środa, 19 lutego 2014

Flowers.

  Hej! Ostatnio bywam tu coraz rzadziej, mam mało zdjęć, ale też sporo zajęć. Dzisiaj miałam wyjście klasowe, wracać przed 13 to mogłabym codziennie... No i Mac, taki mały grzeszek. Pomimo tego staram się odżywiać zdrowiej i wznowiłam bieganie.Wszystko idzie w dobrym kierunku, gdy jest się zorganizowanym, idzie lepiej. Od razu po powrocie poszłam na pocztę po telefon. To już pierwsza zrealizowana rzecz z mojej wishlisty, oby tylko nie ostatnia. W końcu będę mogła robić zdjęcia "na bieżąco", w normalniejszej jakości. Wystarczy się już tylko w nim "zadomowić", zgrać piosenki, wymienić kartę SIM i gotowe. :)
                                                       Może ktoś poleci mi jakieś aplikacje?



44 komentarze:

  1. Też mogłabym kończyc o trzynastej codzienne, ale nie będe, narzekać, bo jutro mam o dwie lekcje mniej niż normalny, a dokładniej tylko trzy.
    Co do aplikacji to sama nie znam żadnym ciekawych, żadnych też nie mam na swoim telefonie, bo niestety większość jest na androida

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Zapraszam do mnie na konkurs ;)
    http://syyylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki i super telefon. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny telefon, ja na swoim nie mogę mieć zbytnio aplikacji, więc nic nie Ci niestety nie polecę. :)
    Ładny zestaw ! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocza spódniczkaa :3 ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pozytywne pierwsze zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oo, fajny telefon. ;)
    Powodzenia w bieganiu i zdrowym odżywianiu. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ułóż sobie wszystko tak byś mogła połączyć kilka rzeczy na raz. Swoje zajęcia, życie osobiste i bloga! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjadłabym coś z maca ;p
    Świetny blog ;)
    Obserwujemy?
    asiek-asieeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super! a jaka fajna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę na te lody ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten telefon,oj taka rozkosz to od czasu do czasu może być :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne kwiatuszki na spódniczce też mam w kwiatki i ją kocham ♥
    aplikacji Ci nie polecę bo nie mam :/

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mc donald <3 uwielbiam te lody i kawusie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz! Ja też się staram zdrowiej odżywiać i ćwiczę z Mel B:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódniczka, taka urocza dziewczęca.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz a mc donaldem narobiłas smaka ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię aplikację Pic collage, tumblr, weheartit i takie standardowe typu facebook, twitter, instagram:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    https://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna, kwiecista spódniczka ;) buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. urocza spódniczka <3
    ostatnio McDonald's także stał się moim małym grzeszkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chciałabym wracać o 13.
    Świetne foteczki :) Co do fajnych apek to moją ulubioną jest instagram ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz!
    Uwielbiam jedzenie z Mc ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie i dziewczęco! lody MC z polewą toffii uwielbiam:)) pozdrawiam!:*)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny outfit! Włosy ci urosły ;) Super! To XPeria J? Instagram! Załóż - bd się obserwować ;)
    Pozdrawiam gorąco!!! Tak 3maj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłaś w Muzeum czy w Gdańsku ? Chyba między godzinami 11/12 już byłam w muzeum i tam spędziłam 1,5 h a potem z klasą w trybie fest zwiedzaliśmy inne obrazy (:

    OdpowiedzUsuń
  26. na mały grzeszek trzeba sobie czasem pozwolić :)))) ładne zdjęcia, ale teraz możesz robić ich więcej ;) dobry jest aparat w tym telefonie?

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie wyglądasz :)
    też myślałam nad tym telefonem, ale jednak słaniam się w kierunku samsunga core :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ahh nie mogę patrzeć na fotki z mc :D super spódniczka :) a jeżeli chodzi o aplikacje to zależy w jakiej kategorii ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmm... uwielbiam lody z mc :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo super! :) Świetne fotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny ootd ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale ci ślicznie w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam te lody z Mc szczerze to nigdy nie próbowałam tych z polewą truskawkową, zawsze zamawiam czekolade na zmiane z karmelem : )

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie wyglądasz :) i masz bardzo piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  35. czy te lody nie byly w wafelku kiedys?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis