środa, 12 marca 2014

DIY: Komódka z pudełek po Glossybox.

W mnie w domu wala się pełno opakowań po Glossybox'ie, przypomniało mi się jak kiedyś DEYNN zrobiła z nich coś za wzór szafeczek, poszukałam w necie i wyszło mi coś takiego.
Tak naprawdę nie potrzeba do tego wielu rzeczy: taśma dwustronna, nożyczki, wstążka, no i oczywiście same pudełka. ;) A dokładniej 3 spody i 4 pokrywki. Mam ostatnio jakieś dziwne zapędy do DIY i nie zdziwię się, jeżeli niedługo filc pójdzie w obroty haha


 
Zaczęłam od zrobienia spodka i pokrywki. Oderwałam tekturkę i okleiłam tak by wyglądało to w miarę estetycznie, bez wystających kawałków kartonu.








 Póżniej dokleiłam do moich szufladek wstążki, które mają służyć jako uchwyty. Efekt podoba mi sie strasznie, jak i cieszy oko. Nie powiem nie jest to zbytnio funkcjonalne,  nie można wysuwać drugiej i trzeciej szufladki do końca, ale jakoś daję radę :)
Co o tym myślicie? Jakie było Wasze ostanie DIY ?

54 komentarze:

  1. Moje ostatnie DIY.... Chyba było to odświeżenia ramek na zdjęcia i obrazków.... :)
    A pomysł jak i wykonanie jest genialne! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie ! świetne to jest ! *o*
    Ja ostatnio zamieniłam dziecinny zegarek na taki z własnym motywem. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł ; o
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe. Ja ,na przykład, robiłam niedawno własną ramkę z muszelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jakie cudne!!! takie proste a jaki super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam właśnie takie coś <3 to jest cudne i chętnie kupiłabym taką połeczke na bizuterie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł i wykonanie. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko super! takie rzeczy są naprawdę praktyczne i dzięki niem można uporządkować kobiece duperele :P
    Naprawdę super pomysł :P chyba wykombinuję skądś pudełeczka i sobie zrobię taka komódkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wygląda i nie wymaga dużej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyszło wspaniałe ! :)

    Pozdrawiam
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jej świetne ! ty to masz pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Ci to wyszło :) ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne, widziałam to już gdzieś! A wyszło Ci świetnie :) gdybym tylko miała takie pudełeczka!



    Dziękuję za wizytę i komentarz na www.IWASJA.blogspot.com
    -> zapraszam do obserwowania i wpadania częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komódka wygląda uroczo :) Wybrałaś świetne wstążeczki, pasują idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajnie! Pomysłowe, ale z moim talentem nic by nie wyszło, hah:)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    https://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie! jesteś bardzo pomysłowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to wygląda cudownie! sama bym taką komódkę chciała zrobić;D

    OdpowiedzUsuń
  18. komódka wygląda cudownie ;) świetny pomysł :D
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna komódka. bardzo ładnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł! Szkoda tylko, że nie mam takich pudełek...

    OdpowiedzUsuń
  21. super! właśnie deynn mega to zrobiła, te pudełka są świetne do diy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow pięknie wyszło ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, bardzo fajne:) I mimo wszystko praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nooo świetny pomysł! :)
    Ja dawno nie robiłam żadnego DIY.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ale jesteś zdolna :) ja tylko oklejałam szufladki, nigdy nie próbowałam robić ich samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wpadłabym na to ! Czyli jednym słowem genialne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. o lol ;o jak fajnie ! Masz wyoraźnię ! :)
    Więcej tego typu postów ! :)
    MÓJ BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Świetnie ci wyszło :) nie widziałam jeszcze niczego takiego ;)
    Ja ostatnio na diy nie mam w ogóle czasu


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :
    flyunderthesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny pomysł.. czy polecasz zdecydowanie się na zamawianie glossyboxa?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie Ci to wyszło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale fajny pomysł ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tak bardzo mnie zatkało, że nie wiem co powiedzieć. Nice work u little.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, świetny pomysł! Bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  35. to jest zajefajne ♥ :)
    pozdrawiam
    obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  36. cześć :) jestem na twoim blogu po raz pierwszy i jestem zachwycona widać że twoje posty są przemyślane. życzę ci dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do mnie :) w wolnych chwilach, będę tu częściej wpadać.

    http://itsgabii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, świetnie to wyszło :)
    Pozdrawiam
    Lukrecja

    OdpowiedzUsuń
  38. naprawdę świetny pomysł!:*)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kreatywnie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie, ja nie mam ręki do DIY xd

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ciekawy pomysł :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis