sobota, 22 marca 2014

THINK PINK


Chyba już powoli kończą mi się pomysły na "scenerie" na moim podwórku, no bo najłatwiej jest wyjść z aparatem tylko na 10 minut i gotowe ;) Pewnie dziwnie to zabrzmi, ale ten tydzień minął mi piorunem. Najpierw wyjście z klasą na "Kamienie na szaniec", a później pierwszy dzień wiosny.  W szkole było tak luźno, że miałam mnóstwo czasu na inne rzeczy, dużo się działo, ale to nie o tym. Co do filmu dobrze mi się go oglądało, bardzo! Racja, że zupełnie różnił się od książki, ale i spodobał mi się bardziej, a od Rudego nie można było oderwać wzroku ;) Cały piątek grzecznie przesiedziałam w szkole, a później w małej grupce poszliśmy na dzień otwarty liceum, teraz to się dopiero zacznie sezon "dni otwartych". Słońce wróciło, akurat wczoraj! Enjoy! :)

58 komentarze:

  1. Spódniczka na cieplejszcze dni świetnie będzie wygladać z odkrytymi nogami :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna spódniczka, szukam takiej w kształcie koła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam z klasą na filmie "Kamienie na szaniec". Różnił się od książki, ale muszę przyznac,że jest bardzo dobrze zrobiony. I najbardziej nie podobało mi się oprócz tego to,że prawie nie było Alka. A przecież on też był głównym bohaterem tak samo jak Rody, czy Zośka.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też byłam ostatnio na Kamieniach na szaniec, również bardzo dobrze mi się go oglądało :) i racja.. od Rudego nie można było oderwać wzroku :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam na "Kamienie na szaniec" z klasą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna spódniczka. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! U mnie pogoda też powróciła i jest bardzo słonecznie :) Tez byłam na tym filmie, podobał mi się. Haha, i też w piątek byłam na dniach otwartych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też idę na "Kamienie na szaniec" .

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, wiosenne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię połączenia tej bluzeczki ze spódniczką! :)

    Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa u mnie,
    www.IWASJA.blogspot.com

    PS Zachęcam do obserwowania, jeśli tylko uda Ci się naprawić ten błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak wychodzą Ci śliczne zdjęcia.Masz rację film różnił się od książki.Mi bardzo podobał się Zośka i Rudy..szkoda tylko,że Alek był mało ukazywany..;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, najbardziej podoba mi się spódnica :)
    Ja też już obserwuję, dziękuję za komentarz u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oby nas to słońce za szybko nie opuściło:) jestem w szoku że spędziłaś dzień wagarowicza w szkole :D godne podziwu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dwóch sezonów poluję na taką spódniczkę i nigdzie nie mogę jej dostać ;)) śliczna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas w szkole dni otwarte są jakoś w czerwcu dopiero : /
    Rudy jest najlepszy ! <3

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedostatnie zdjęcie świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się dopiero wybieram na"Kamienie na szaniec" :) Cudny outfit *_*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely look!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładną masz spódniczkę :) b. dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Twojego bloga !
    Również obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też byłam z klasą na Kamieniach.Fajna stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  22. ale uroczo wyglądasz, bardzo Ci pasuję ten ubiór ;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ekstra! Ślicznotka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robienie zdjęć możesz połaczyć ze spacerem, gdzieś dalej :))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  25. nie widziałam jeszcze tego filmu :) ja też w piątek grzecznie siedziałam w szkole! :D
    pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, masz śliczne włosy!
    Obserwuję i liczę na rewanż xx
    W wolnych chwilach zapraszam do siebie: http://mycolorfulthing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog:)
    śliczne foty:))

    wspólna obserwacja?
    zapraszam na mój blog

    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne zdjęcia :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny strój.
    Ja mam dopiero zamiar wybrać się na "Kamienie na szaniec".

    OdpowiedzUsuń
  30. My pojedziemy na Kamienie na szaniec na początku kwietnia ;)
    U mnie też teraz tyle tych dni otwartych.... Tydzień śmignął strasznie, też miałam luz w szkole, bo jest wymiana do Turcji, także nauczyciele nie piłują aż tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja! Spódniczka jest boska!
    Ja w zeszłym roku chodziłam na dni otwarte, a w tym je organizuję^^

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wygladasz,
    też byłam z klasą na Kamieniach na Szaniec w kinie, piekny film !

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  33. My też mamy zamiar jechać na Kamienie na szaniec.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. megaśna bluzka! *.* ooo dni otwarte w szkołach to ja lubiłam :) dzięki temu tak naprawdę można podjąc odpowiednią dezyzję gdzie chcesz się dalej uczyć.

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia kochana :) jesteś bardzo ładna :)

    co powiesz na wzajemną obserwacje ? :)

    pozdrawiam fashboom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pamiętam jak sama biegałam po dniach otwartych :) Twoja bluzka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię takie luźne spódniczki, ot co :)

    A na dni otwarte w różnych liceach też chodziłam :) Dzięki temu wiedziałam do których szkół na pewno nie złożę podania ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis