czwartek, 27 marca 2014

DIY: Pomysł na tablicę korkową.

  Hej! :) Jako, że mamy dziś czwartek przychodzę do Was z postem "DIY". Po zimie czas na odświeżenie pokoju, a za tym idzie jego część, czyli tablica korkowa. Po zdjęciu moich mrocznych obrazków, pomalowałam ją na biało, teraz to dopiero wygląda "vintage". Widziałam już sporo inspiracji z pomysłem z paseczkami. Można wyeksponować zdjęcia, czy uwidocznić nasze przypominajki. Użyłam do tego papieru technicznego, a doczepiłam go pineskami z taśmą dwustronną, taki sam myk wykorzystałam z korkami od wina, tak dużo tych korków...  Jednak, gdy maja one pełnić bardziej praktyczną rolę niż dekoracyjną, lepszy okaże się mocny klej. Teraz wystarczy tylko uzupełnić plan tygodnia i tablica gotowa :)






A jak wyglądają Wasze wiosenne zmiany? :)

47 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł ! <3
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł, na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda :) podoba mi się pomysł z korkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, też musiałabym coś popróbować z moją tablicą korkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda! Ja muszę sobie kupić tablicę korkową!:(

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, szczególnie , że zwykłe tablice korkowe są już nudne , a ta ma coś w sobie innego:D
    zapraszam do siebie, może znajdziesz coś dla siebie;)
    www.desirrrre.blogspot.com
    (jeśli chcesz wspólnej obserwacji, ja jestem za;p)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ładna ta tablica korkowa,ładnie się prezentuje :)
    Zapraszam http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie teraz wygląda. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialna! Ja swoją też muszę przemalować i na pewno wykorzystam jeden z twoich sposobów na ozdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna :) pamiętam kiedyś jeszcze za czasów szkolnych,miałam taką tablice a na niej swoje skarby :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł;) super post
    zapraszam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne :)
    ja rowniez obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś tak myślę,że ja też muszę zmienić wystrój mojej tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oryginalny pomysł;)
    ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Twoja tablica wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam xx
    http://mycolorfulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ciekawy a zarazem świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie to wygląda. Będę musiała spróbować, bo na dzień dzisiejszy moja tablica jest mocno ponura. Ale to może też brak czasu, ponieważ planowałam ją zapełnić różnymi pomysłami (zapisanymi oczywiście), ale matura mi na to nie pozwala.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Genialnie to wygląda *__* Śliczne ci wyszło! Dzięki za inspirację i przypomnienie o tym, że w końcu trzeba odświeżyć tablicę :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega pomysl! :D
    Ja mam w planie zrobic cos podobnego tylko na same zdjecia, na plutnie ozdobionym w jakis ladny material :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy pomysł,ja planuje jakiś większy remoncik mojej pracowni, jak czas pozwoli
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. No sumie ciekawie to wygląda, podoba mi się pomysł z korkami, choć zwykła czysta tablica też jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jutro zaczynam remont w pokoju :) Meble pozostają, bo są nowe, natomiast na ścianach zajdą duże zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł a jaki łatwy!Ja już mam tablice korkową ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. pomysł z paseczkami bardzo mi się podoba :) coś ciekawszego niż przypinanie zdjęć za pomocą zwykłych pinezek

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wygląda biała tablica korkowa! :D W życiu nie przyszłoby mi do głowy, żeby ją pomalować :P

    OdpowiedzUsuń
  27. też myślałam żeby taką kupic albo zrobić, tylko ze nie mam gdzie powiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny pomysł świetnie to wygląda! :-)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie w linki od Sheinside? to dla mnie bardzo ważne
    http://marbelstyle.blogspot.com/2014/03/sheinside.html.
    (poinformuj proszę w komentarzu jak klikniesz,aby brać udział w losowaniu)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł, nie wpadłabym na coś takiego. Moje wiosenne zmiany? Mam od niedawna lustro w pokoju! W końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł! Ja dzisiaj przemeblowałam pokój i zawiesiłam kilka ramek ze zdjęciami. W poniedziałek dokupię jeszcze kilka, bo mam zamiar tak przyozdobić całą ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne diy. Odświeżenie pokoju, też muszę zrobić ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę sobie kupić tablicę korkową ,bo mi kot całą zniszczył >.<
    U mnie cały pokój zmienił się na wiosnę :)

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnie ci to wyszło :))
    moją tablicę uszkodziła mi siostra ,niestety nie da się z nią nic zrobić.
    jak na razie nic się nie zmieniło bo niedługo planuje remont, odświeżenie ścian itp

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny pomysł, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie na tablicy korkowej jest pełno zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny pomysł z tymi dniami tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. także mam tablice korkową ;D co jakiś czas zmieniam jej wygląd :) twój diy jest bardzo pomocny i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale miałaś pomysł, świetnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis