niedziela, 9 lutego 2014

"Zima"

Niby mamy weekend całe 2 dni wolnego, ale już w niedzielny poranek odechciewa się żyć i to "szczęście" trwa tylko do soboty. W ferie miałam kilka planów odnośnie mojego pokoju i dokończyłam wszystko dopiero wczoraj. Udało mi się zrobić coś na wzór takich "wiosennych porządków", małe przemeblowanie itp. Poza tym na dzisiejszy dzień mam trochę planów, przez szkołę wszystko poszło na drugi plan, a "Wilk z Wall Street" sam się nie obejrzy. Wydaje się, że do wiosny jeszcze sporo czasu, ale tak naprawdę czuję jakby była za zakrętem, robiąc te zdjęcia nawet nie było mi zimno. Prawda, że były one robione kilka dni temu. Teraz śnieg stopniał i jest ponad 5 stopni na plusie. Chyba już jutro pójdę do szkoły w moim cieńszym płaszczyku. :)

90 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia :) Tez chcę oglądnąć Wilka z Wall Street, głównie ze względu na Leonarda DiCaprio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie wyglądasz.. Ja mam odwrotnie.. W niedziele rano - chce mi się zyc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak samo, czuć, że wiosna coraz bliżej!
    Moje ferie na szczęście trwają, więc u mnie niedziela też jest jak najbardziej pozytywna. :)

    pozdrawiam, Olga

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie już od tygodnia nie ma śniegu. :)
    Ładnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjecia :) Też już czuję wiosnę powoli :)


    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny i przejrzysty blog. Będę tu zaglądać częściej. Dodałam do obserwowanych :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia.Mam nadzieję,że pokażesz nam małe przemeblowanie w pokoju i jak to wszystko teraz wygląda ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, masz prześliczne włosy! Pozdrawiam i zapraszam do mnie: sweeet-and-bitter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam plany na ferie odnośnie mojego pokoju ;)
    wgl u mnie wiosna, ptaki spiewaja, sniegu nie ma i około 10 stopni na dworze
    śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obyś miała rację co do tej wiosny. Już tak na nią czekam... Jeszcze tylko raz poszłabym na łyżwy i mogloby się zrobić cieplitko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! Mi leci drugi tydzień ferii, więc mam wolne! ♥

    Będzie nam strasznie miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz ♥
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Już kilka razy podchodziłam do tego filmu, ale czas mi nie pozwala.. Czekam na ferie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie! ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie śnieg stopniał bardzo szybko.;P Teraz jest suchutko i nawet cieplutko, hmm w sumie jak pod koniec marca jest.;)
    Ślicznie wyglądasz.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) U mnie już tylko jakieś resztki śniegu pozostały..

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie jest ciepło, ale to nie jest zimowa pogoda... :(

    http://withmyownfeather.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem piątkowe popołudnia i wieczory są najlepsze z całego weekendu. Śliczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia *.* ♥
    obserwuję <3

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne masz te włosy! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Też muszę zabrać się za 'wiosenne' porządki :)) Jak zwykle piękne zdjęcia;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz śliczne włosyy *__* http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. koszulka świetna jak i cały blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do Mnie oraz obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna koszulka!
    Cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia :) Masz super włosy *.*
    http://borenium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega koszulka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę obejrzeć ten film! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne zdj. świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. nie widziałam tego filmu

    ps. zapraszam na świeżutki post;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*

    U mnie 47 DIY pomysłów na walentynki – może znajdziesz tam coś dla siebie? :-)



    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  31. a ja bym chętnie pokoik zobaczyła;)
    swietnie wygladasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na razie mam ferie i w miarę miło je spędzam:) Świetna ta koszulka, dobry napis hah :D

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia :) U mnie już dawno nie ma śniegu

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudowne zdjęcia *_*

    Zapraszamy do nas http://zuzaandmarta.blogspot.com/
    http://zuzaandmarta.blogspot.com/
    Za każdą obserwację się odwdzięczamy :*
    Obserwacja = obserwacja.

    OdpowiedzUsuń
  35. mam nadzieje ze wiosna przyjdzie w tym roku szybko, a nie zeby zima znowu nas zaskoczy :c

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia :) Też muszę zrobić takie większe porządki w pokoju ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, genialny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale ładne zdjęcia:) Ja wychodząc też już czuję powiew wiosny i nie obraziłabym się jakby było coraz cieplej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz, fajna stylizacja ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie włosyyy:D:D:D jak o nie dbasz??

    OdpowiedzUsuń
  41. Zazdroszczę Ci tych pięknych długich włosów i …. Ferii :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna stylizacja,a pokażesz nam jak przemeblowałaś pokojj ?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Slicznotka ^^ jakie dlugie wlosy <3

    OdpowiedzUsuń
  44. I love your hair color :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję za komentarz na moim blogu :D Masz piękne włosy <3 zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. oo jak pięknie wyglądasz ;o
    http://fashion--our--passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. przepiękne zdjęcia :) podobają mi się twoje włosy ♥
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne masz włosy :))

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Boskie zdjęcia! Drugie pobija wszystko ♥
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie wyglądasz, fajnie, że masz śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  51. podobne bransoletki widzialam w river island:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne włosy ! :) Oraz cudownie piszesz <3

    Obserwujemy?

    xnataliaxx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  53. Moje ferie dopiero się rozpoczęły i również mam w planach "małe" przemeblowanie pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo dobrze Ci w takim looku! Koszulka - super. Sama bym taką nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja też w końcu musiałabym się wziąć za porządki. Obiecałam sobie, że zrobię to wtedy, kiedy będę mieć wolne :P

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie było 10 stopni. :)
    Świetne zdjęcia, ślicznie na nich wyszłaś

    OdpowiedzUsuń
  57. Na pewno dasz radę wszystko ogarnąć, ja też niby weekend wolny a ciagle coś robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. śliczna koszulka !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Really great inspiration! Love how your hair!! Tell me if you would like to follow each other?! Would love to hear from you! Lots of Love Kyra♡
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń
  60. ładne włosy :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja już nie mogę doczekać się wiosny:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne fotki. U mnie tak samo czuć wiosnę. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetna koszulka;3
    Może wspolna obserwacja? co ty na to? :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja również chce już wiosnee !!
    Ciekawy blog fajne zdjecia
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga / G

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis