niedziela, 23 marca 2014

TAG: KOCHAM WIOSNĘ


Może niekoniecznie na oknem, ale na kalendarzu wiosna już wybiła dwa dni temu. Podoba mi się forma tego tagu, więc czemu by go nie zrobić? :)

1. Ulubiony wiosenny lakier?

Jestem lakieroholiczką, więc wskazanie jednego byłoby chyba wyzwaniem życia :D


2. Ulubione wiosenne produkty do ust?

L'oreal- 51 Cherty Sorbet i masełko z Nivea, które uwielbiam.


3. Ulubiona wiosenna sukienka?
H&M
A może być spódniczka? ;)


4. Ulubiony kwiat?

5. Ulubione wiosenne akcesoria/szale?
okulary- RayBan
rzemyczki- H&M

CROPP

6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący? (makijaż, moda, oba)?Wydaje mi się, że są to po prostu te wszystkie kolory, pastele, neony. Nie żyję trendami, więc co ja tu mam do powiedzenia xD Teraz jest ich taka kumulacja, ale lubię połączenie różnych faktur i wzorów :)


7. Ulubiona wiosenna świeca?
Najbardziej lubię woski z Yankee Candle, wanilię z cytryną, obecnie się skończyły i trzeba wybrać się na zakuposki, ale codziennie palę sobie zwykłe zapachowe podgrzewacze.



8. Ulubiona wiosenna mgiełka/perfumy?
Killer Queen Katy Perry
To chyba najpiękniejsze perfumy jakie kiedykolwiek wąchałam ^^


9. Jaka jest u Ciebie wiosna?
Teraz tak zmienna, jak jesień ;) Raz świeci słońce, a za chwilę pada...


10. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie?
Słońce, to że możemy zrzucić z siebie ciężkie kurtki, krótki rękawek, a poza tym mam wtedy urodziny :)



11. Czy lubisz wiosenne porządki?

Dobra, dobra powiedzmy, że lubię xD

---

To już na tyle, mam nadzieję, że Wam się podobało i zachęcam do zrobienie takiego Tagu u siebie!
Jakie byłyby Wasze odpowiedzi na te pytania? :)

53 komentarze:

  1. Kolory lakierów są boskie! W ogóle świetny TAG!

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujący tag! Spodobał mi się na tyle, że sama go zrobię u siebie za jakiś czas :)

    A lakier z Golden Rose - mam i uwielbiam go całym serduchem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne kolory lakierów <3 <3
    Ta bransoletka z czaszką mi się strasznie podoba.
    Zapraszam do mnie http://mojszalonyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo fajny tag :) chyba też taki niedługo zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny tag, może zrobię go u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie maluję paznokcie na wiosenny lakier, bardzo podobny do twojego fioletowego :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag,oj sama bym nie wybrała jednego lakieru ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag :)
    Też jestem lakieroholiczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawily mnie prefumy Katy Perry ;)
    Moze wzajemna obserwacja? ja juz i czekam na to samo ;*

    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ten perfum pachnie slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. miętowy i błękitny piękne lakiery;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fioletowy lakier wpadł mi w oko ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag, uwielbiam to masełko do ust :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)
    Obserwuję :*
    Zapraszam do mnie
    mystersdaria.blogspot.com
    Obserwujemy? ;) Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :* .

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny tag, też planuję taki zrobić ^^
    Również obserwuję :)
    http://wikaa3ek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam masełko : ) a te perfumy chciałabym mieć <3

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tulipany :) super tag i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fioletowy kolor lakieru jest naprawdę bardzo ladny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. nivea carmelowe? mam ostatnio manię na karmel więc jeśli smakuje jak pachnie, to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny tag ! Ja tez obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też lubię to masełko z Nivei tylko malinowe :)))
    W sukience z H&M wyglądasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne lakiery ;) i mam takie samo masełko

    OdpowiedzUsuń
  23. Sliczne zdjecia :) musze powachac te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy tag :) Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten tag ale sama jakoś jeszcze nigdy nie zdecydowałam się go zrobić : )
    Pozdrawiam

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny tag :) Fajne okulary ^^ Mam w sumie podobne ;D Ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie ☺
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też chcę takie masełko z Nivea! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny flakonik maje te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny TAG! Też kocham masełka z Nivea :)) Cudną masz tą sukieneczkę♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Całą zimę czekałam na to żeby w końcu założyć okulary przeciwsłoneczne! Kwiaty i lakiery *.* też mam na tym punkcie świra :P

    OdpowiedzUsuń
  31. tulipany! o tak! <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam ten lakier pierwszy na prawo :) fajny jest :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę sprawdzić koniecznie te perfumy, ja aktualnie używam na zmianę, zależy od okazji - Giorgio Armani - Si oraz Nicki Minaj - Pink Friday i te drugie całkowicie skradły moje serce (bo lubię słodkie zapachy!) Jestem ciekawa zapachu Twoich, buteleczka przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ciekawy pomysł na posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ja się cieszę że już wiosna ;p fajne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten lakier z Rimmel śliczny! Chyba zrobię u siebie taki TAG! :)

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Lakiery mają świetne kolory! Takie wesołe, kojarzą mi się właśnie z wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie wyszedł Ci ten TAG :) fajne kolorowe wiosenne zdjęcia. Lakiery piękne mają kolorki.

    Ps. Co do lakiery za 2,99 zł to widziałam je jeszcze w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki za obserwację, też obserwuję! :) U mnie ten sam TAG - zapraszam :) Też kocham masełko NIVEA a lakiery, które pokazałaś są dokładnie w moim guście :) ruda-dziewczynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam takie tagi! Są świetne, pomimo każdej pogody czuć dużo wiosny. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Te perfumy pachną obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy tag :) Bardzo podoba mi się zdjęcie tulipanów.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja lubię wiosnę, ale zdecydowanie bardziej wolę lato i zimę:)

    Chciałam również poinformować, że nominowałam Cię do Liebster Blog Award:) Jeśli masz ochotę to zapraszam:) Więcej szczegółów u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  44. haha też nie mogłabym wskazać jednego lakieru. xD

    OdpowiedzUsuń
  45. Lakier z Rimmela ten jasny fioletowy spowodował, że w poniedziałek idę do HEBE go szukać :) Powiedz proszę jaki to numerek :)
    Zostawiam obserwację i zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny naszyjnik :)
    Zapraszam do mnie sniadanieuprady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis