poniedziałek, 3 lutego 2014

The time goes too fast

Hei ♥ To pierwszy post po feriach, myślałam, że łatwiej będzie mi się pogodzić z ich końcem, ale się nie udało. Nawet nie spodziewałam się, że miną aż tak szybko i tak miło. Był o świetny czas, choć mógłby trwać jeszcze z choć tydzień. Gdy słyszę w radiu o tym jak inne województwa je mają, zżera mnie po prostu taka zazdrość. Wrr.. A teraz już tylko szkoła, spełnianie postanowień i biorę się w końcu w tym temacie w garść, bo za 2,5 testy. Eh.. Zostawiam Was z porcją przyznam, udanych zdjęć. mam nadzieję, że teraz będę tu częściej zaglądać :)
siostrzenica

54 komentarze:

  1. Ja właśnie zaczęłam ferie! :)
    Słodki bobas! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zdjęcia. Też jestem potwornie zawidziona końcem ferii!

    OdpowiedzUsuń
  3. koniec ferii, taki smutek ;c
    ja dopiero zaczynam za dwa tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha świetne zdjecia :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdrość mi, bo ja mam ferie jeszcze przed sobą :p śliczne zdjęcia i poduszki xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedługo Wielkanoc, więc znowu będzie wolne od szkoly hehe;pp
    Świetne zdjęcia, jak zawsze zresztą :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dlatego nawet cieszę się ,że mam ferie jako ostatni.
    Fajne poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie właśnie zaczęły się ferie ;)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. tak..mnie też zżera zazdrość :c
    naprawdę świetne zdjęcia! :) a najbardziej podobają mi się te ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjęcie świetne.
    słodki maluch ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyglądasz;)
    bobasek słodki !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale słodziak :))
    Nie mogę uwierzyć, że egzaminy już za 2 miesiące...
    Świetne poduszki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ale mały słodziaczek - przystojniaczek ;)
    świetne poduchy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia rzeczywiście bardzo udane! Śliczne słuchawki i poduszki ♥
    Powodzenia w szkole!
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia i śliczne rodzeństwo! A tak odchodząc od tematu skąd poduszki bo są świetne? :o
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziaczek <3
    Ja mam jeszcze tydzień ferii, ale i tak to straaaasznie szybko leci ;(
    zapraszam: http://sophie--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dopiero ferie za dwa tygodnie ;3.Ale kochane dziecko :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero będę mieć ferie. ^^
    Uroczy dzieciaczek. *-* Kocham dzieci. :D
    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się zdjęcia

    jestem z nielicznych chłopaków którzy prowadzą bloga może zaobserwujesz

    http://adek-adrian756.blogspot.com/? m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia. ^^
    A ja wciąż jeszcze czekam na ferie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia ! Bardzo ładnie wyglądasz ;)
    Pierwsze genialne :D Słodki maluszek;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia :D ślicznie wyszłaś, a poduszki masz czadowe.
    Siostrzenica słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja robiłam trochę wyżej, jak jest na zdjęciu u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ranyyy jakie piękne poduszki!! mam podobną co prawda, ale Twoje są ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaaaaaaaaakie świetne poduszki ale i tak maluszek wygrywa dzisiejsze zdjęcia ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. jakie świetne zdjęcia *-*
    mi ferii zostało ponad tydzień, no ale niestety po nich mam w tygodniu chyba 10 testów:)
    www.best-frieend.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dopiero co zaczęłam ferie a już mineło pół tygodnia.. :(
    zanim się obejrzę a tydzień i potem już dwa tygodnie niestety, ale no cóż..
    prześliczne zdjęcia! :)
    obserwacja za obserwację? :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję za odwiedziny i komentarz u mnie:)
    Masz bardzo przytulny pokój:)
    I śliczną siostrzenicę:))

    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  30. super poduszki :D
    zapraszam do siebie i obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko co piękne szybko się kończy :) ważne, że fajnie je spędziłaś

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia a te poduszki cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. powodzenia na testach, trzymam kciuki! ;)

    https://runwaysky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. pozdrowienia z Wielkopolski, tak mam ferie!:D
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja właśnie rozpoczęłam ferie i nie mogę sobie wyobrazić powrotu do szkoły :(
    Ciekawie!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi ferie się skończyły ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. faktycznie udane zdjęcia :) świetną jakość mają :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Ja niedawno rozpoczęłam ferie i jak na razie nie jestem w stanie wyobrazić sobie powrotu do szkoły!

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety ferie tak szybko uciekają :/ ...boskie poduszki <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis