wtorek, 11 lutego 2014

WISHLIST: W STRONĘ WIOSNY

Hei! Dziś chciałam Wam pokazać moją "listę zakupów" na najbliższy czas. Udało mi się trochę zaoszczędzić, przestałam wydawać na jakieś bezsensowne rzeczy i niezdrowe jedzenie. Próbuję wyrobić w sobie nawyk, że nie zawsze, gdy mam napływ gotówki od razu muszę wydawać. Zazwyczaj wszystko przepadało w galerii... Praktycznie wszystkie punkty są do zrealizowania. Chciałam ograniczyć się z ubraniowymi zakupami, a jedna para spodni to przecież nie katastrofa. :3

1. Butelka bobble- idealna na wiosnę, lato i nie tylko. Dzięki fitrowi można nalać sobie kranówki i cieszyć się zimną wodą w upalny dzień, a w dodatku zacząć pić ją regularnie.
2. Boyfriendy- to już po prostu moja miłość od ostatniego sezonu.
3. Nowy telefon- dokładniej Sony Xperia P, od wakacyjnej "przygody" męczę się z starą Sony Ericsson.  Nie chodzi mi tu o najlepszy telefon, tylko o dobry aparat oraz by się nie zacinał. Proste.
4. Tangle teezer- nie mam problemów z włosami, ale są długie, a jeżeli poleca ją tyle osób to ma w sobie to coś. :)
5. Więcej poduszek- kolorowych i wesołych ^^

A Wy co planujecie kupić w najbliższym czasie? :)

62 komentarze:

  1. Świetne te słodkie poduszeczki :) Zainteresowała mnie ta butelka,już wpisuję w google i szukam za ile można ją kupić. No to wytrwałości Ci życzę, byś wszystko co chcesz kupiła!

    Zapraszam na notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również koniecznie muszę kupić boyfriendy. A Tangle Teezer sama polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie mam konkretnych planów na wiosenne zakupy ;p Przeurocze są te poduszki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne poduszki:) ja bym chciała transparentny puder Mac, ale to juz chyba w marcu bo w lutym za dużo kupiłam;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszek nigdy za wiele, oj nieee :) Pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale słodkie poduszeczki <3
    a tangle teezer osobiście również bardzo polecam ;) najlepsza szczotka na świecie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym nowy telefon, ale Samsunga Galaxy S III i również TT, bo mam tą podstawową wersję a teraz przydałaby mi się kompaktowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem szczęśliwą posiadaczką Tangle Teezer od kilku miesięcy i jest to jeden z najlepszych zakupów w ciągu ostatnich lat!!!:):) Uwielbiam go !!


    http://cudownyslub.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zamierzam kupić tą butelkę z filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne poduszki - też chętnie sobie takie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała jakieś nowe poduszki :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo ta butelka jest pomysłowa. Nie słyszałam o szymś takim xD

    buziaki ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie też chce kupić tą szczoteczkę,ale chyba tylko na Allegro jest ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszeczki są takie urocze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. o ja też zazwyczaj moją kasę wydaję na ubrania...zbieram na cyfrówkę, ale co ostatnio odłożyłam to już wydalam hehe ;DD
    nie umiem sobie z tym poradzić, żeby coś zaoszczędzić..
    a ta butelka to fajne rozwiązanie ;-))
    + zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta szczotka właśnie popularna jakaś ^^ powodzenia w zakupach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tangle teezer i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby ci się spełniło i obyś dostała to wszystko. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna lista :-) ja muszę oszczędzać bo kilka 18-stek czeka xd

    OdpowiedzUsuń
  20. oo ja tez musze kupic wiecej poduszek i ogolnie do pokoju wieciec rzeczy ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. tangle teezer jest świetny! ja chciałabym kupić lustrzankę- ale to na pewno nie w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez potrzebuję zakupić sobie więcej poduszek ;p

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam zamiar kupić jakieś adidasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie słodkie podusie! a ja zamierzam się wyprowadzić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja planuję kupić parę książek i płyt :)
    Świetna lista! Życzę powodzenia w realizowaniu :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  26. te podusie,które tutaj są..oj,coś pięknego! sama muszę sobie takie kupić! :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałam nominowana pierwszy raz do wzięcia udziału w zabawie L.B.A. Z kolei ja nominowałam Ciebie. Mam nadzieję, że przyłączysz się do tej zabawy. Zapraszam po więcej szczegółów na mojego bloga (najnowsza notka nr 5). Pozdrawiam :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. stsram sie wydawac pieniadze z glowa ale tez czasem sobie duzo odmawiam bo wole kupic komus. Czasem jednak tez powinnam sobie kupic cos wiecej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super must have, jedynka bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Życzę powodzenia w realizowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tangle naprawdę jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja ównież od dłuższego czasu marzę o szczotce Tangle ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na wiosne chce sie zaopatrzyc w wiecej sukienek, spodniczek, aby miec co ubrac na te duszne dni :D

    OdpowiedzUsuń
  35. też zastanawiam się nad tą szczotką ;/

    OdpowiedzUsuń
  36. Też zaczęłam oszczędzać pieniądze mam nadzieję że uda mi się uzbierać na moje małe marzenia :)

    Zapraszam do mnie :
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. w sumime to teraz staram się oszczędzać i nic szczególnego nie potrzebuję na chwilę obecną :)
    ten bidon jest świetny ; *

    OdpowiedzUsuń
  38. muszę sporządzić taką listę, bo zawsze kiedy idę do galerii kupię milion różnych obudów i wracam do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też planuję zakupić Tangle Teezer. Widziałam wiele pozytywnych opinii :)
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. sweet poduszeczki <3

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Zaciekawiłaś mnie tą butelką. :)) Poduszki są prześliczne. < 3

    OdpowiedzUsuń
  42. A mi spodobały się poduszki, o :D Sama takie bym chciała mieć ;)

    A nad zakupem TT też się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zastanawiam się nad kupnem tej butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja zdecydowanie muszę zaopatrzyć sie w jakieś spodnie ;)
    uwielbiam takie poduszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja planuję zakup dużej ilości poduszek w wesołych wzorach, w końcu trzeba sobie jakoś pokój odpicować. Co do buteleczki to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  46. ;)
    używałaś może?


    1 - fajnie byłoby mieć ;)
    3 - też planuję zakup. najlepiej Xperia Z1 albo Samsung S4 zoom (właśnie ze względu na aparaty ;)
    4 - właśnien taką mam zamiar kupić ;) pisałam już o podróbce TT i jest świetna. a kilkakrotnie tańsza - polecam swój post ;)
    ale myślę o kompakcie, bo tych niestety podróbek nie ma :(


    kilka postów wcześniej dodałaś zdjecia gdzie widać Twoje fioletowe słuchawki. jakiej są firmy??

    OdpowiedzUsuń
  47. Spodnie świetne!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Też chciałabym mieć Tangle teezer już chyba wszyci o niej słyszeli : )
    Te poduszki są słodziutkie <3
    Pozdrawiam
    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. te poduszeczki są genialne! też muszę sobie takie sprawić ;) Nie polecam tego telefonu. Moi znajomi go posiadają i mają z nimi same problemy :3

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja w sumie na wiosne jeszcze nie mam konkretnych rzeczy jakie chcialabym kupic, ale napewno sa to jakies rocze spodniczki :D

    Obserwujemy? Jesli uznalas to za spam to przepraszam (:

    OdpowiedzUsuń
  51. mam butelkę i uwielbiam ją, chociaż kiedy jestem w domu chętniej sięgam po dzbanek Dafi :) z Twojej listy chętnie widziałabym u siebie szczotkę TT - mam dużą wersję, ale od kiedy mam coraz dłuższe włosy, wersja do torebki robi się coraz bardziej niezbędna :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis