niedziela, 25 maja 2014

Lajki Tygodniaa #2



To zbiór inspiracji, cytatów, filmów, książek, zdjęć, piosenek, aplikacji, rzeczy, jedzenia (♥), wydarzeń itp., które szczególnie spodobały mi się w ostatnim czasie tj. tygodniu. Zapraszam :)

SPOTKANIE Z TOMKIEM ZIĘTKIEM "RUDY"

W poniedziałek mieliśmy w szkole gościa specjalnego hah ;) Chwila, której wyczekiwały wszystkie dziewczyny... Polegało to ogólnie na zadawaniu pytań od nas. Wyglądał na dosyć znudzonego i wydaje mi się, że był trochę onieśmielony(?). Co jak co, ale jest na pewno osobą o fajnym poczuciu humoru, pomimo tego, że wywiad był dla niego raczej z przymusu, niż przyjemności. Tu jeszcze taka mała uwaga, tak, ma dziewczynę... ;/

ZDJĘCIE TYGODNIA- PLAŻOWANIE

Chyba nie ma tu co mówić, że pogoda jest rewelacyjna. Takiego maja to już dawno nie było. Pomimo wczorajszej burzy, teraz za oknem świeci słońce. Plaża, krótkie spodenki i krem z filtrem w tym roku są już zaliczone :)


APLIKACJA- SPOTIFY

O tej apce też już się sporo słyszało, ale ściągnęłam ją sobie niespełna dwa tygodnie temu. To zbiór chyba wszystkich gatunków muzyki. Lubię sobie czasem na niej posiedzieć i poszukać kilku nowych dla ucha kawałków. Dodatkowo można obserwować swoich ulubionych artystów i tworzyć playlisty. Uwaga- wciąga. ;)

 
INDILA- DERNIERE DANSE

Tę piosenkę zna chyba każdy. Ostatnio cały czas leci w radiu, zawsze, gdy ją słyszę, gdy jestem sama w pokoju, z zamkniętymi drzwiami, sama na piętrze, aż chce mi się tańczyć. Teraz to nawet szukam więcej piosenek po francusku. :)


Au Was co nowego? :)

34 komentarze:

  1. Korzystam ze Spotify już od kilku ładnych miesięcy i uważam, że to świetna alternatywa dla nielegalnego słuchania muzyki. Wkurza mnie tylko, bo często się zacina :) No i jednak nie wszystkich artystów można tam znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę spotkania z Tomkiem, chociaż niedługo w mojej szkole zagości 3 olimpijczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta piosenka mi też ostatnio chodzi po głowie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenki nie znałam, co jest bardoz dla mnie dziwne, bo ostatnio dosc regularnie slucham radia.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jacie :o spotkałaś Rudego <3 zazdroszczę ;3 tej aplikacji nie znam akurat ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. no przyznam, że pogoda naprawdę jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie tygodnia! Zazdroszczę takiego specjalnego gościa w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze, to nie słyszałam tej piosenki :) Ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  9. super!:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie spotify też strasznie wciągną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę spotkania z tym aktorem :) Grał moją ulubioną postać z "kamieni.." Ta piosenka jest piękna, genialna, świetna i po prostu super! Do teraz nie znałam tytułu, dzięki że podałaś :P

    OdpowiedzUsuń
  12. nie słyszałam jeszcze tej piosenki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo się u Ciebie działo :) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. plażowanie, zazdroszczę ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Spotify, w sumie nie wyobrażam sobie teraz bez niego życia!

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcie na plaży geniusz !

    OdpowiedzUsuń
  17. O nieee, ma dziewczynę? :( haha, polubilam go w tych "kamieniach na szaniec" ;)
    I jak się sprawują New Balancy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. aplikacja spotify jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastic! <3

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna pioseneczka;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja w piosence się zakochałam - teraz każdy mój trening zaczynam od tej piosenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. szukałam tej pioseneczki! jest mega:) sam ściągnełam spotyfy ale jakoś do tej pory się za tą aplikacje nie zabrałam:D

    OdpowiedzUsuń
  23. robisz zdjęcia ze świetnej perspektywy, są super!

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę wypróbować tą apkę.Zdjęcia są super!

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja nie słyszałam o tej aplikacji :D
    podoba mi się ta seria :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziekuje, szczerze to sama nie wierzyłam, że dam rade tyle ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis