wtorek, 25 marca 2014

Małe zakuposki kosmetyczne :)

Hej!
Już dawno nie pisałam tak późno, dopiero wróciłam do domu i najchętniej zakopałabym się w łóżku... 
Dobrze, że najgorsza część tygodnia minęła, a i on sam nie zapowiada się strasznie :)
Jeżeli chodzi o kolejne rzeczy organizacyjne, to teraz w każdy wtorek będzie post kosmetyczny, już po głowie chodzi mi pełno pomysłów na zdobienia paznokci! Poniżej mam małe zakupy, ale zaczynam starać się żyć zasadą kosmetycznego minimalizmy, ta... powodzenia, powiedz to jakiejś dziewczynie xD

1. Ukochane maseczki z Ziajii
2. Krem "BB" z Maybelline
3. Rumiankowa pomadka z Alterry, jako odżywka do rzęs, no zobaczymy ;)
4. Żel do mycia twarzy- oczyszczający z Kolastyny, choć alkohol na początku składu trochę mnie niepokoi..
5. Odżywka bez spłukiwania Schwarzkopf.

A co Wy ostatnio sobie kupiłyście? :)

51 komentarze:

  1. Alterra, jako odżywka niesamowicie u mnie się sprawdza. Wyrastają na środku linii rzęs nowe rzęsy co wygląda nierealnie :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te maseczki z Ziajii bardzo lubię, fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tylko pomadkę z Alterry i jestem zachwycona,rzęsy się zagęściły,a brwi wyrosły w miejscach gdzie były ubytki :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zakupiłam Baby Lips na wypróbowanie :) Ja tej Alterry jak na razie używałam do ust, ale do rzęs muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zakupy!
    Mam nadzieję, że recenzje kosmetyków już niedługo pojawią się u Ciebie na blogu :)
    Pozdrawiam xx
    http://mycolorfulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tę maseczkę i była spoczko :))
    Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą samą odżywkę z Gliss Kurra ;)
    Ja ostatnio kupiłam aż za dużo rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam tą odżywkę i maseczkę z Ziaji, byłam z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam glisskur :d i ziaje zawsze kupuje cos jak jestem w PL
    pozdrawiam cieplutko z Hiszpanii :*
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. czyżbyś czytała bloga Aliny Rose? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio zauważyłam, że kosmetyki z firmy Kolastyna są bardzoe fajne. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię te maseczki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie ta pomadka w formie odżywki do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też muszę się wybrać do rosmana po jakieś kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm.. może zakupie sobie tą pomadke w formie odżywki do rzęs. Dużo o niej już słyszałam na vlogach :)
    Kocham zakupy kosmetyczne :)
    Zapraszam do mnie http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam odżywkę bez spłukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam tą maseczkę i inne z tej serii :)
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa tego kremu bb ,jaki ma stopień krycia ,czy dobrze ci siego używa itp

    OdpowiedzUsuń
  20. ta pomadka musi byc swietna :>

    OdpowiedzUsuń
  21. ile zapłaciłaś za poszczególne rzeczy? Bardzo mnie to ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też kupuję BB, tylko że z Garniera ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. SUPER KOSMETYKI BB TEZ UZYWAM ,CO POWIESZ NA WPSOLNA OBSERWACJE JESLI MASZ OCHOTE DAJ ZNAC BEDZIE MI BARDZO MILO :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat z tych produktów nic nie miałam, nawet maseczek Ziaji ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tę odżywkę GlissKura. Niedługo zacznę ją stosować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię te maseczki Ziaji, mają zabawny błotny kolor :D Co prawda znam wiele lepszych, ale często do tych wracam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ostatnio kupiłam krem do rąk, odżywkę do paznokci i lakier :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te maseczki z Ziaji bardzo lubię, a przy tym mają dobrą cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem ciekawa tych maseczek z Ziaji, bo jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  31. Krem BB miałam i polubiłam go. Moim zdaniem jest to najlepszy produkt tego typu dostępny w polskich drogeriach :)

    A pomadkę z Alterry używam jako odżywki do rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię kremy BB, ale jak na razie wypróbowałam tylko te z Garniera i Eveline, koniecznie podziel się opinią o tym z Maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio mama kupiła ten żel do twarzy, ale muszę powiedzieć, że w ogóle nie jestem z niego zadowolona. Czekam tylko aż się skończy i chwytam za inny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zakupy. Ja jeszcze nic z tych rzeczy nie miałam. Ja ostatnio kupiłam sobie lakier do paznokci,róż i cienie do powiek. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bez 1 i 5 się nie rozstaje :) Z tym,że ja maseczki kupuje zielone ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. czarny glisskur jest najlepszy, miałam już chyba wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomadka z Alterry jest najlepsza!♥ A tych odżywek z Gliss Kur'a nie lubię, bo śmierdzą... ;pp

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie używałam żadnego z tych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam odżywkę z Gliss ale do spłukiwania i ciekawa jestem jak działa ta co ty ją masz ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. hej pisalas ze zaobserwowalas ,ale u mnie niestety nic sie w obserwatorach nie zmienilo :/
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubie takie psikacze do wlosow ;) zawsze naduzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chciałam ostatnio kupić tę pomadkę z alterry, ale w każdym rossmanie była wyprzedana ;o
    Dodaję do obserwowanych, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety przy dodawaniu wyskakuje błąd :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomadka sprawdza się super na rzęsy. Jestem ciekawa tego kremu BB :D

    OdpowiedzUsuń
  45. ciekawa jestem co do tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale przymierzam się do zakupu maseczek z ziaji :D

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis