wtorek, 18 marca 2014

Wiosenna panterka na paznokciach + organizery z Biedronki.


Dużo osób mówi, że nie ma "tych zdolności" do robienia paznokci. Dlatego pomyślałam, by zrobić, według mnie, jeden z najłatwiejszych wzorków, którego kolory bardzo fajnie się tu wpasowały.
Do wykonania kropek potrzeba jedynie wypisanego długopisu, szpilki (krawieckiej) czy sondy, która byłaby tu najlepszym wyjściem. Czarne elementy można wykonać przy użyciu tych samych narzędzi, a nawet drewnianego patyczka do odsuwania skórek :)
 W weekend przeglądając blogi dowiedziałam się, że w Biedronce można znaleźć ciekawe organizery :D Moja pobliska jest dosyć słabo zaopatrzona, więc nikt o nich tam nie słyszał... Zaczęłam szukać gdzie indziej i trafiłam, a wyszłam z dwoma. A co najlepsze cena jednego to tylko 9,99 zł. Szukałam kiedyś czegoś podobnego, ale ceny 50-60 jak za... plastik, to lekka przesada.  Z tych jestem ogromnie zadowolona, a to wszystko dzięki blogom :) Pędźcie do Waszych Biedronek może jeszcze będą :)
Papa :*

56 komentarze:

  1. śliczne paznokcie :) organizery widzę, że żądzą na blogach ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pazurki :)
    bardzo fajny post
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam bawić się w malowanie wzorków na paznokciach, ale panterka jeszcze nigdy mi się nie udała :(
    Twoje pazurki wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizery są genialne! I w zwykłej Biedronce....
    A paznokcie? CUDO! Do szkoły nie mogę malować, ale w wakacje na pewno ten pomysł wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Organizery mogą zaoszczędzić wiele miejsca i za to ładnie to wygląda :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wzór na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko 9,99 zł, to nie moglas przepuscic okazji! :) a panokcie masz extra ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne takie organizatory i to jeszcze za 10 zł :) Śliczne zrobiłaś te paznokcie :D
    Pozdrawiam ^^
    Zapraszam na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze spróbować tą panterkę ;3.Szukałam tych organizerów u mnie,ale nie ma ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne paznokcie *-* ja lubię tworzyć jakieś wzorki na paznokciach, znacznie bardziej mi się to podoba niż zwyczajnie pomalowane.

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. oh my! super cute >.<

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. i za to lubię biedronkę tanio i do tego świetne rzeczy! :D super to wygląda!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. paznokcie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wygląda ta panterka *.* ja jednak nie mam cierpliwości do takich rzeczy :P
    te organizery są naprawdę praktyczne :) u mnie w biedronkach już tego nie ma :((

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się przejść do Biedronki ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Panterka urocza! A organizery bardzo praktyczne.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam organizery, zwłaszcza te kosmetyczne :D naprawdę ułatwiają życie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie ci wyszło, ale jakoś nie przepadam za panterką.
    Masz fajną biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne paznokcie :) i bardzo fajna biżuteria;))
    obserwuję ;)) jeśli Ci się u mnie spodoba zrób to samo:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Paznokcie masz świetne! :)

    Zapraszam na nową recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo tanie te organizery, modlę się żeby jeszcze były, bo chcę kupić.

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne paznokcie ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ajj piękne pazurki masz ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne ci wyszły pazurki <3
    organizery fajne, tyle że już mam tyle gratów że nie wiem gdzie bym to wszystko pomieściła

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale świetnie zrobiłaś te paznokcie! Zrobisz kiedyś taki post jak je robisz, bo ja nadal nie wiem jak to zrobić, hah :D
    Bardzo ładnie wyglądają i sama chciałabym takie wykonać. Organizery widziałam, ja ostatnio kupiłam sobie jakiś w Kauflandzie.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna panterka, a organizery z biedronki są super!

    OdpowiedzUsuń
  27. paznokietki cudowne! mrauuu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny wzorek i kształt paznokci :)

    A na organizery te raczej się nie skuszę. I tak nie pomieszczą nawet połowy posiadanych przeze mnie kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  29. też mam obecnie panterkę na moich paznokciach! ale w nieco innym wydaniu :)

    i przyznaję, że te paski na tablicach korkowych też mnie urzekły. cudowny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wzorek, sama sobie często robię panterkę. ;) Świetny organizer!
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  31. chyba też muszę pomyśleć o takim organizerze na biżuterię, bo już nie bardzo mam gdzie są trzymać :/

    OdpowiedzUsuń
  32. paznokcie ekstra! sama chciałabym potrafić takie zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna ta Twoja panterka:) organizery nie dla mnie, ja lubię mieć pudło w którym wszystko się wala i wydaje taki specyficzny plastikowy dźwięk :P

    OdpowiedzUsuń
  34. kurdęę, mam nadzieje ze jak jutro bede szla do szkoly to jeszcze na taki tafie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi to nawet kropki koslawe wychodzą :/ paznokcie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Panterka świetna! Sama muszę spróbować coś takiego wykonać :). Ja kupiłam dwa organizery na kosmetyki i drzewko na biżuterię :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega świetnie wyglądają takie paznokcie :-) Wow!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne pazurki i świetne organizery ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. masz super kształt paznokci, zazdroszczę :)
    a wzorek świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis