sobota, 15 marca 2014

Zmiany.

Uff.. sobota! W końcu wyspałam się tak porządnie, jak za cały ten tydzień, pomimo że wróciłam do domu bardzo późno. Tylko, że to taki złudne szczęście.. Chyba cały dzień przesiedzę nad robieniem dekoracji, do klasy i na jakiś konkurs. Żyć nie umierać :) Post musi być! Od teraz w każdy czwartek będzie post DIY. Oby tylko na wszystko starczyło mi czasu, na który cały czas narzekam.  Już nie mogę doczekać się maja, po bierzmowaniu, testach i z piękną pogodą :)

Zdjęcia są jeszcze z przed tygodnia. Gdybym patrzyła na nie porównując z tymi sprzed 2-3 lat, nie uwierzyłabym, że to ja. Wyglądam zupełnie inaczej włosy mi urosły, styl się zmienił. Nie chce mi się wierzyć, że kiedyś chodziłam w samych bluzach i najzwyklejszych jeansach :D Dobra więcej będzie w innym poście, ja już zmykam!   Papa :*


66 komentarze:

  1. Ale ślicznie wyglądasz ;) Masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie..! :)
    co powiesz na wspólną obserwacje..?
    http://kosmetycznawycieczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie wierzę, że się tak zmieniłam:)
    Czekam na czwartkowe posty!

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, super koszula. Ostatnio gustuję w koszulach ;)
    Co do weekendu to i ja w końcu się wyspałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia, czekam na czwartkowe posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha ja też się strasznie zmieniłam ;) Piękne zdjęcia ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz i piękne zdjęcia :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja odespałem dzisiaj cały tydzień :)

    Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiany na sam plus :D Śliczne zdjęcia i czekam na diy :3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiana zawsze następuje z czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę zrobić kartkę świąteczną na konkurs ;)
    A jakie imię wybrałaś na bierzmowanie?
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo tak czas nas strasznie zmienia. Też kiedyś chodziła w samych bluzach i jeansach. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jak patrze na zdjecia 3 lata wstecz to nie wierze, ze to ja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia, masz super włosy! :)) Pozdrawiam! :3
    _____________________________
    Mam nadzieję, że wpadniesz. ;d
    www.natonator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny blog to mój http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. oby starczyło czasu :) sobie życzę tego smego ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna stylizacja. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne buty i okularki :) mam świra na punkcie tych części garderoby :P oby do maja! Oby do wakacji :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna stylizacja, również obserwuję ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow ♥ świetny outfit *.*
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj każdy się zmienia, a styl z danym człowiekiem również ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez siebie nie poznaje zawsze bluza, trampki i jeansy a teraz tylko dobrze się czuje w spódniczkach czy legginsach :) ślicznie wyglądasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Też czasem wspominam siebie z przed kilku lat i zastanawiam się "dlaczego nikt mi nie powiedział, że ja tak wyglądam" i "jak ja mogłam tak wyglądać". Przypuszczam, że jak za kilka następnych lat zobaczę swoje obecne zdjęcia, powiem to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dwa ostatnie zdjęcia sa bardzo ładne, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to czekam na Diy :) fajne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Koronkowa bluzeczka mnie zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zdjęcia!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia :) Śliczne spodnie :*
    Obserwujemy? Daj znać u mnie ;)
    paulaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dwa lata już robią swoje :) człowiek się potrafi baardzo zmienić zarówno z wyglądu jak i stylu itd :)

    OdpowiedzUsuń
  31. też już bym chciała po testach ;)
    ładny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique




    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny zestaw :) Mam prośbę,czy możesz poklikać mi w kilka linków tutaj http://daquerre.blogspot.com/2014/03/moje-propozycje-na-wiosne-2014-ze.html Bedę niesamowicie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja jestem ciekawa tej koronkowej bluzeczki, którą masz pod koszulą ;) Uwielbiam ubrania z elementami koronek, ot co!

    OdpowiedzUsuń
  35. Z roku na rok coraz bardziej się zmieniamy... :)) świetna stylówa♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne spodnie *.*
    Dziękuję za kliki i miły komentarz♥
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne spodnie *.*
    Dziękuję za kliki i miły komentarz♥
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszyscy się zmieniają. Jedni na lepsze, drudzy na gorsze.
    Czekam na czwartkowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne fotki. Z każdym rokiem człowiek się zmienia. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. a co to za zmiana?
    ja czekam na Twojego autorstwa DIY :)

    OdpowiedzUsuń
  41. każdy się zmienia nawet z każdym dniem ;p

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczne zdjęcia : ) mam bardzo podobne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  43. Chciałbym żeby teraz była taka pogoda ;)
    Super okulary! Czy one mają czarne szkła czy to tylko tak wygląda?

    OdpowiedzUsuń
  44. I love your look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz ekstra ;)
    też chcę, żeby już był maj, bo dopiero wtedy będę miała troszkę więcej dni aby odpocząć, bo na razie mam nawał obowiązków ;P

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie okulary ^^ Posty DIY? Może być ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny look ! I spodni przyznam ,że ci zazdroszczę ,bo są piękne ! :))

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. śliczne okulary :)


    w wolnym czasie, jeśli miałabyś ochotę, poklikaj w linki w moim poście:)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/03/new-in-choies.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis