czwartek, 27 lutego 2014

♥Włosy ♥


Hej pod ostatnimi postami było dużo komentarzy na temat włosów, a nawet ktoś ostatnio spytał się mnie o ich pielęgnację, więc od razu nasunął mi się pomysł na post. Patrząc na długość mogłoby się wydawać, że poświęcam im, a nawet muszę wkładać w nie trochę pracy, choć tak naprawdę nic specjalnego nie robię.

Może zacznę od tego, że nigdy ich nie farbowałam i nie planuje farbować na całej długości, oprócz ombre. Lubię ich kolor, a także, że są IDEALNIE proste. Wynikiem tego jest to, że za nic nie chcą się zakręcić na lokówkę itp.rzeczy. Też nie stosuje do nich nie wiadomo jakich kosmetyków, tylko odżywka i oczywiście szampon. Jeżeli o niego chodzi to nigdy nie używam szamponów przeznaczonych do cienkich włosów, choć takie właśnie posiadam, ale wydaje mi się, że tylko przeciążają mi włosy. Jest z nimi różnie, używam zazwyczaj z L'oreala, Garniera, czy Timotei. Bawiłam się kiedyś w naturalne kosmetyki, moje włosy, ani ja się z nimi nie polubiliśmy.

Moja ulubiona odżywka to ta z Garniera, ale przyznam, że Nivea też nie jest zła. :3 To tak naprawdę tyle, czasem gdy mnie najdzie nakładam na ich cala długość olej rycynowy, a drugiego dnia po myciu, gdy włosy już nie wyglądają "olejek arganowy", który sprawia, że nie elektryzują się i po prostu wyglądają dobrze. Fajnie się sprawdza, ale czysty alkohol na drugim miejscu w składzie sprawia, że coraz rzadziej go używam....





A Wy czego używacie? :)

Założyłam Instagram: holaoliwia   - jeżeli ktoś chce to możemy się nawzajem poobserwować :)

48 komentarze:

  1. Też mam proste włosy:) Jak druty:)
    Ja dużo z nimi robię, ale efekty mam dużo gorsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię odżywkę z Nivea long repair. Bardzo fajnie się po niej włosy układają. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą odżywkę środkową bardzo lubię:)
    Też w najbliższym czasie mam zamiar zrobić taki post. Ślicznee włosy!

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieć takie naturalnie proste wlosy *.* moje niestety są bardzo puszące i kręcone, więc jestem zmuszona je prostować, przez co się niszczą ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne włosy *u* Ja do swoich używam jedynie szamponu i czasami odżywki ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą odżywkę z Nivei i bardzo ją lubię :D Do tego szampon morelowy z Isany ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Olej rycynowy również u mnie pełni ważną funkcję w pielęgnacji .. i nie tylko włosów :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam szamponu o odżywki Nivea. Ale chciałabym kupić też coś jeszcze, aby poprawić stan włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także mam proste włosy i za żadne skarby nie mogę ich zakręcić. Ale to nie problem. Podobają mi się takie, jakie są ^^
    borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie zamierzam nigdy moich włosów na całości farbować.Ja używam szamponu i odżywki z Timotei.O oleju rycynowym nigdy nie słyszałam.Chętnie bym Cię zaobserwowała,ale niestety nie mam konta na instagramie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. mam te odżywkę z garnier, te żółtą, jestem z niej zadowolona. Moje włosy są okropnie zniszczone. ;/

    Zapraszam do mnie. :) Znajdziesz u mnie konkurs który trwa do 2 Marca. :)
    http://dianaashe.blogspot.com/2014/02/kolejny-konkurs-na-post-promujacy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ta odżywka z Nivea jest świetna :p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja używam oleju kokosowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam ten szampon dla objętości, ale nie przepadam za nim, bo nie jest dobry dla moich przetłuszczających się włosów. Odżywkę z Nivei mam podobną- z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie mam cierpliwości do tego, ale powinnam, bo mam włosy w opłakanym stanie :o :) może wypróbuję coś z poleconych tutaj kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje włosy są piękne :3
    Ja do włosów nie używam niczego szczególnego tylko co 2-3 mycia nakładam maseczki,uzywam serum na końcówki.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą odżywkę co ty masz szampon na objętość i jest świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci za wizytę! Bardzo mi miło i zapraszam częściej! A może Ci się spodoba i zaobserwujesz :)
    + a jednak używasz czegoś więcej niż szamponu i odżywek :D



    Pozdrawiam,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Odzywka z garniera jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post! Ja też używam tych odżywek z Garniera i Nivea, ale dopiero od niedawna :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie używałam nic z Garniera do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ty masz własnie takie ombre jakby, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne masz te włoski - fajne produkty używasz ;DD

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne masz te włosy. Wysłałam próśbę na Insta, mam nadzieję, że się odwdzięczysz

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. też używam olejku rycynowego do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne masz włosy, patrzę teraz z zazdrością, bo ja kilka dni temu skróciłam swoje o 10 cm, ale były już zniszczone :D
    Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tej odżywce z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A "Lekarzy" jakoś nie oglądam :) hahaha

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam niestety taki problem z włosami, że mi wypadają. Dlatego ostatnio zaczełam używać odżywki z Dove i musze przyznać, że nie jest zła, choć jakiś super rezultatów nie ma. Co do garniera i nivea to jeśli chodzi o koemetyki do pielęgnacji włosów, to nie przypadły mi do gustu. Ostatnio polubiałam szampon z Pantene.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczne masz wlosy :D ja uzywam to zolta odzywke z garniera i jestem bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne włosy, zazdroszczę.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne masz włosy *-*
    Ja używam tylko szamponu z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też używałam kiedyś odżywki z Nivea - dobre są :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam ten szampon, ślicznie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. skromna pielęgnacja ale włosy wyglądają bardzo zdrowo :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie używałam niczego z powyższych, ale sama mam mnóstwo produktów do włosów ;w;
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne masz włosy :)
    Ja używam odżywki Nivea Long i uważam, że to jedna z lepszych ;) aktualnie mam też maskę Syoss'a. Termoochronę używam również z Syoss'a i olejek :)
    Ciekawi mnie ten olejek Pantene.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne masz te włoski :)
    Ja także używam z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Właściwie to tylko szampon i odżywka na rozczesywanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja używam dwóch sprayi i maski. ;) Masz piękne włosy!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi pasuje tylko szampon lawendowy z Ziaji i maska BingoSpa. Po czym kolwiek innym mam tłuste włosy. :c

    zapraszam . (:
    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne włosy! Ja właśnie używam głównie naturalnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. aktualnie uwielbiam szampon z panten pro v i z tej samej firmy odzywkę do włosów

    OdpowiedzUsuń
  43. czyli sposób na pielęgnację mamy podobny

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystkie produkty garniera do włosów są boskie, ale jak używam więcej niż raz to pojawia mi się łupież:( ja uwielbiam prudkty joanny i welli :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis