wtorek, 8 kwietnia 2014

PAZNOKCIE: kawior z Lovely



Dzień dobry, urodowe wtorki :)Ostatnio mam jakieś opory do zdobienia paznokci i zazwyczaj są poprostu czarne. Dosyć długo zbierałam się na zrobienie tych konkretnych, ale z góry wiedziałam, że dłużej niż 1 dzień się nie utrzymają. Tak jak widzicie rewelacji nie ma, zwykłe czynności stają się wręcz niemożliwe do wykonania, ubieranie się, zwykła kitka. Jednak coś takiego na jakieś wyjście czemu by nie :)
Można to znaleźć w Rossmanie za około 8 zł.
backstage xD

40 komentarze:

  1. Zgadzam się z tobą... Bardzo fajnie wygląda, ale jest trochę niepraktyczne :)
    A pingwinki wyszły przeuroczo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda!
    bardzo mi się podoba:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ^^ Ale sama nie przepadam za kawiorem na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny efekt! strasznie mi sie podobają te pingwinki
    zapraszam

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawior świetnie wygląda :) Pingwinki również, śliczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kawior z Lovely i miałam go na paznokciach tylko raz :(
    a pingwinki są przeurocze ! Jak tylko zapuszczę trochę paznokcie od razu wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super,pięknie to wygląda. Kiedyś miałam czarne kuleczki :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Może nie do końca funkcjonalne, ale wyglądają świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie fajne! ja bym nie miala cierpliwości do aplikacji, predzej rzuciłabym pojemniczkiem z tymi kulkami o sciane, a one by się rozprysnely na caly pokoj.

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG jakie piękne *.* az mnie naszło na malowanie paznokci :P niestety nie mam cierpliwości do takich bajerów ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne pazurki :))
    Do kawioru nie jestem przekonana, tj. ładnie wygląda, ale co do kwestii noszenia go na paznokciach to nie bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie Ci to wyszło, nienawidzę kawioru bo niestety długo na pazurkach się nie trzyma ale pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja taki kawior kupowałam na allegro i na ebay'u, bo wychodził taniej niż ten z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So cute! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fakt, efekt jest piękny, ale życie musi utrudniać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zjawiskowo wyglda ale nie praktyczny jest :/


    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądają kulki na pazurkach, szkoda że gorzej z wytrzymałością... mimo wszystko - pingwin + kawior - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskie sa te paznokcie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super manicure, lawendowy kolor <3

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądają,tylko szkoda,że tak krótko się trzymają ;x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wyglądają, szkoda, że nietrwałe...
    :)
    door-behind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mysle, ze efekt koncowy byl warty tego oczekiwania:)!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają swietnie ale pewnie szybko te kuleczki odpadają ? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. omg, ale śliczne paznokcie *-*
    zaobserwowałam. Liczę na rewanż :>
    handrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdobienie, podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis