niedziela, 18 maja 2014

Lajki Tygodnia #1

Hej ♥ Pomysł na te posty siedział mi w głowie już od kilku tygodni, nareszcie się zmobilizowałam i jest! To zbiór inspiracji, cytatów, filmów, książek, zdjęć, piosenek, aplikacji, rzeczy, jedzenia (♥), wydarzeń itp., które szczególnie spodobały mi się w ostatnim czasie tj. tygodniu. Zapraszam :)

Arizona

Może to trochę głupie, że pokazuje tutaj picie hm.. ale trochę oszalałam na punkcie tej herbaty i kupiłam wszystkie dostępne smaki, od razu mówię, że jagodowa bije pozostałe na głowę ;) Dowiedziałam się o nich jak o wszystkim innym czego się dowiaduję, czyli z Youtube. Można je znaleźć w Freshmarkecie (stamtąd mam je ja), Żabce, Piotrze i Pawle oraz podobno w Carrefour. :) Design butelek jest cudny!


Ludzie Psy- Maria Peszek

Jakiś czas temu naszło mnie też na przeglądanie tych "psycho" tumblr'ów i właśnie tam natknęłam się na tę piosenkę, od razu wyszukałam teledysk, który pomimo swojej prostoty jest super! Mogę jej słuchać o każdej porze dnia i nie, nie jest to smęt :)  KONIECZNIE POSŁUCHAJ


Tusz- Miss Sporty

Uwaga, uwaga tu Was zaskoczę! Miałam go jeszcze przed tym całym bumem na nie. Jak za tę cenę (10zł?) to bardzo dobry produkt, fajna szczoteczka- sylikonowa, dobrze rozczesuje i wydłuża rzęsy.




                                        Aplikacja- icon changer

Dzięki niej można naprawdę odmienić wygląd naszego telefonu. Pozmieniać wyglądy ikonek i trochę się pobawić. Opcji jest tam bardzo dużo, łącznie z tapetami. Sporo tutaj typowo dziewczęcych kolorów, jest nawet możliwość dostosowania całego szablonu albo pojedyńcze zmienianie designu każdej aplikacji.




Była to notka na spontanie, następnym razem będzie więcej :)

41 komentarze:

  1. Muszę w końcu spróbować tej herbaty. Niestety od tego tuszu strasznie mnie oczy swędziały ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tą herbatę w Żabce i chyba w końcu ją kupię i spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wygląd butelek jest niesamowity :) muszę koniecznie spróbować! O tej aplikacji też słyszałam, moja koleżanka się nią bawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam Arizone. Mam icoron na telefonie od dawna i jestem z niego zadowolona.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. również polubiłam Arizonę ;) Nie słyszałam o tej aplikacji, muszę ją wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już skorzystałam z ostatniej rady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym tuszu. ;)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. Spodoba się=zaobserwuj. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tej herbaty nie próbowałam i coś czuję, że będę musiała wypróbować ;)
    lubię utwory Marii Peszek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Arizonę. Wolę tę w puszce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę spróbować tej herbaty - uwielbiam pięknie zapakowane produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. no to ściagam te app i zobaczymy co to mi tam powychodzi :). O tych napojach słyszałam skrajnie różne opinie. Ale jestem fanka wszelakich herbat :) więc ze mna nie byłoby problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja właśnie chce spróbować tej herbaty ale w mojej okolicy nigdzie nie ma ;/

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie butelki od tych herbat są super ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. butelki przeurocze mają;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja koniecznie muszę spróbować tej herbaty! A jej opakowania są urocze ♥
    Genialny pomysł na posty! Czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  16. No design butelki jest cudowny,muszę za nimi popatrzeć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. wygląd butelek przyciąga uwagę :)

    smaajll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo spodobała mi się ta piosenka, posłucham innych utworów tej wokaluistki,a takie posty bardoz lubie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę poszukać tych soków ;D
    Ciekawa jestem jak smakują :)
    A maskara.. No zaciekawiłaś mnie ;D Muszę się wybrać po nią :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Po samym wyglądzie mam chęć na tę herbatę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm, herbatka. Podobno świetna! Upoluję ją gdzieś...

    OdpowiedzUsuń
  22. W tak razie musze spróbować tych herbat, ciekawa jestem jak smakują-lubię takie nowości

    OdpowiedzUsuń
  23. OO fajne te kolorowe arizonki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. To wcale nie głupie dodawać picie. Z tych wszystkich sklepów to zostaje mi Carrefour albo Żabka. Spróbowałabym jakiegoś smaku.
    Mas ten sam tusz do rzęs. Kupiłam ze względu na szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
  25. I znów Arizona.. Ja nie przepadam za tymi sklepowymi herbatami i ich nie kupuję.
    Dużo słyszałam o tym tuszu, ale podobno nie jest jakiś genialny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. co to herbat ja próbowałam tylko zieloną z miodem i muszę przyznać że jest smaczna, ale i tak desing tych butelek/puszek jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna aplikacja i ogólnie pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uważam ,że etykietki tych butelek powalają wszystkich ;) Również oszalałam na ich punkcie ,ale ja najbardziej lubię zieloną z miodem ,chociaż jagodowa też jest dobra !

    http://grapverutkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. koniecznie muszę spróbować Arizony! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. no kurczę, muszę spróbować tego pićka, nie miałam okazji jescze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. butelki naprawdę mają rewelacyjny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  32. super post
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie próbowałam tej herbaty ale opakowanie przyciąga uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam te napoje chociaż nigdy ich nie piłem

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie próbowałam jeszcze Arizony, ale teraz jest straszny "bum" na nie.
    Ten tusz kiedyś miałam, ale nie przypadł mi do gustu ;)
    Fajny pomysł z tymi lajkami tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten tusz do rzęs jest obłędny! Wypatrzyłam go już ponad rok temu i chyba od tamtej pory jest u mnie numerem 1! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię tego typu notki ;)
    Dużo słyszałam o arizonie i muszę w końcu spróbować

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis