środa, 5 marca 2014

To nie tylko zdjęcia.


 No bo kto nie lubi pstykać fotek? Miejsc, zwierząt, jedzenia, selfie... Od kiedy mam nowy telefon robię to non stop, jest to zdecydowanie lepsze niż latać wszędzie z lustrzanką. Jednak jej jakość jest nie zastąpiona. Nawet coraz częściej zwracam uwagę właśnie na nią, a nie jak wyglądam na danym ujęciu. Teraz stare zdjęcia z wakacji są takie.. dziwne. Wtedy dopiero można zobaczyć jak bardzo się zmieniłam. :) Kiedyś mnie to irytowało "Oliwia uśmiech", "o stań sobie przy tych kwiatkach", "stań na tle tego domu" i tak co każde wakacje, nie oszukujmy się, ale takie "typowo wakacyjne" zdjęcia nie są dobre, takie nijakie. Dzięki blogowi w przeciągu roku mam więcej zdjęć, które są naprawdę warte pokazania niż przez całe moje życie i komputer zawalony przeróżnymi folderami. Przez to chce mi się je przeglądać, edytować, a niepotrzebne usuwać. Czym by były posty bez zdjęć, ich wygląd to tak naprawdę klucz i o nie staram się najbardziej. Tekst teraz coraz częściej jest pomijany, niestety.
Zaczęłam bawić się w Photoscape'ie, a z czasem chcę ogarnąć Photoshopa (próbnego). Na tych zdjęciach eksperymentowałam, w sumie koleżanka, na moje zlecenie, z zachodem słońca. Tym łatwym sposobem można osiągnąć świetny efekt.  Naciskając "starsze posty" mogę zobaczyć jak się zmieniłam wizualnie, czy mój sposób pisania. Mówi się, że czasu nie można zatrzymać, ale na to jest sposób :) To jest dopiero świetna forma pamiętnika.

A Wy jakie macie do tego podejście?

50 komentarze:

  1. Zgadzam się (; gdyby nie blog nie miałabym tyle zdjęć samej siebie, aczkolwiek taką manie cykania fotek wszystkiemu mam od małego (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na obróbkę zdjęć ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, uwielbiam robić zdjęcia :3 Pozować trochę mniej, ale to też zależy od tego, z kim jestem :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio właśnie przeglądałam mój folder i była tam masa niepotrzebnych zdjęć. Czasem edytuję coś w photoscape, ale jakoś tylko poprawiam kontrast. Nie nawidzę tego jak wszyscy pomijają nasz post i tylko patrzą na zdjęcia.
    Masz racje blog to dobra postać pamiętnika :D

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem lubię sobie zrobić parę zdjęć, ale ogólnie to nie robię ich dużo. Zdjecia z wakacji nie mają dobrej jakości, ale czasem wychodzą śmiesznie. Mam z nimi dobre wspomnienia dlatego je lubię. Czemu uważasz,że są nijakie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie się zgadzam z tym, że takie zwykłe zdjęcia, gdzie przy czymś stoimy nie porównują do tych, gdzie mamy swobodę na większy popis. :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię czytać swoje dawne posty ;) równie chętnie poczytałabym moje stare blogi, co jakieś 7 lat temu pisałam ;D fajnie tak powspominać ;) ja niestety nie mam smykałki( a może wolnego czasu?) na to aby poeksperymentować z zdjęciami, efekt zdjęć spada niestety na fotografa, którego niestety nie ma ;/ a jak jest to się nie stara;/ muszę się w końcu za to sama zabrać ;D hihi^^

    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak myślę. Bardzo śliczne zdjęcia

    jusiathebest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam robić zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też uwielbiam przerabiać zdjęcia! A jakość lustrzanki rzeczywiście jest niezastąpiona... :)
    I zgadzam się z tym, że dzięki blogowi robimy zdecydowanie więcej zdjęć i to takich z "przesłaniem"

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz :D
    Świetne zdjęcia!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam robić zdjęcia wszystkiemu, co mnie zainteresuje. Tym sposobem mam mnóstwo zdjęć na dysku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi na tym zależy :)
    Pozdrawiam
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    OdpowiedzUsuń
  15. robienie zdjeć to naprawdę świetna sprawa,można wspominać jak się wyglądało rok temu czy dwa :)
    Super post i świetne zdjęcia ;) http://sisterrforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny masz płaszczyk :D zdjęcia świetnie wyszły ... sama tez lubię wracać do starszych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś w photoscape wszystko robiłam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym nie mogła tak bez zdjęć :))
    Co do Photoshopa, to mam, ale jakoś nie potrafię go ogarnąć, zdecydowanie wolę prosty w obsłudze photoscape ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam słaby aparat w telefonie, więc robienie nim zdjęć odpada. Ale uwielbiam zatrzymywać czas na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się, że najzwyklejsze robienie zdjęć chyba każdemu sprawia frajdę. Nie ma nic lepszego, aby upamiętnić daną chwilę, lub po prostu poeksperymentować :)) Ja chyba muszę zainwestować w aparat :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak robienie zdjęć nawet telefonem jest cudowne, i sprawia mi radochę ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię robić zdjęcia, ale telefon za kiepski na ładne zdjęcia więc jeśli już to aparatem ;)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze przerabiam zdjęcia w photoscape :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też dzięki blogowi, bardziej zwróciłam uwagę na zdjęcia i ich jakość, a i też lubię poczytać starsze posty, bo dzięki temu widzę jak się zmieniam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjecia sa dla mnie glownym obiektem na blogu:) Ogolnie jest to moja pasja i nawet jak ludzie na mnie sie krzywo patrza to i tak robie swoje, no bo czego tu sie wstydzic?:))
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje dyski są już przepełnione od nadmiaru zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie bierz się za photoshopa, może na początku wydaję się skomplikowany, ale z czasem się przyswoi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Blog dużo Ci pomógł, mi zresztą też... :)) Faktycznie jak oglądałam Twoje starsze wpisy to baardzo się zmieniłaś ;DD Ale jak zawsze wyglądasz ślicznie;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia zapraszam do mnie : )
    ____________________________________

    http://sylwiuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. też lubię przerabiać zdjęcia w Photoscape'ie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio straciłam chęci do robienia zdjęć i ciągle okupuję kamerkę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. zgadzam sie z Toba :) Ja rowniez dzieki blogowi mam wiecej zdjec ktore sa ciekawsze niz te typowo turystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedy założyłam bloga mój komputer jest pełny zdjęci ;p

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcia :)) pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja zależy kiedy lubię pstrykać fotki ale twoje są naprawdę piękne krajobraz itp ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. Co do pingwinów.. Są taaaaakie słodkie :) Pandy zresztą też :D
    Hmm ja tam zawsze lubiłam robić sobie i całej rodzinie zdjęcia, to świetna pamiątka, nawet jeśli jest taka nijaka :)
    Pozdrawiam
    Lukri

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia to zapisane wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. szkoda, ze ostatnio ja nie mam czasu na zdjecia :c

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubie zdjęcia, psrykam ale telefonem, a ty jesteś piękna Oliwka ;3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też przez bloga mam cały komputer zapełniony zdjęciami, bo robię je praktycznie codziennie ;) W sumie to niekoniecznie przez bloga po prostu lubię to robić :D Śliczne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. robienie zdjęć to jakaś historia z naszego życia :) uwielbiam to robić,.

    bardzo ładne są Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam zdjęcia! Musze sobie wywołac te najważniejsze, a nigdy nie mam czasu :C
    Mam ich ponad 200 do wywołania! :c
    by-margaret♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne zdjęcia, ja też uwielbiam fotografować.

    OdpowiedzUsuń
  44. No niestety, tekst przeważnie jest pomijany...
    Zdjęcia to właśnie fajny sposób na uchwycenie czasu i faktycznie, można je traktować jako taki pamiętnik :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdjęcia są cudne!
    Też tak mam, że przeglądając stare zdjęcia, stwierdzam, że są po prostu dziwne, bo np. jakoś ucięte dziwnie, rozmazane.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna jesteś :) Pięknie uchwycone promienie słoneczne :)

    Zdjęcia i ja lubię coraz częściej pstrykać :) Staram się poprawia ich jakoś, zwracam ogromną uwagę, w jaki sposób je wykonuję :) Mam Chłopaka Fotografa, który uczy mnie powoli, jak dążyć do robienia zdjęć, które będą mnie zadowalały :) Takie zdjęcia to niesamowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. mam podobne do Twojego :) .Bardzo lubię takie światło na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis