni i dziękuje za to bo w końcu jest ZIMA ! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia! świeta czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne zdjecia :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie masz włosy! zazdro *.*
    też mam aparat ahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądasz ! :) Kiedyś nosiłam aparat, ale to już dawno i nie miałam usuniętych ósemek, teraz zaczęły wychodzić i psują cały efekt ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest MEGA ZIMNO. U mnie też. Ale mając taką czapę- zima nie straszna. Tylko kurteczkę dłuższą bym założyła ;) Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie ♥
    Świetny outfit, a czapka jest genialna!
    Czekam na poniedziałkowy post :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) Masz śliczne oczka

    OdpowiedzUsuń
  9. mm świetne zdjęcia :) obserwuję!
    best-frieend.blogspot.com | ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. super czapa :) bardzo podoba mi się kolorek bluzy :*
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny piesek :) Pasuje ci aparat.

    emeraldsandnutella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. suuper czapka ;)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda jest wspaniała, w dodatku ten kochany śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jest tak zimno, że nie mam mowy żebym wyszła z domu. :D
    Ładnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem pod wrażeniem jak wkładasz w niego tyle pracy i serca to niesamowite jestem pod wrażeniem życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu . Pozdrawiam cię serdecznie.
    http://mojmozg13.blogspot.com/
    + jeśli mogła bym prosić cie o kliknięcie w linki umieszczone w poście do ubrań to była bm na prawde bardzo ci wdzięczna
    + jeśli masz chęć wpadnij też i na tego bloga mojej przyjaciółki
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za komentarz :)
    ślicznie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do komentowania mojego nowego posta.
    http://sialalala96.blogspot.com/2014/01/foymallowo.html
    Jeśli możesz to proszę o poklikanie w linki :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia. ;) Ja tam nie lubię zimy i śniegu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna czapa :D

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładnie ! : >
    Tak tak jest to firma Lovely ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie Ci w aparacie i usmichu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz w tej czapce :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne kolory graffiti za Tobą. :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, masz mopsa?! To moje marzenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia i ten piesio : ) Jak się wabi ?
    Czapka jest świetna

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie masz świetne włosy! :) i czapka też super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeny, jaki piękny mopsik <3 A Ty wyglądasz przecudnie, pomimo mroźnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz : ) To twój psiak? Słodziutki!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    juliett-ofc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomył na tą bluzę żeby ja ożywić chustą wykorzystam to u siebie na pewno ;D Poza tym świetna czapka ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale masz piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz, uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia.Jej ale masz już długie włosy :3
    Czekam do poniedziałku :D

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. wygląda jak piesek Fashionelki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale mi zrobiłaś sama już się nie mogę doczekać, ąż pokarzesz tą Swoją pizze
    fajna stylizacja i super Ci w tej czapce

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia :)
    Mam nadzieje że pizza ci wyjdzie :D
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaką masz ładną bluzę ;D
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna czapa, fajna kolorystyka!
    pozdrawiam
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia! Jaki śliczny uśmiech <3 Akurat mnie nudzą już te beanie z wąsami, z napisami itp. Kupiłam jedną i żałuję z jednego powodu - wszyscy je już teraz mają, zatem czapeczka gdzieś tam kącie się kurzy.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://yudemere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zdjęcia, ale jest tak zimno, że na dworze długo nie idzie wytrzymać ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. fajna czapka, ale bluza jeszcze lepsza! U mnie też straszne mrozy, też zaczęły mi się podobać te czapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. pieknie wyglądasz.. a czapka zdecydowanie Ci pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej ale Ty jesteś śliczna, włosy, uśmiech, oczy, wszystko *.* A spodnie jeszcze też baardzo ładne :)) i bluza chyba ciepła musi być :D

    OdpowiedzUsuń
  43. coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze nie lubie zimy
    ten mroz mnie wykancza a dzis do tego ciagle pruszy snieg
    mam dosc


    fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczne zdjęcia :) fajnie wyglądasz w tej czapce ;p

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny outfit i przesłodki psiak! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja niestety też uległam odzie na te czapki..ale przynajmniej ciepło w nich! :D
    słodko wyglądasz w aparacie :p

    OdpowiedzUsuń
  47. Psiak może nie Twój, ale jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. urocze ostatnie zdjęcie!:) taskie pozytywne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis