wtorek, 20 maja 2014

Gadżet do picia wody/ butelka bobble


Nigdy nie mogłam przekonać się do tego by pić wodę regularnie i trzymanie się chociaż tego 1,5 l dziennie. Zawsze miałam od tego lepsze wyjście jakieś słodzone napoje, czy gazowane. Nie oszukujmy się, no bo ile osób rzeczywiście pije codzienne jej "zalecaną dawkę"? Ja nie i do dziś mi się to nie udaje :) Tę butelkę podpatrzyłam od mojej siostry w wakacje. Idea butelki z filtrem jest świetna! Od kiedy mam to cudo zabieram je codziennie do szkoły. Teraz to nawet plecak jest lżejszy, bo bywa że napełniam ją dopiero w szkole- z kranu, w toalecie :D Początkowo miny moich koleżanek, gdy wlewałam do niej wody i piłam to na ich oczach były dziwne... Z pewnością jest to bardzo wygodne, a i można wynaleźć zimny napój, gdy lodówki w sklepiku szkolnym nie dają rady :)



Dostałam ją od siostry, więc nie jest to żaden post sponsorowany. ;) Z tego co pamiętam taki zestaw filtr+butelka kosztuje 50 zł, natomiast sam osobny wymienny filtr 30. Niestety, ilość butelek, które wypiliśmy trzeba zapamiętać, czy po prostu zapisać.


42 komentarze:

  1. Ja od pół roku piję zalecaną dawkę wody, i powiem ci że od tego czasu nie zjadłam nic słodkiego, a jedyny napój słodki jaki się napiłam to Arizona, ale tylko raz :)

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pije bardzo dużo akurat wody, ale nie z kranu - takiej bym sie nigdy nie napila ;) ale butelka taka by mi sie przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rozwiazanie. Ogolnie butelka wyglada na zwykla tylko ten filtr tam dzienego wygladu nadaje ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny gadżet :D chyba opłaca się zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam nigdy o tym, ale z twojego opisu wnioskuję, że jest to bardzo praktyczne i przydatne! Ja nie mam większego problemu z piciem wody i nawet nie liczę ile dziennie piję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz fajna siostre :) tez bym taka chciala

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, chętnie bym sobie taką kupiła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny gadżet, coś dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ejj no rzeczywiście fajna sprawa ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. od dawna myślę o zakupie tej butelki, bardzo fajne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. idealne rozwiązanie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oo chyba muszę sobie taką kupić! ;3

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpierw muszę w 100% przekonać się do picia wody ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja piję bardzo dużo wody i w szkole i w domu. Czasem skuszę się na jakiś słodzony sok np. pomarańczowy - mój ulubiony :P ale i tak woda najlepsza a taka butelka musi byc mega przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę taką butelkę. Pozdrawiam :* http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna ta butelka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny gadżet ;))
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny gadżet ja staram się pić dużo wody :)
    http://endrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny gadżet! Mi też jest trudno trzymać się tego, aby wypić zalecane 1,5l. Czasem potrafię wypić dziennie zaledwie 0,5l ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka fajna :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja co prawda nie piję zalecanej dawki, ale też nie piję często napoi gazowanych czy słodzonych ,jedynie raz na ruski rok

    OdpowiedzUsuń
  23. genialna sprawa z tą butelką! :p szkoda, że taka droga :(

    OdpowiedzUsuń
  24. ja od kilku miesięcy pije tylko wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja od dawna pije wodę regularnie (to już chyba takie przyzwyczajenie, że do szkoły zawsze woda) pewnie to nie jest to całe zalecane 1,5 l no bo proszę tyle to się wypija chyba tylko w wielkie upały ;) a jeśli chodzi o tą butelkę to jak dla mnie jest ona super rozwiązaniem poza tym bardzo podoba mi się jej wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja piję tylko wodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja piję jedynie niegazowaną wodę i bardzo rzadko jakiś sok :) Świetna sprawa, ale jednak trochę szkoda mi pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja pije tylko wodę, nie lubie gazowanych pić

    OdpowiedzUsuń
  29. O świetna jest ta butelka, chyba sama taka zakupię

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama piję co najmniej 1,5l wody w ciągu dnia i zastanawiałam się właśnie czy nie kupić sobie takiej butelki właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, nie wiedziałam, że jest coś takiego :D
    Bardzo fajna, szkoda tylko, że tyle kosztuje :/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja ciagle pije wode :) ciekawy gadzet :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis