sobota, 22 lutego 2014

Słońce.

Hei! No i mamy piękną sobotę, nie przypominam sobie, by ostatnio było tak ładnie. Aż chce się wyjść z domu na długi spacer i oglądać jak to wszystko się budzi. Gdy za oknem nie ma mroku od razu humor jest lepszy, aż chce się żyć. Co do bloga. Chciałabym zmienić trochę wygląd postów z "co dziś robiłam", na bardziej użyteczne. No bo tak naprawdę kogo obchodzi, czy spóźniłam się znów na lekcje, czy z kim poszłam na zakupy. Cóż, gdy dzieje się coś ciekawego to czemu by o tym nie napisać? Ale dodawanie czegoś "by było", czy "bo dawno nic nie dodawałam" jest przecież bez sensu. Więcej notek tematycznych, a mniej postów "o niczym". Tak mnie coś na to wzięło, coraz bardziej podoba mi się tematyka lifestyle, dlatego chcę by na blogu było więcej też w innych aspektach.
fails fails
Jeżeli macie jakieś pomysły, sugestie zapraszam do komentowania ;)

44 komentarze:

  1. Jak zobaczyła dziś rano słoneczko, poszłyśmy z przyjaciółką na zdjęcia bo jest na prawdę pięknie.
    Byłam na bluzie i było bardzo ciepło:)
    Masz racje, chce się aż wyjść na dwór.
    Zrób może jakiś post ootd, albo outift vs. outift, jakieś diy:) Cokolwiek, nawet jakiś tematyczny post.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie dziś nie ma słońca, ale jest w miarę ciepło :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z urozmaiceniem postów!
    A do tego boskie zdjęcia! A zwłaszcza pierwsze ♥
    Skąd masz te butelki Coca-Coli?
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też świeci słoneczko (;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, no i prześliczna szafeczka tam za Tobą *.*
    Jak dla mnie zwykłe typowo 'lifestylowe' posty też są fajne, ale już wyczekuje na jakieś DIY :)

    smile-is-the-most-important.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. :D Uwielbiam taką pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dzisiaj niestety brzydka pogoda zazdroszczę słonka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj było pochmurnie ;) Śliczne zdjęcia!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :) jesteś mega fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknaś :3 Zapraszam na mojego bloga :)
    http://isabellaisabela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi tam się podobają twoje notki nawet takie "o niczym" haha! Śliczna jesteś! Pozdrawiam!

    sweeet-and-bitter.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś, pogoda dziś była rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie prawie nie było słońca.
    Mała sugestia, dotycząca bardziej bloga- zmień świąteczne zdjęcie w nagłówku :)
    Też teraz staram się robić bardziej konkretne posty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba w końcu mamy wiosnę. :) Jest tak ślicznie.
    Ładne zdjęcia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi tam pasują takie posty.Ja chętnie zobaczyłabym jakieś diy.Śliczne zdjęcia :*
    Masz rację jest piękna pogoda i nie ma co siedzieć w domu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam posty z diy :)
    Widzę na zdjęciach urocze butelki coca coli :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pogodę faktycznie mamy śliczną :3

    OdpowiedzUsuń
  19. A może jakieś Tagi? Osobiście lubię czytać takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł:) Zawsze może napisać o ulubionej książce, filmie, kosmetykach, ciekawych stronach itd:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł xd
    lepiej pisać o czymś ciekawym niż pisać po to,żeby tylko coś napisać
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze zdjęcie jest prześliczne!♥
    moja sobota była własnie mega ponura i deszczowa :(

    OdpowiedzUsuń
  23. No piękne to słońce na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja napisze tylko: jakie masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może jakieś Twoje przemyślenia na temat kłamstwa, miłości itp.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też była dzisiaj cudowna pogoda :D Ja sama nie mam pomysłów na notki, więc Ci nie pomogę;pp
    Śliczne zdjęcia jak zwykle♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobny kolor lakieru do paznokci :). Barzo fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja tam lubie codzienne notki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie słoneczko na razie nie zawitało. ^^
    Ładniutka jesteś ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  30. moje jakieś łupy na wyprzedażach pokażesz nam?:D

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też na razie pogoda dopisuje :) Cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeżeli wydarzyło się coś ciekawego w Twoim życiu to dlaczego masz o tym nie napisać? To Twój blog :) No chyba, że nic szczególnego się dzieje to możesz napisać coś na temat własnych przemyśleń ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis