niedziela, 9 marca 2014

Hola Spring!


Dziś post trochę późno, ale całe południe miałam natchnienie do robienia zdjęć. A raczej motywację do angażowania w to taty xD Pomijając lekki wiatr mamy piękną pogodę. Ehh znów piszę o pogodzie, wydaje mi się, że był dziś najcieplejszy dzień tego roku. Było mi ciepło w samym tylko swetrze. Dziwne, że te ciuszki dopiero teraz się tu ukazują. Spódniczka jest taka wiosenna, letnia i chyba to dobry look na rozpoczęcie wiosny na blogu! W końcu zaczną się kolory, wrócą pastele i mój różowy..
Od rana taka pozytywna energia :) Miłej niedzieli!


65 komentarze:

  1. wiosna, wiosna wiosna ach to ty *.* genialny sweterek :) od razu czuć wiosnę na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, pogoda jest piękna! Aż chce się żyć :). Bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely look! kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś chyba wszedzie jest piękna pogoda :) Śliczne zdjęcia :)))

    Wpadniesz? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś bardzo fotogeniczna :) pogoda jest piękna, a ja jak na złość choruję :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taka pogodę jak dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że nie pokazałaś bardziej spódniczki bo zapowiada się ciekawie ;P
    dzisiejsza pogoda była przepiękna ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj było 15 stopni♥ Coś pięknego :D Śliczne foty ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak,dziś było na prawdę bardzo ciepło <3 Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny dół masz, szkoda że nie pokazałaś(:

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter bardzo ładny, szkoda, że spódniczki całej nie widać ^^
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega fajnie wyglądasz! :)
    u mnie też dzisiaj słoneczko wyszło :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Piękne zdjęcia! U mnie też dziś ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogoda piękna,wiosenna ale mnie dopadło przeziębienie :( pokaż więcej spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz :) też byłam dziś na spacerze i zauważyłam rosnące stokrotki i pąki na drzewach ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. wow ale długie włosy i do tego piękne ;) zdjęcia super ;d wiosno witaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wisiorek ;)

    http://pastel-memories.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też dziś byłam na zdjęciach bo było cieplutko:)
    Śliczne masz te włosy!

    Pozdrawiam, Zuza <3
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie nie ma jeszcze kwiatków, chyba to inny klimat bo dziś było – 2. fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolor sweterka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Od razu zwróciłam uwagę na sweterek - cudowny kolorek ;)

    Uwielbiam wiosnę - aż chce się żyć!

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie tez taka piekna pogoda:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś prześliczna!!^^ I śliczny kolor sweterka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie pokazałaś spódniczki w całej okazałości :) ale sweterek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pomimo że wiatr był - to zdjecia urocze i udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. mega fajne te azteckie wzory :)
    Zapraszam do siebie na konkurs: http://drugsareheaven.blogspot.com/2014/03/rosewholesale-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiosna pozytywnie nastraja :)
    Szkoda, że nie pokazałaś spódnicy/ spodni widzę, że są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  30. ale masz piękne włosy ! :>
    http://karakarolina.blogspot.com/ zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, twoje włosy są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny sweterek i piękne włosy :)
    zdjęcia też przepiękne :)
    Może obserwujemy??

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne kolorki! spodenki etniczne, tajk jak lubię :) i kobalt, który kocham. Masz przesliczne włosy :)
    co do poprzedniego posta , nie lubię zoo, to męczarnia dla zwierzaków.
    Chciałabym Cię zaprosić do mnie, jeśli się zdecydujesz pozostać na dłużej z wielką radością się odwdzięczę :)
    W moich stylizacjach już wieje wiosną, jest dużo kolorów, kwiatowych wzorów nie brak też etnicznych akcentów, rodem z dalekich krajów :)

    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  34. Coraz ładniejsza pogada można się cieszy
    Śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia. Bardzo się cieszę, że już jest wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczna wiosenna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super wyglądasz na tych fotkach. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi dear ,woow you have a nice blog,I am your new follower.So if you have time,check out my blog ,hope you can follow back. =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. mój tata zawsze się wygłupia z aparatem więc wole jak mama robi mi zdjęcia! :D ślicznie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz pod tym linkiem--> http://jusinx.blogspot.com/2014/03/dwie-nominacje-do-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo oryginalny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Spódniczka bardzo fajna, tylko szkoda, że nie pokazałaś jej w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia. Spódniczka z tego co widać - super. Wiosennie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam taką pogodę :3 Ślicznie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis