poniedziałek, 3 marca 2014

DIY: Coś z niczego.

źródło- zszywka



Hei! Dziś mam dla Was 3 pomysły na banalne wykorzystanieczy nadanie nowego życie przedmiotom, które tak naprawdę mamy pod ręką. Można tym sposobem niskim kosztem, uzyskać coś naprawdę ciekawego, ładnie ozdobić i zaszaleć z kreatywnością. Hah. Tylko gdzie ta kreatywność u mnie?
Słoiczki po świecach pozostawiłam czyste, tak samo z puszkami, ale to dlatego, że mam w pokoju tyle rzeczy i tyle kolorów, że to byłoby już przegięcie. Wdrążając się bardziej w ten temat wyślę, że można wykorzystać o wiele więcej rzeczy i wcielić w życie więcej pomysłów, więc gdy tylko wpadnie mi coś świeższego do głowy będzie adekwatny post :)

















56 komentarze:

  1. Świetny pomysł na posta:) Najbardziej podoba mi się ostatni pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły,może któryś wykorzystam i coś zrobie :D http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten 2 pomysł wykorzystuję bardzo często ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te puszki wyglądają naprawdę świetnie! Ostatnio mnie wzięło żeby zrobić coś samemu, ale niestety nie znalazłam niczego ciekawego... :)
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz wiele rzeczy można wykonać ze zwykłych rzeczy :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie fajne wykorzystanie rzeczy, które na pewno każdy ma w domu jest super pomysłem, a także to dobry sposób na 'zaoszczędzenie' trochę kasy, którą moglibyśmy wydać na dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też często wykorzystuję zużyte rzeczy nadając im drugie życie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne pomysły! Ja mam pełno szklanek po świeczkach przerobionych na organizery do pędzli, kredek i długopisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurde świetne pomysły,z tymi rolkami mi się spodobało :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne kocham takie inspiracje ;)
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pomysły!
    akurat robię porządki i to mi się bardzo przyda! ;)

    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje kreatywności :)
    http://krwawiecichozyjac14.blogspot.com/
    Wpadniesz? Zaczynam od początku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wykorzystuję ten pomysł ze szklaneczką po świecy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie to wygląda! :) Szczególnie podobają mi się te doniczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Te rolki papieru przydadzą mi się do kabli bo zawsze strasznie je plączę! Świetny pomysł. Jak świeca mi się zmarnuję to pokażę te sposoby na blogu, ale oczywiście napiszę, że znalazłam je u Ciebie:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie no to z rolkami po papierze genialne! w zyciu bym na to nie wpadla :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysły :) Muszę coś sobie skombinować na długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja ostatnio widziałam, że puszki były muliną albo wełną jeszcze owinięte!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo przydatny post ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam nadawać drugie życie różnym przedmiotom ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne pomysły
    Ja też już obserwuje http://wiolcia23154.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy pomysł mi się spodobał ;) a jeśli chodzi o puszki ja wykorzystałam jej jako świeczki, wystarczyło zrobić kilka dziurek, żeby wyszedł wzorek i włożyć świeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś widziałam te pomysły, super są ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pomysł z puszkami! zawsze też jakoś dekoruję słoiki po świeczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Słoik po świecy i puszki genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi sie pomysl z puszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. woow puszka najbardziej przypadła mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. rolki od papieru użyłam do organizacji toaletki

    OdpowiedzUsuń
  29. puszki są świetne <3

    Pozdrawiam serdecznie
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pomysłowe,ja bym na to nie wpadła.Pomysł z puszką chyba najciekawszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialne te puszki !!! Super wyglądają z kaktusami ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. puszki najlepsze! :D
    ♥ markowska-marlena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten pomysł z rolkami papieru już gdzieś widziałam - jest bardzo pomyslowy i przydatny a te doniczki wyglądają pieknie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pomysł z tymi puszeczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne pomysły. Inne pomysły na moim blogu. Dla chętnych http://jak-zaoszczedzic-robiac-z-niczego-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jeśli chodzi o rolki od papieru toaletowego mam podobne wykorzystanie w wersji przybornika na biurko. ozdobiłam je naokoło materiałami z darmowych próbek i muszę przyznać, że póki co się sprawdza już rok czasu :).

    OdpowiedzUsuń
  37. hahaha puszki jako doniczki wyglądają świetnie:D

    OdpowiedzUsuń
  38. słoik po świecy fajnie wykorzystany

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne i bardzo pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi przydałoby się coś na długopisy, bo ciągle znikają :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ciągle kombinuję, żeby coś pochować, więc cały czas szukam ciekawych pomysłów na pudełka i opakowania ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. no pomysłów to Ci nie brakuje :)
    milego wieczorku!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. puszki jako doniczki? :) bardzo mi się ten pomysł podoba i super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetny pomysł ;)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te puszki są wystrzałowe !! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Znakomite pomysły :) Mam w domu sporą ilość takich puszek, po mleku mojego Chrześniaka :) Teraz już wiem, jak je wykorzystać :)

    Świetny blog - będą zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie puszki i słoiki zawsze są najlepszymi doniczkami :)
    A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis