czwartek, 15 maja 2014

most



No hej ♥Wiecie co nawet nie wiem co tu napisać. Dzień mija za dniem. Teraz za oknem słońce świeci, ptaki śpiewają, no pogoda wymarzona. Coraz bardziej czuć te wakacje, no bo w końcu pozostały 42 dni do zakończenia. Czas wyboru szkoły coraz bliżej aaa nawet nie chcę o tym myśleć... Gdy jest już po testach gimnazjalnych w szkole tak się poluźniło. W tym tygodniu miałam aż(!) dwie wycieczki. Rozmyślanie o biotopie, czy biocenozie jest zdecydowanie lepsze od siedzenia 8-miu godzin w szkole. Gdzie tak naprawdę nic się nie dzieje haha Nauczyciele tak przyspieszali z materiałem przez cały marzec, że teraz pozostało tylko kilka tematów, a niektóre książki są już w ogóle pokończone. Za tydzień znów dwie wycieczki, kino i jakaś ekodolina, gdzie będziemy oglądali sortowanie śmieci, no cóż lepiej tam niż w klasie :)



37 komentarze:

  1. świetna koszula;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz <3
    bardzo podoba mi się model twoich balance' ów ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak cudownie nie ma, pada deszcz i jest zimno, choć zaczyna świecić słońce, ciekawe na jak długo. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nauka idzie jeszcze z pełnym zapałem i mam nadzieję, że skończy się to bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tylu wycieczek. A ty piękna jak zawsze :)
    PS. w sumie zostało 31 dni szkoły, bez weekendów :)

    http://iitiismyliife.blogspot.com/2014/05/holiday-soon-choiescom.html
    Nowy post. Pomożesz mi? Chciałabym spróbować nawiązać współpracę z sklepem odzieżowym.
    Jeśli nie rozumiem, a jeśli tak to bardzo ci dziękuję i postaram się jakoś odwdzięczyć :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już czuję powiew wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie tam u Ciebie...Śliczne zdjęcia.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. po egzaminach to luzy, a ja teraz w 1 liceum i ogrom sprawdzianów w maju ;

    OdpowiedzUsuń
  9. też mamy z niektórych przedmiotów przerobiony cały materiał, ale z większości zaczęła się wielka gonitwa za dobrymi ocenami na koniec ;)
    Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Boyfriendy ♥ Mam zamiar je kupić ale nie mogę się zebrać, świetne zdjęcia ;)
    Świetny post, ogólnie blog mi się podoba ;)
    Bardzo fajnie piszesz, widać, że wkładasz w to serce.
    wspólna obserwacja? odp u mnie ;*

    Mam pytanko: Mogłabyś poklikać u mnie pod tym postem: http://jackdanielsky.blogspot.com/2014/05/cuda-od-sheinside-siemaneczkoo-dzisiaj.html ?
    Proszę, to dla mnie naprawdę bardzo ważne, z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. U ciebie cieplutko, a u mnie cały tydzień pada!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw, taki na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne New Balance. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, ze u mnie nie jest tak luzno :c

    OdpowiedzUsuń
  15. rok temu też ciężko mi było zdecydować się do jakiej szkoły pójdę :)
    pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej, takie pozytywne!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. My w tym roku z klasą nie jedziemy na wycieczkę bo Pani sobie ubzdurała,że się nas wstydzi..ale ona ma coś chyba z głową...Śliczne zdjęcia i piękny plener :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. 2 wycieczki w jednym tygodniu to sporo. My mieliśmy dwie w ciągu całego roku,a teraz czeka nas jeszcze trzecia.
    U mnie tej pogody wymarzonej raczej nie ma. Dzisiaj już zdążył deszcz padać, dopiero teraz się trochę przejaźniło

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia.
    Fajna koszula <3

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdjęcie takie pozytywne ♥
    U nas jeszcze niestety "cisną", ale byle do końca marca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie tez jest cieplutko :)
    Swietna koszula !

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety na żadną wycieczkę nie jadę, ale ona i tak by mi tylko zmarnowała pięniądze ponieważ chodzę na harcerstwo a na harcerstwie prawie co dwa tygodnie mamy biwaki. Jest to na pewno ciekawsze niż zwiedzanie :) Oby do wakacji..

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładnie wyglądasz, my jedziemy na biwak, ale ja nie jadę moja siostra w tym dniu ma akurat bierzmowanie :>

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny outfit :> niestety u mnie ciagle duzo nauki ;c
    www.allex096.blogspot.com :) !

    OdpowiedzUsuń
  24. super spodnie; )

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko lepsze od siedzenia tak długo w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w nauce ostatnia prosta i wycieczki :) Fajne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  27. fany look :)
    ale ci zazdroszczę ja mam teraz na studiach egzaminy i muszę napisać prace mgr :/, bo czerwiec-lipiec obrona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam połączenia z kurtką dżinsową! Też poluje na new balance. Kupowałaś przez internet czy w sklepie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję. ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Hola Felipe 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis