sobota, 29 marca 2014

Rowerem na molo.



Wow! Ale ten dzień był długi... Od rana siedziałam w szkole, tak w szkole na dniu otwartym. A moim najważniejszym zadaniem było robieniu "bum" w sali chemicznej, gdy ktoś tylko wejdzie do klasy, te dwie godziny minęły jak burza, choć w szkole było więcej nas, uczniów, czy nauczycieli niż samych "zwiedzających". xD Dosłownie pół godziny później zgadałam się z koleżanką, by wyjść- gdziekolwiek i padło na rower. Pierwsza przejażdżka w tym roku, nie było aż tak źle, ale jestem pewna, że rano obudzę się z zakwasami. Jednak ból pod górkę był tego wart, bo w Orłowie jest ślicznie :)
 

zdjęcie rowerów- takie z zaskoczenia

75 komentarze:

  1. Zazdroszczę mieszkania nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede mną też dzień otwarty i rownież mam pomagać ;)
    Aaaa mieszkasz nad morzem !! Mogę do ciebie wpaść na wakacjach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem który raz już to piszę, ale powtórzę się po raz kolejny: zazdroszczę, Ci że mieszkasz nad morzem :p
    ja dzisiaj jakoś nie miałam czas na rower ale jutro bądź gdzieś w tygodniu mam zamiar się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na dniach otwartych stałam na stoisku biologicznym i opowiadałam o jajkach xD :)
    dubisttyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szczerze mówiąc nie przypadam za rowerem ,w ręcz boję się na nich jeździć

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno nie jeździłam na rowerze... Ale jutro czeka mnie wycieczka z koleżanką :) Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wpadałaś na mojego bloga, a ostatnio zmieniłam adres, więc nie wiem czy to zauważyłaś :)
      W każdym razie nowy adres to: ciiinny.blogspot.com

      Usuń
  7. Nie mogę doczekać się wyjęcia roweru i przejażdzek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah, pamiętam te wycieczki rowerowe do Sopotu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tydzień temu siedziałam w szkole na dniach otwartych :) Ładne zdjecia. Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko pozazdrościć takiej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham przejażdżki rowerem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wycieczka :) uwielbiam i Sopot i rowery :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam jeździć na rowerze, dziś też byłam ;D
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja do Sopotu mam trochę za daleko, żeby dostać się tam rowerem hehe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile ja bym dała żeby mieć tak blisko morze ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Pojeździłabym sobie na rowerze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na wycieczce rowerowej :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam dzisiaj na mojego bloga, gdzie czekają na Ciebie wyniki konkursu ;)

      Usuń
  18. Chciałam dzisiaj się wybrać na rower , ale nie miałam z kim.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia.

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lovely look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieszkać nad morzem:( Piękne widoki, w lato to już w ogóle!
    Ja chciałabym wybrać się na przejażdżkę rowerową, ale mój rower po przeprowadzce został u mojej babci i myślę, że tam częściej w lato będę, więc już go nie będę przywoziła na dwie-trzy przejażdżki :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. o, to chyba jestesmy z tych samych okolic :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej, jakie piękne widoki! :(

    OdpowiedzUsuń
  24. jak zazdroszczę, że mieszkasz nad morzem :c

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama jeszcze nie wyciągnęłam mojego roweru. Może w końcu się zmobilizuję, żeby zrobić to w następny weekend.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę mieszkania blisko morza :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie pojeździłabym sobie na rowerku:)))
    pozdrawiam woman-with-class.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne widoki:) szczęściara :) mieszkać nad morzem:)!

    OdpowiedzUsuń
  29. oo,jakie widoki.<3 chcę nad morze.<3

    OdpowiedzUsuń
  30. zastanawiam się, czy mieszkając nad morze miałaś go kiedyś dość? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo zrobiłabym sobie taką przejażdżkę (:

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajna wycieczka :) pochodziłabym teraz sobie po plaży, albo pojechała gdzieś na rower ;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Rower to mój ulubiony ''sport'';D

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie pojechałabym na taką wycieczkę. ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Na pewno było fajnie ;)) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. OO taka wycieczka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie wycieczki rowerowe <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepsze są przejażdżki na rowerach z koleżankami ,mogłabym jeździć na nie ciągle :D

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam wycieczki rowerowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Oo:) Widzę aktywnie zaczęty weekend;)
    Świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. ależ Ci zazdroszczę takich widoków, ja już z utęsknieniem wyczekuję lata żeby pojechać nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę mieszkania nad morzem! Pięknie :))
    Blog!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia :) Fajne są takie wycieczki rowerowe ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dawno nie byłam nigdzie rowerem! ;pp Świetne zdjęcia maleńka :))

    OdpowiedzUsuń
  45. fajne zdjecia :) rowerki ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. niesamowite zdjecia, ale zrobilas mi ochote na wyjscie na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  47. no to masz śliczne krajobrazy :) u siebie.
    fajne buty

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam rowery! *.* ładna pogoda, trzeba korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Znecasz sie nad nami pokazujac takie widoki ;) musze wyniesc rowery z garazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ojej, zazdroszczę, że mieszkasz w takich rejonach! :(

    OdpowiedzUsuń
  51. ja też chcę na molo! <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. Ach, i zazdroszczę tego, że mieszkasz nad Morzem. Ja mam zamiar wyjechać tam na studia.
    Też mam zakwasy, na szczęście małe, po jeździe na rowerze w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  53. też mam teraz ochotę na przejażdżkę rowerem ;p
    fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam takie wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  55. haha, fajnie że robiłaś 'bum' :D zazdroszcze, ja nad morze mam 100 km w jedną stronę, także dla mnie to wyprawa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ojej ależ zazdroszczę takich pięknych widoczków :-*
    Mieć takie molo (i taką kumpelę) to skarb! :-)
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  57. Już nie mogę się doczekać kiedy wreszcie wsiądę na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  58. jejku jak ja ci zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne, że mieszkasz nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  60. WYpad na rower zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Faktycznie piękne okolice :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam jazdę na rowerze :) piękna jest wiosna nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  63. świetne zdjęcia ;) lubię wybrać się czasami na rower ;)

    http://marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Lubię takie przejażdżki na rowerze w piękne miejsca:D

    OdpowiedzUsuń
  65. Też bym chciała się wybrać na wycieczkę rowerową, ale niestety nie mam u siebie w domu roweru :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis