niedziela, 16 lutego 2014

Sposób na: "Nie wiem w co dziś się ubrać".

Zapewne dość często spotykanie się z tą formułką. Mi towarzyszy to zazwyczaj w sezonie jesienno- zimowym, ponieważ nie mam zbyt wielu tego typu ubrań. A poza tym po "wielkich szafowych porządkach" w szafie trochę się poluźniło. Chcę się z Wami podzielić kilkoma moimi spostrzeżeniami i radami, dzięki któreym już nie spędzam wieczorem godziny przed szafą, tylko max 5 minut. Tak naprawdę to temat rzeka, więc zaczynamy :)

♥ Po pierwsze najważniejsze to zdać sobie sprawę z tego, że do szkoły chodzimy po to, aby się uczyć, a nie na wybieg mody. Pewnie, każdy chce wyglądać dobrze i ładnie, ale aż śmiać mi się chcę, gdy widzę kogoś w mocnym makijażu, cienie na powiekach, czy strój jak na dyskotekę. Wszędzie świecidełka typu
"bling-bling". Serio?

 ♥ Martwisz się tym, że ciągle chodzisz w tym samym? Ja nie pamiętam co miałam na sobie ubrane 2 czy 3 dni temu, a co dopiero Asia sprzed ławki...

♥ Zaopatrz się w kilka zwykłych koszulek, z np. napisami, czy ciekawymi nadrukami. Postaraj się o te lepszej jakości, można zapłacić za nią więcej niż normalnie by tylko nie wyglądała jak szmata po pierwszym praniu. Taki t-shirt, spodnie i jakaś chusta, to jest to!


 ♥ Pogrzeb w szafie, na tyłach szafy. Dosłownie. Może znajdziesz tam jakieś zapomniane przez ciebie ubrania. Idealnie. A może właśnie przeszło coś z prania hihihhi.

♥ Oczywiście dobrze jest, gdy ubrania są ładnie wywieszone na wieszakach, ale nie układaj ich kolorystycznie, czy wzorami. Ten kontrast ułatwi Ci odnalezienie czegoś dokładnie na dziś. :)

♥ Legginsy, zwykłe legginsy. Totalny must have. Można je nosić do dłuższych koszulek, koszul, czy spódniczek, a w dodatku są tak wygodne... Mogą być w kwiaty, czy przeróżne printy, jakiś top, sweterek
i za drzwi xD
 
 ♥ Dodatki. To coś o czym często rano zapominam. Bransoletki, naszyjniki to przecież też gra znaczącą rolę, byle bez przesady. Niby nic, a jak może wzbogacić strój.

♥ Fryzury, rozpuszczone włosy to już taki zwyklaczek. A przecież zawsze można nauczyć, czy poprosić, kogoś z rodziny, koleżankę o uczesanie, a nawet zwykły koczek wygląda fajnie. :)

♥ Będąc na shopping'u powstrzymaj się od zakupu kolejnej basicowej koszulki. Jedna, dosłownie jedna ciekawa rzecz, kamizelka, sweter, bluza, czy spodnie w przeróżne wzory, kolory, koronkę, faktury, ćwieki może już stworzyć fajny strój. Szukaj takich rzeczy.


 ♥ Uważasz, że w Twojej szafie jest dużo zwykłych rzeczy bez wyrazu? Zajrzyj do swojego magicznego kuferka, pójdź do pasmanterii. Ćwieki, czy naszywki, od razu ciekawiej.

♥Zrób przegląd szafy, możliwe jest to, że znajdziesz w niej kilka ubrań które nie za bardzo nadają się już do noszenia. Zawsze można coś przerobić! Nożyczki idą w ruch, barwniki. Nie są to duże koszta potrzeba tylko pomysłowości.

Jestem bardzo ciekawa co myślicie o tego typu postach u mnie? Podobają się? Jaki są Wasze rady dotyczące tego zagadnienia, może powinnam coś dopisać? Czekam na komentarze!
Mam nadzieję, że pomogłam choć trochę :)

67 komentarze:

  1. świetne rady, na pewno skorzystam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobał post! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często nie mam się w co ubrać. Jeszcze nigdy nie widziałam takiego posta. Genialny pomysł! Masz śliczną fryzurę na 3 zdjęciu od dołu.
    zajaczek111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oby więcej takich postów, cenne rady:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każda dziewczyna ma z tym problem (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, świetnie napisałaś i zagospodarowałaś zdjęciami ten post.
    Teraz, gdy mam ferie - właśnie zamierzam pogrzebać trochę w ciuchach i zaopatrzyc się w nowe dodatki :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post i jaki pomocny. Czekam na więcej tego typu wpisów! :D
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju... Jaki genialny post! I te zdjęcia... ♥
    Świetne porady! Ja ostatnio tez zapominam o dodatkach... :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to zawsze muszę sobie ciuchy szykować wieczorem bo potem jak wstaje przed szkolą to właśnie padałam w szał i tylko w co mam się ubrać.Dobre rady,post mi się podoba.Fajne trampki :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny post, na pewno zrobię przegląd w swojej szafie
    i może nawet coś przerobię ;)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie raz kupuję na takiej grupie na fejsie na której sprzedają rzeczy o wiele taniej i choć są używane to zapłacę miej i rzeczy mam więcej. Przerabianie mi nie wychodzi. Polecam też pogrzebać w szafie na strychy babcii. Można znaleźć tam.świetne sweterki:)
    Ogółem post bardzo przydatny:*

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj pomogłaś.♥ Muszę zakupić trochę tych zwykłych koszulek :D

    ♥ niikablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post, ale leggginsów nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja ostatnio bardzo lubie legginsy, zawsze lubiłam, ale teraz bardzo czesto w nich chodze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się takie posty.Więcej takich ! :D :3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post! Ja też zawsze rano mam taki problem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rady. Mam nadzieję, że już nie będę narzekać " mam beznadziejne ciuchy", bo rzeczywiście można z nich zrobić świetne zestawy tak jak ty poradziłaś. Zapraszam na mój blog

    tirpey-yaul.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rady, a ja zapraszam na mój blog
    tirpey-yaul.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się post :) świetne rady z których na pewno skorzystam :D Ja najczęściej gdy nie mam jakiegoś pomysłu na strój przeglądam blogi i thumblr'y innych szukając inspiracji, można znaleźć wiele ciekawych połączeń. Moim zdaniem ubrania najlepiej przygotowywać wieczorem, bo mamy więcej czasu na myślenie, jednak ja i tak zawsze robię to rano, bo wieczorem albo zapominam albo mi się nie chce, a poza tym mam w zwyczaju ubierać się zgodnie z moim nastrojem na dany dzień .! Taka moja dziwna natura .! ♥
    ♥blog - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :) Zgadzam się z Tobą, co do tego, że do szkoły nie chodzi się po to, żeby błyszczeć. U mnie w szkole są mundurki, ale niektórzy wolą świecić cyckami i dostać uwagę, niż założyć mundurek (a ten mundurek to tak naprawdę t-shirt z logo szkoły)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny post :)
    Jak ja nie wiem w co się ubrać zwykle piszę do kolegi żeby mi powiedział w czym on idzie i doradził co ja mam ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo przydatny post! na pewno skorzystam z rad, bo mam problem właśnie z takim "nie mam się w co ubrać" ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe rady :D Na pewno się przydadzą!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rady! Na pewno skorzystam haha! :D

    sweeet-and-bitter.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nigdy nie miałam problemów z ubraniami. Zawsze coś mogłam dla siebie znalęźć :D
    Ładne ubrania ^^
    dajanka-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super rady. Właściwie to rzadko kiedy mam problem w co się ubrać. Wstaję rano i biorę co mi się nawinie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne porady, ja często przed zaśnięciem zastanawiam się mniej więcej co jutro założę, jest mi wtedy łatwiej rano, ale też przeglądanie różnych stylizacji w internecie jest pomocne, zawsze się można jakoś zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudną masz tą fryzurę (warkocz+rozpuszczone) ;)
    ja też często zapominam o biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja praktycznie nie noszę biżuterii, a przecież sama ją robię ;)

    co do przeróbek to najwięcej weny mam na wiosnę, także jak tylko zrobi się cieplej...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. super post :) ja uwielbiam leginsy, najwygodniej *.*

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pomocne porady :**
    Śliczne zdjęcia !
    ♪►☼ http://mojszalonyswiat.blogspot.com/ ♪◄☼

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne porady, sama z niektórych korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna notka! bardzo mi sie pdodoba! Zapraszam serdecznie do mnie na konkurs, do wygrania świetne nagrody zachęcam do brania udziału buzi:*

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedyś miałam z tym problem, nie wiedzialam co ubrać, teraz już na to nie zwracam uwagi :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomocny post ;3 Ja zwykle biorę pierwszą rzecz z szafy ;p
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja to nigdy nie wiem w co się ubrać ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne sa takie posty :) Ogólnie uważam tak jak Ty że do szkoły chodzimy po to by się uczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł na posta! Bardzo przydatny :) Ciekawie to wszystko napisałaś :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja praktycznie codziennie zastanawiam się 15 minut na swoim ubiorem xd
    zapraszam: http://sophie--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ja zazwyczaj mam ten sam problem ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. fajny pomysl na posta! :) a co do wlosow...ja najbardziejlubie te rozpuszczone, najlepiej sie w nich czuje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie mam tego dylematu bo chodze w mundurku eh ;--;
    Ale cudnie wygladasz! :)
    Pytanie zostalo napisane w tagu,jezeli byscie chcieli moglabym nagrywac:)
    Xnataliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Często kupuję różnego rodzaju t-shirty - często na promocjach ;) Jest to idealne urozmaicenie do zwyczajnych sweterków czy jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Post bardzo mi się podobał, naprawdę przyjemnie się czytało! Przydatne rady - będę korzystać! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Dla mnie najważniejsze jest to, żeby się dobrze czuć w tym co założę.
    I najlepsza jest prostota, beż żadnych udziwnień.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post! Dzięki, pomogłaś! <3

    withmyownfeather.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja do szkoły z reguły zakładam czarne legginsy i jakąś bluzkę, koszulę i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne rady, sama czasem grzebię po szafie. Różne skarby znajduję :)
    Koszulki ze zdjęć i naszyjnik są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaki fajny post :D
    Ja ogolnie nie mam problemu z tym, ale fajnie sie poczytalo! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Bluzki z pierwszych 2 zdjęć są świetne! :)


    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com
    -> wpadnij, a może Ci się spodoba i będziesz wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. haha, mam tyle ciuchow a conajmniej trzy raz y w tygdniu moj maz slyszy... nie mam sie w co ubrac :(

    fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  52. Lubię takie posty. Mam nadzieję,że rady mi sie przydadzą. Dość często spotykam się z tym problemem

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie miałam problemu "Nie wiem w co dziś się ubrać" :P zwykle ubieram się w to co mam pod ręką ;d

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawy post ;) Możesz pisać takich więcej;)

    Ja zazwyczaj rano nie mam czasu żeby siedzieć przy szafie dlatego najczęściej wybieram to, co jest dla mnie najwygodniejsze ale staram się też ubierać schludnie;)
    Chętnie skorzystam z twoich rad.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis