czwartek, 13 lutego 2014

ŁATWY SPOSÓB NA UDEKOROWANIE POKOJU

Po ponad 9 godzinach w szkole jestem padnięta, a przez zastępstwo na informatyce nie mogłam dodać posta :c Wszędzie trąbi się o Walentynkach i mam już tego serdecznie dość, więc takiego"słodziutkiego" posta, jak rok temu klik klik nie będzie, ale za to pomysł, na ozdobienie naszych ścian. Część z Was może już to zna, a mowa tu o ramkach, do których zależnie od upodobania, czy pory roku można włożyć przeróżne fotografie lub obrazki. Poniżej jest "propozycja walentynkowa," oraz jak wyglądała moja ściana w Święta, a jak aktualnie. Niby nic wielkiego, a jak może nadać charakteru :)

można je znaleźć na tej stronie: <klik>

44 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda i bardzo ciekawy pomysł :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ramki wpadły mi w oko :) Super :)
    również obserwuję :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się białe ramki, ale do mojego pokoju raczej pasowałyby czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się tego typu dekoracje ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to pięknie wygląda ♥

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjaźnie to wygląda :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądają ;) fajny sposób na udekorowanie pokoju ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pomysł! Świetnie to wygląda! Biorę się za drukowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dałaś mi swietny pomyśl ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ramki ze zdjęciami potrafią nadać wnętrzu całkiem innego nastroju, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy zestaw ramek zdecydowanie najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie te pierwsze wygląda na tej półeczce. Może kiedyś wypróbuję kiedy dostanę białe meble.

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jednak wole w ramki wkładać zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny pomysł :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    smileewithus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne obrazki :))
    Ja też już mam dość tej serduszkowej manii -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. Ramki to ponadczasowy patent na szybką i łatwą dekorację :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne te ramki :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Udekorowanie z dodatkiem różu jest śliczne:)
    obserwujemy tu i na bloglovin? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te białe ramki strasznie mi się podobają ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę wykorzystać takie ramki u siebie w pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne dekoracje,bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie to wygląda :)

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już nie mam miejsca na ścianach na ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysl :) Mimo, ze juz po swietach podoba mi sie ta choineczka z guzikami :) poobserwuje sobie Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy pomysł i kreatywny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo przyjemny i ciekawy pomysł :) lubię takie dodatki w mieszkaniu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Planuję to umieścić! Ps. podasz mi kod html na linki, żeby jak najadę myszką to literki się tak "rozsuwają" :D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładny pomysł :3
    myślę ,że to nic wielkiego ani trudnego a dodaje uroku !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie to wygląda ;) Ja teraz zamierzam ozdobić całą jedną ścianę plakatami swoich idoli a trochę miejsca poświęce na ramki które mam od dłuższego czasu ale cały czas o nich zapominam ://

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie to wygląda. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczo to wygląda! Muszę za rok takie zrobić ♥
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda to rewelacyjnie, w wolnej chwili na pewno to wykorzystam. Musze tylko kupić sobie kilka wolnych ramek, a Ty swoje kupiłam w Ikea?

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się to. u mnie ramki stoją a na ścianach nic nie mam oprócz routera. Może po remoncie jakieś powieszę bo to całkiem fajna sprawa ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł z tymi ramkami:D

    OdpowiedzUsuń
  36. super, uwielbiam oprawione motywujące hasła i sentencje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis