czwartek, 20 marca 2014

DIY: Wieszak na naszyjniki..



Czwartek, czyli DIY :) Tak na prawdę robiłam to na szybko, a dopiero we wtorek kupiłam białą farbę. Można ją dostać w sklepach budowlanych, czy w plastyku. Wieszaczek zrobiłam raczej z potrzeby, niż z jakiś ogromnych chęci. Miałam strasznie dość odplątywania łańcuszków, które przez to nosiłam coraz rzadziej. Na razie wyłożyłam moje ulubione. Co do wszystkich "materiałów", jakie zostały do tego użyte, to jest to po prostu kawałek sklejki odcięty od mojej starej pracy z zajęć technicznych z 1 gim., ale recycling! :D Cała robota to tylko pomalowanie i wywiercenie otworów na haczyki. Takie coś z niczego, a dopiero teraz widzę jakie przydatne ;) Chociaż wydaje mi się, że kolejna warstwa fary by tu nie zaszkodziła, jednak trzymając się terminu, trzeba było zrobić zdjęcia, taka ściema :D



45 komentarze:

  1. Ważne, że jest! A kolejną warstwę zawsze można położyć później... :)
    Wyszło naprawdę super! Tak jak napisałaś: Coś z niczego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł a efekt super!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na taki wieszak na naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromnie i ładnie wyszło. Ja niektóre naszyjniki zaczepiam na tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skromnie i ładnie wyszło. Ja niektóre naszyjniki zaczepiam na tablicy korkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieszak jest świetny *_*
    http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak Ci to ślicznie wyszło,chyba poproszę tatę i zrobimy takie coś :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przydatne :) ja chyba też z powodu wiecznie zaplątanych wisiorków przestała w nich chodzić... co jak co ale wisiorki bardzooo ciekawe :P

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładny ;)) ja mam podobny diy rządzi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ! :)

    xxtinaaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł :D Ja mam wieszaczki z Biedro na drzwiczkach od szafek i tam wieszam naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje naszyjniki też wiszą na wieszaczku. :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł :) Przydałby mi się taki, chyba muszę coś zrobić w tym kierunku :P

    OdpowiedzUsuń
  15. wyszło genialnie! :) generalnie taki fajny klimat tworzy z tą girlandą i napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey beauty woww you have a really nice blog :) And you have great style and taste :) I am your new follower ,so check out my blog I hope you can follow back =)
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super :)
    dziękuję za odwiedziny
    również obserwuję :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie ci to wyszło ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja naszyjniki trzymam w kuferkach, za to na kolczyki mam zrobiony specjalny stojak z winylowej płyty.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze, ale pomysłowe! Muszę pomyśleć nad czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie to wyglada :) Lubie ogladac takie posty bo sama niestety mam dwie lewe rece ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie wygląda :) Moje naszyjniki -wszystkie zaplątane- trzymam w pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. rewelacyjny pomysł i idealny jak dla mnie! aż pomyślę;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę przyznać, że naprawdę mi się podoba!
    Uwielbiam takie małe dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ty to masz pomysły,świetny ten wieszak :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie tego mi potrzeba! Moje łańcuszki są wszędzie i muszę jakiś porządek z nimi zrobić, więc na 100% wykorzystam Twój pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny jest ten wieszaczek, niedawno robiłam podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo pomysłowe. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny pomysł:) na pewno kiedyś go wykorzystam :p

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny pomysł, pomyślę nad czymś takim bo moje naszyjniki już ledwo sie mieszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł chyba go wykorzystam w swoim pokoju : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. sama dość długo się nad tym zastanawiałam,ale niestety nie mam gdzie tego powiesić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis