sobota, 1 marca 2014

Może morze

Hei!
Dziś mamy pierwszy dzień marca, pogoda się pogorszyła, chociaż uwielbiam to uczucie, gdy za oknem panuje ulewa, a ja mogę siedzieć w cieplutkim łóżeczku heh. W zeszłym tygodniu pogoda była tak ładna, że szkoda było siedzieć w domu i ciągle chciałam gdzieś wychodzić. Nawet podczas ostatniego wypadu nad morze udało się porobić kilka fotek i poeksperymentować z aparatem, ale nie znaczy to że wszystko mi się udało :p Jakie ja mam szczęście, że tu mieszkam hah, uwielbiam spacerować nad brzegiem. No cóż pozostaje mi tylko wrócić do swoich zajęć i stosu pracy domowej, który czeka na mnie na biurku, wydaje mi się, że co tydzień jest w szkole coraz więcej roboty, ale do egzaminów coraz bliżej...
 
Chciałabym zrobić kilka typowych postów o Gdyni, bylibyście zainteresowani? :)


:*

56 komentarze:

  1. jak ja ci zazdroszczę! ile bym dała żeby chociaż na weekend pojechać do Gdyni :( jestem na tak co do serii postów, chętnie poczytam o ukochanym mieście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci że mieszkasz nad morzem. Masz śliczną chustę:)
    Drugie zdj. bardzo mi się podoba.

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com <-- u mnie konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym była bardzo zainteresowana ;) Śliczne widoki ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tego gdzie mieszkasz. Ohh jak ja bym tak chciała! Piękne zdjęcia, a posty o Gdyni chętnie bym przeczytała :)
    ☆ Borenium - Zapraszam ☆

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bubble tea <3
    O wczoraj wieczorem pojechałam do Gdyni(:

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh, jak miło zobaczyć znajome rejony ;) moje spacery co weekend mnie tam ponoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Ach zazdroszczę Ci tego morza

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy blog, fajne zdjęcia :)
    co do postów o Gdyni - jestem za :D
    door-behind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się bardzo cieszę, że pogoda się poprawiła i już dzisiaj byłam dwa razy na spacerze :D
    nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że mieszkasz nad morzem! wspaniałe zdjęcia :) ja bardzo chętnie przeczytam taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie też pogoda tydzień temu była świetna, ale teraz się troche ochłodziło. Ja może pojadę nad morze na początku czerwca na wycieczkę :)))


    Klikniesz w baner Sheinside u mnie? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdynia <3 i morze <3 <3 <3 tęsknię :(
    A kiedyś miałaś fioletową bluzę w złote hello kitty... pamiętasz? zawsze ją sobie przypominam jak czytam tego bloga :D ale blog jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ bym sie wybrała nad morze<3 też mam wrażenie, ze coraz więcej w tej szkole rzeczy do zrobienia, a w maju matura -,-

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie bylam w Gdyni, wiec chetnie poczytam! :)
    http://krwawiecichozyjac14.blogspot.com/ Wpadniesz? Zaczynam od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. dokładnie, jakie my mamy szczęście, że tu mieszkamy :)
    Kocham Trójmiasto :)
    fajne zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz ;)) ładny sweterek . Pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oj zazdroszczę chciałabym pojechac nad morze ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym pojechać nad polskie morze :c Ostatnio byłam tam.. 6 lat temu :O

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszcze morza ;) az sie rozmarzylam ...

    OdpowiedzUsuń
  19. oja, zazdroszczę !

    ps. zapraszam na świeżutki post ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great pics and cute look! Lets follow each other?
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam bardzo blisko morze ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you for visit my blog. I'm now following you. I hope you follow me too.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam nasze polskie morze:) pozdrawiam!:*))

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę mieszkania nad morzem :)
    u mnie na szczęście wczorajsza pogoda była bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym tam mieszkać. :) Piękne miejsce. :P

    OdpowiedzUsuń
  26. ale Ci zazdroszczę! j:) a jestem tylko raz w roku z Gdańsku...

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna chusta :) my jesteśmy zainteresowane takimi postami o Gdyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam morze, strasznie! Zazdroszczę ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. szczęściara ;) ja mieszkam po drugiej stronie Polski chociaż do gór mi jeszcze daleko ;) Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam morze i nieco żałuję, że mieszkam tak daleko od niego... Za to bliżej mam w góry, jakiś plus :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem za! Wspaniale jest mieszkać nad morzem... :) Sama mam niby 2 godzinki, ale trudno się zebrać...
    Pozdrawiam, Bad Princess

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiekne zdjecia :) Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. chcialbym mieszkac nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  34. Morze <3 Uwielbiam lecz dopiero w maju kolejny raz ujrzę morze <3

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne zdjęcie, choć ja od morza wolę jezioro :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mieszkam w Gdańsku więc do morza w sumie też nie mam tak daleko ale w tygodniu nie mam czasu (ani za bardzo z kim) na takie wypady ;D
    Zdjęcia są cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zazdroszczę *.* Chętnie poczytam o Gdyni
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaki masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia :* U mnie pogoda dopisywała, a dzisiaj zaczęło padać :(

    http://foto-fantasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też czasami lubię ulewy :D Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale Ci zazdroszczę,że mieszkasz nad morzem:)
    Świetne fotki;)

    OdpowiedzUsuń
  42. ładne zdjęcia :)
    oby było coraz cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo wow sliczne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne zdjęcia, ja już od kilku tygodni planuję wyjazd nad morze. ale ciągle coś wypada.

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne zdjęcia, przejechałabym się nad morze, bardzo dawno nie byłam! :) mieszkam całą Polskę dalej ;c

    OdpowiedzUsuń
  46. Gdynia to jedno z moich ulubionych miast. Chętnie o nim poczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis